Stelling van de dag

• Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum
Reactiescore
117
Nee.

Ooh ik zal je even herinneren aan je eigen wijze uitspraak;

[9-9-2013 12:18:41] Jan: (devil)
[9-9-2013 12:19:01] Jan: Ik ben niet echt handig bezig op dat AF
[9-9-2013 12:19:09] Jan: Ik ga der maar weer weg (rofl)

Oh jawel. Jij neemt zijn zin letterlijk dit is precies hetzelfde.

Ik hoef voor deze onzin niet serieus bezig te zijn :eek:

Oud citaat..

DeletedUser

Guest
Als je hem nergens meer ziet (volgens je eigen uitspraak dus niet enkel W34 maar overal) zal dat inderdaad echt door jouw screentjes zijn. :rolleyes:

Dit slaat nergens op, nog nooit van beeldspraak gehoord? Dan heeft Jan toch wel overduidelijk gelijk met wat hij hieronder zegt hoor... Daarnaast had ik Aus. in een discussie nog nooit langer als 30min stil gekregen voordat hij weer verder ging ragen. Dus dit is duidelijk een zeldzame gebeurtenis (omdat ik eens bewijzen heb tevoorschijn gehaald)

Als je het zo opvat kan je ook gewoon zeggen dat hij hem nog nooit eerder heeft gezien:rolleyes:

true that, zielig als mensen enkel zwart-wit kunnen zien als het in hun eigen voordeel is.

Das echt een pak meer dan 500-1 mill per dag hoor? Al dagen standaard meer dan één mill. En alsnog blijft mijn punt gewoon staan dat je jezelf tegenspreekt, enkel in de omgekeerde richting:

heel wat meer? sorry hoor, maar vanwaar haal jij deze dateringen dan wel? xD
Want ik heb dat duidelijk gezegd rond de tijd dat ik gemiddeld 750k farmde (met paar dagen niets farmen)
-> gemiddeld 500k zelfs :rolleyes:

paar dagen later heb ik gezegd dat ik ondertussen al wat meer dan 1mil per dag farmde. en zoals je weer kan zien op de printscreen klopt dat ook weer... ga nu niet oude antwoorden met nieuwe antwoorden verwisselen zodat je toch nog gelijk kan krijgen want dit heb je duidelijk niet.

Iedereen weet dat jij ALTIJD je gelijk moet halen, maar deze keer lukt het gewoon niet, you just have to live with that

Nee.

Ooh ik zal je even herinneren aan je eigen wijze uitspraak;

[9-9-2013 12:18:41] Jan: (devil)
[9-9-2013 12:19:01] Jan: Ik ben niet echt handig bezig op dat AF
[9-9-2013 12:19:09] Jan: Ik ga der maar weer weg (rofl)

Jan is atm duidelijk heel wat handiger op AF als jou :rolleyes:

DeletedUser48745

Guest
Dit slaat nergens op, nog nooit van beeldspraak gehoord? Dan heeft Jan toch wel overduidelijk gelijk met wat hij hieronder zegt hoor... Daarnaast had ik Aus. in een discussie nog nooit langer als 30min stil gekregen voordat hij weer verder ging ragen. Dus dit is duidelijk een zeldzame gebeurtenis (omdat ik eens bewijzen heb tevoorschijn gehaald)

jij komt een hele tijd later met bewijzen, en je verwacht dat aus dan direct binnen 30 min antwoord geeft? :eek:

DeletedUser71125

Guest
oke nieuwe stelling: Het gemiddelde niveau op w34 is hoger dan op voorgaande werelden

Ik persoonlijk heb geen idee, ik ken niet heel veel mensen, maar ben wel benieuwd naar jullie meningen :D

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48745

Guest
oke nieuwe stelling: Het gemiddelde niveau op w34 is hoger dan op voorgaande werelden?

Ik persoonlijk heb geen idee, ik ken niet heel veel mensen, maar ben wel benieuwd naar jullie meningen :D

Eens. Vergeleken met w33 helemaal, imo is het ook wel hoger dan w32, en ook hoger dan w31. w30 zal op een gelijk niveau liggen, maar w29/w28 dan weer lager. Komt mede door de instellingen die goede spelers aangetrokken hebben ;)

DeletedUser44415

Guest
oke nieuwe stelling: Het gemiddelde niveau op w34 is hoger dan op voorgaande werelden

W34 bezitten zich veel ervaren spelers & ik zie hier op deze wereld ook heel wat propaganda op komen, alhoewel dat W30 ook een hoog niveau bezat, was het niveau bij de werelden vanaf W22 hevig gezakt. Ik mis de tijden met science religion :(.

DeletedUser68300

Guest
Het niveau ligt zeker hoger als voorgaande werelden als we het hebben over w33,32,31,30,29 de daar voorgaande werelden speelde ik niet actief dus kan ik ook geen conclusie trekken.

DeletedUser48745

Guest
w30 niveau was ook niet laag hoor vergeleken met deze wereld ;)

DeletedUser68300

Guest
Misschien is dit wel het hoogste niveau van de 34 werelden? Dat zou goed kunnen denk ik. Wat zeggen jullie?

Reactiescore
255
jawel, w30 was ook laag, toen draaide ik in de top.

Oh, leuk. Maar waar ben je daar nu? :confused:

Jij bent typisch zo iemand die start, als een gek farmt, eventjes top 10 speelt en quit. Dat is inderdaad een grote prestatie.

DeletedUser33379

Guest
Oh, leuk. Maar waar ben je daar nu? :confused:

Jij bent typisch zo iemand die start, als een gek farmt, eventjes top 10 speelt en quit. Dat is inderdaad een grote prestatie.

jij kijkt niet naar w23?
the incredibles en daarna liquicity noem ik geen eventjes top 10.

daarnaast vallen er wel eens dingen voor waardoor je op een wereld stopt inderdaad.
waarom zou je een oudere wereld laten vallen als je daar al zoveel tijd in hebt gestoken als je ook de nieuwere kan laten vallen.
juist en als ik tijd te kort kom, dan kies ik voor me oude wereld.

DeletedUser

Guest
Had jij niet gefaald op wereld 30?

Ik vind het te vroeg om deze wereld al om uit te roepen tot een hoog niveau, daar is ze nog te jong voor.
Al is het begin wel veelbelovend

Bovenaan