Stelling van de dag

DeletedUser31802

Guest
Dit is dus het 'stelling van de dag' topic. Elke dag komt iemand met een stelling (de eerste stelling die gepost wordt, wordt de stelling van de dag) en daarna kunnen andere forumgangers hun mening daarover geven. let wel: onderbouw je post met op zijn minst één argument.

Veel plezier ^^

Dit komt van W19 af.;)

Mijn stelling is;
InS is de toekomstige nummer 1 stam.
 

DeletedUser

Guest
Re: stellingen

ik vind het jammer dat niemand hierop reageerd, het is op zich een goed initiatief om het forum weer wat leven in te blazen.

stelling van vandaag:
InS is de toekomstige nummer 1 stam.

toch maar weer deze stelling wat aandacht geven^^

Qua punten zou het best kunnen dat InS binnenkort bovenaan staat, het verschil tussen te top 3 stammen is ontzettend klein, het aannemen van een paar leden of gewoon wat harder groeien kan zo voor een verschuiving zorgen. Maar of InS de beste stam wordt? Ik vraag het me af. Ik weet natuurlijk weinig van wat er binnen InS speelt, maar zoals ik het uit mijn oogpunt bekijk is Modus toch niet alleen in rang de nummer een. Weinig leden, een hoog gemiddelde en toch veel punten, dat zijn dingen die ik toch wel hoog houd. Ik heb dan ook betere ervaringen met kleinere stammen.

nl22

als we naar de ligging van de top 3 stammen kijken (InS blauw, Modus roen en toast. geel) dan kan je zien dat InS erg ver uit elkaar ligt. Wat groeiruimte is altijd handig, maar te ver van elkaar weer niet. Volgens mij kan je dan niet echt als 1 stam functioneren, maar als een paar stammen met een bondgenootschap.
 

DeletedUser

Guest
Re: stellingen

@ toiletborstel: Wat doen die krokante broodjes eigenlijk in je top3-lijstje??? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: stellingen

Leuk idee. En miss komt ins op de nummer 1 positie maar dat neemt niet weg dat modus waarschijnlijk de betere stam is.
 

DeletedUser59173

Guest
Re: stellingen

niewe stelling ^^

Atomic skull neemt deze wek nog de koppositie over van Grumpy ?
 

DeletedUser

Guest
Re: stellingen

@ toiletborstel: Wat doen die krokante broodjes eigenlijk in je top3-lijstje??? :eek:

Mijn top 3 is gebaseerd op de ranglijst, over wie de 3 sterkste stammen zijn heb ik eerlijk gezegd geen idee...

die stelling is gister geplaatst :p vandaag is weer een niewe dag :D

en ik vind het een kut stelling:p

zie mijn post eerder vandaag, en morgen weer een nieuwe stelling;)
 

DeletedUser56134

Guest
Re: stellingen

Ik denk dat InS potentie genoeg heeft om de beste te worden.

Van hun troepen aantal en dergelijke weet ik niks af, van de algehele top 3 niet trouwens, maar je kunt zien dat het een hechte stam is. De stam bestaat al vrij lang, en heeft pas 55 stamveranderingen. Dit wil zeggen dat ze goed selectief recruteren en trouw zijn aan de stam, zoals een winnaar hoort te zijn.

Nu zou je kunnen zeggen dat modus maar 49 stamveranderingen heeft, maar zij bestaan korter en hebben minder leden.

Ik denk dat op de lange termijn InS misschien wel als winnaar naar voren komt, en toast trouwens zeker niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: stellingen

stelling van vandaag:

"Er vinden te weinig echte oorlogen plaats op w22, het is tijd voor wat meer actie"

mee eens of niet mee eens?
 

DeletedUser

Guest
Re: stellingen

stelling van vandaag:

"Er vinden te weinig echte oorlogen plaats op w22, het is tijd voor wat meer actie"

mee eens of niet mee eens?

Ja,klopt.
Er zijn geen zulke ''Grote'' oorlogen bezig,
Ik hou me o.a vooral bezig met Karma. te elimeneren,
Noem ik een kleine oorlog.
Maar voor de rest is er aan de hand van de sastieken geen echte oorlogen plaatsgevonden.
Vroeg of laat zal die echter wel uitbreken als de Top 3 te weinig edelruimte hebben.
En dan zal het er wel nog spannend aan toe gaan .:)

Nog even wachten dus ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: stellingen

stelling van vandaag:

"Er vinden te weinig echte oorlogen plaats op w22, het is tijd voor wat meer actie"

mee eens of niet mee eens?

om maar zelf te reageren op de stelling; ik vind van niet. Wat we nu kennen is onder te delen in grensoorlogen, machtsvertoon of "kleine" conflicten. Laat die massale oorlogen maar komen, heb ik lekker veel om over te schrijven!:p
 

DeletedUser31802

Guest
Re: stellingen

Der is indrdaad zo op het 1e gezicht nog weinig strijd, maar dat moet komen op W19 is dat ook pas sinds Juli dat het echt veel achter elkaar werd.
Waren al wat eerder een paar, maar toen werden stammen vernietigt.

Zoals mijn baas al zei, we zijn bezig met Karma en wat dan volgt dat zien we dan wel weer.Niet dat ik het niet weet:rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Re: stellingen

Dit is dus het 'stelling van de dag' topic. Elke dag komt iemand met een stelling (de eerste stelling die gepost wordt, wordt de stelling van de dag) en daarna kunnen andere forumgangers hun mening daarover geven. let wel: onderbouw je post met op zijn minst één argument.

Veel plezier ^^

Dit komt van W19 af.;)

Mijn stelling is;
InS is de toekomstige nummer 1 stam.

Leuk topic <3 ook op w19! dus doe je best :D
 

DeletedUser59173

Guest
Re: stellingen

toast is geen Topstam ?

laat u meningen hierover los :D
 
Bovenaan