Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Dit is dus het 'stelling van de dag' topic. Elke dag komt iemand met een stelling (de eerste stelling die gepost wordt, wordt de stelling van de dag) en daarna kunnen andere forumgangers hun mening daarover geven. let wel op : onderbouw je post met op zijn minst één argument.

Om zelf dan maar het goede voorbeeld te geven.
Stelling ' Vv'ers zijn zwaar underrated.

Persoonlijk vind ik dat vv'ers wel underrated zijn. Waarom ?

Voor heel veel spelers geld het vanzelfsprekend dat er een vv klaar staat wanneer je weg moet. Ze beseffen eigenlijk niet hoe blij je er mee moet zijn. Er zijn genoeg mensen die nooit zegggen ' doe mij die vv maar '. Je ziet bijna altijd dat een bepaald groepje mensen in de stam vaak de vv doen en de rest veel minder. Dit geld niet alleen maar voor de ' mindere spelers ' maar ook de pro's hebben hier last van. Ook merk je dat als een stam begint te vallen het meestal start bij de ' weinige ' vv's ' die nog gedraaid worden.

Als je een mass krijgt en je bent er voor een paar uur niet en de VV doet alleen het taggen, dat scheelt al zo veel. Ook VV's die een front account even in de gaten houdt is altijd gewoon goede voorzorg en belangrijk.
. Zulke kleine dingetjes kan iedereen doen, daar hoef je geen megapro voor te zijn of voor kunnen snipen. Tuurlijk je kent het account van een ander totaal niet, maar de kleine standaard dingen die in de afwezigheid van de bespeler moeten gebeuren kan iedereen doen en is vaak gewoon het verschil tussen het slagen van de def actie of niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ben het volledig met je eens. Echter vind ik dat de regels omtrent vakantie vervanging strenger gemaakt moeten worden. Want nu kunnen spelers allemaal VV's binnen hengelen van spelers die willen gaan stoppen en die voor hun eigen doeleindes kunnen gaan gebruiken. Zo heb je eigenlijk meerdere accounts in je handen.

Ja na 60 dagen kan je er dan geen troepen meer mee versturen. Laat het even tot je door dringen, 60 dagen, dat zijn twee maanden en weet je hoeveel je in twee maanden tribalwars kan aanrichten...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind vv en helemaal geen probleem maar ik stuitte in het verleden al vaker op 2 problemen:

- geen dankbaarheid
- je vv weigert zelf te vv-en als je het eens nodig hebt

Als je een massa aanval krijgt en je geeft je vv door kun je niet verwachten dat alles vlekkeloos verloopt. Pasgeleden werd ik nog uitgescholden omdat 1 dorpje kwijt was geraakt (en er 8 gered maar dat vergeet de eigenaar wel eens gemakkelijk). Dan heb ik al weinig zin om nog eens een vv te doen.

En als vv-er verwacht ik ook dat die persoon dat ook eens terug wilt doen, vaak gebeurt dat niet of halfslachtig.
 

DeletedUser52174

Guest
VV's zijn wel belangrijk ja. Ik denk dat er weinig mensen zijn die vv's nutteloos vinden:p Je kunt met het vv systeem hele leuke dingen doen.
 

DeletedUser

Guest
zeker, zonder vv zou het niet mogelijk zijn om met een stam goed uit te groeien, mensen stoppen, als zij geen vv af kunnen geven moet je alle dorpjes van deze speler helemaal clearen.
Oftewel dan heb je er echt niks aan.

Tenzij de speler actief blijft, maar bij de meeste is dat niet zo.
 
Reactiescore
536
zeker, zonder vv zou het niet mogelijk zijn om met een stam goed uit te groeien, mensen stoppen, als zij geen vv af kunnen geven moet je alle dorpjes van deze speler helemaal clearen.
Oftewel dan heb je er echt niks aan.

Tenzij de speler actief blijft, maar bij de meeste is dat niet zo.

Valsspeler :eek::eek::eek:
 

DeletedUser56859

Guest
Vv's zijn best belangrijk binnen de stam, ook al vind ik wat foxhold aanhaald ook wel iets om naar te kijken want dat is best belachelijk weet voldoende mensen die daar misbruik van maken :D
 
Reactiescore
31
Ik zeg het hier ook nogmaals, één stelling per dag, en wees serieus.
Spammen en offtopic gaan doen we hier niet, dit vind ik namelijk een van de meest interessante topics op het hele forum. Reageren op elkaars meningen, met onderbouwingen mag wel.
Ben benieuwd naar de volgende stelling, hier ga ik ook eens op reageren.
 

DeletedUser

Guest
Zelf ben ik niet zo van de vv's, ik houd er erg van om alles zelf via mijn systeem(en dat van m'n co's) te regelen, en een vv schopt dat meestal helemaal door de war. Dus ik probeer altijd zo weinig mogelijk vv af te geven, mocht het onverhoopt niet anders kunnen, dan zijn vv's natuurlijk ideaal mits je het aan de goede persoon toevertrouwt
 

DeletedUser52174

Guest
Wij staan ook nooit onder VV, alleen in de eerste week een enkele keer. Totaal niet langer dan 2 uur ofzo:p

Op w20 hebben we gedurende de hele wereld 0 uur onder vv gestaan, nooit dus :D We houden niet van pottenkijkers :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stelling : Tribalwars zou beter af zijn zonder co's
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
768
Stelling : Tribalwars zou beter af zijn zonder co's

Hoewel het wel eerlijker zou zijn ieder maar 1 man op zijn account, vind ik een CO toch beter. Met een CO heb je meer vrije tijd. Het mag van mij niet zo zijn dat ik iemand al zijn tijd in dit spel moet steken, want sociale contacten en werk enz. Gaan voor. Een CO zorgt er ook voor dat je je eigen kennis, ervaringen en tactieken kunt uitwisselen en op die manier wordt je zelf ook weer beter :)
 

DeletedUser52174

Guest
zonder co's zouden er nog veel meer spelers zijn die nog erger verslaafd en nolifend dit spel aan het spelen zijn dan dat er nu al zijn.
 

DeletedUser1435

Guest
oneens.

Tw kan alleen maar eerlijk zijn als je de spelers de mogelijkheid geeft om hun account optimaal te bezetten. Je kan dan wel stellen van: 1 speler per account is eerlijk!!! counter ik die stelling met: Nee, want sommige spelers moeten ook nog werken of naar school, itt de verslaafde werkloze.
 

DeletedUser

Guest
Volledig oneens. Als je met de juiste personen samenspeelt, kan dit zó veel voordeliger en leuker zijn dan solo. Bovendien vind ik solo ook vrij saai, omdat ik dan nooit met mensen kan discussiëren over wat de beste stap voor het account is.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het leuk en handig om met 1 tot 2 co's te spelen, maar tegenwoordig zijn er accounts met 5-6 spelers en dat is gewoon trop. Tegenwoordig zijn skills niet meer het belangrijkste, maar 24/7 online kunnen zijn is het belangrijkste en dat is gewoon belachelijk. Oké, het is een enorm voordeel om vaak online te zijn, maar daarom zoveel extra co's aannemen lijkt me onnodig, gewoon de juiste co's vinden en that's it.

Het verbieden van co's zou wel slecht zijn voor TW vind ik, want dan zouden gewoon de echte nolifers aan de top kunnen komen en dat is toch ook niet de bedoeling denk ik. Eindconclusie: co's moeten kunnen, maar je moet niet overdrijven.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het leuk en handig om met 1 tot 2 co's te spelen, maar tegenwoordig zijn er accounts met 5-6 spelers en dat is gewoon trop. Tegenwoordig zijn skills niet meer het belangrijkste, maar 24/7 online kunnen zijn is het belangrijkste en dat is gewoon belachelijk. Oké, het is een enorm voordeel om vaak online te zijn, maar daarom zoveel extra co's aannemen lijkt me onnodig, gewoon de juiste co's vinden en that's it.

Het verbieden van co's zou wel slecht zijn voor TW vind ik, want dan zouden gewoon de echte nolifers aan de top kunnen komen en dat is toch ook niet de bedoeling denk ik. Eindconclusie: co's moeten kunnen, maar je moet niet overdrijven.

Dit is gewoon 100 procent m'n mening :) Niets speciaals aan toe te voegen. Co's horen erbij maar het is wel erg dat er mensen met 5 of meer op 1 account spelen. 2 of 3 maximum en ik kan er als solospeler goed mee leven. Maar tegen accounts met 5 man kun je gewoon niet winnen in je eentje.
 
Reactiescore
358
Ik vind het leuk en handig om met 1 tot 2 co's te spelen, maar tegenwoordig zijn er accounts met 5-6 spelers en dat is gewoon trop. Tegenwoordig zijn skills niet meer het belangrijkste, maar 24/7 online kunnen zijn is het belangrijkste en dat is gewoon belachelijk. Oké, het is een enorm voordeel om vaak online te zijn, maar daarom zoveel extra co's aannemen lijkt me onnodig, gewoon de juiste co's vinden en that's it.

Het verbieden van co's zou wel slecht zijn voor TW vind ik, want dan zouden gewoon de echte nolifers aan de top kunnen komen en dat is toch ook niet de bedoeling denk ik. Eindconclusie: co's moeten kunnen, maar je moet niet overdrijven.

Helaas is tribalwars zo gegroeid. Vroeger werd het voor de fun gespeeld, en toen stonden de toppers gewoon constant vanboven in de ranglijst. De mindere spelers hebben uiteindelijk ontdekt dat ze die toppers konden inhalen door actiever te spelen, meer te farmen, etc. De toppers zagen dit, en hadden geen andere keuze dan dit te volgen.
Dit is alleen maar gegroeid en gegroeid, en waar er een tijd geleden nog vooral accounts van 2-3 mensen waren, is dit nu eerder 4-5. Ik vind het een jammerlijke zaak, activiteit wint het begin van werelden veel vaker dan de individuele skills van spelers.

Verbieden van co's is praktisch bijna onmogelijk, 'broertjes' zullen altijd blijven bestaan. :rolleyes:
 
Bovenaan