Als je hem
nergens meer ziet (volgens je eigen uitspraak dus niet enkel W34 maar overal) zal dat inderdaad echt door jouw screentjes zijn.
Dit slaat nergens op, nog nooit van beeldspraak gehoord? Dan heeft Jan toch wel overduidelijk gelijk met wat hij hieronder zegt hoor... Daarnaast had ik Aus. in een discussie nog nooit langer als 30min stil gekregen voordat hij weer verder ging ragen. Dus dit is duidelijk een zeldzame gebeurtenis (omdat ik eens bewijzen heb tevoorschijn gehaald)
Als je het zo opvat kan je ook gewoon zeggen dat hij hem nog nooit eerder heeft
gezien
true that, zielig als mensen enkel zwart-wit kunnen zien als het in hun eigen voordeel is.
Das echt een pak meer dan 500-1 mill per dag hoor? Al dagen standaard meer dan één mill. En alsnog blijft mijn punt gewoon staan dat je jezelf tegenspreekt, enkel in de omgekeerde richting:
heel wat meer? sorry hoor, maar vanwaar haal jij deze dateringen dan wel? xD
Want ik heb dat duidelijk gezegd rond de tijd dat ik gemiddeld 750k farmde (met paar dagen niets farmen)
-> gemiddeld 500k zelfs
paar dagen later heb ik gezegd dat ik ondertussen al wat meer dan 1mil per dag farmde. en zoals je weer kan zien op de printscreen klopt dat ook weer... ga nu niet oude antwoorden met nieuwe antwoorden verwisselen zodat je toch nog gelijk kan krijgen want dit heb je duidelijk niet.
Iedereen weet dat jij ALTIJD je gelijk moet halen, maar deze keer lukt het gewoon niet, you just have to live with that
Nee.
Ooh ik zal je even herinneren aan je eigen wijze uitspraak;
[9-9-2013 12:18:41] Jan: (devil)
[9-9-2013 12:19:01] Jan: Ik ben niet echt handig bezig op dat AF
[9-9-2013 12:19:09] Jan: Ik ga der maar weer weg (rofl)
Jan is atm duidelijk heel wat handiger op AF als jou