Stel zelf de instellingen voor Wereld 70 voor!

Reactiescore
2.489
Ik heb ze even juist gezet :)

NL70 wordt binnenkort aangekondigd.
 
Reactiescore
1.454
Ach, als de eerste opgave van wat we willen heel eensluidend is, waarom zou je dan nog stemmen? Ik maak er in ieder geval geen probleem van.

Naja, ik weet na ongeveer 50 werelden wel een beetje hoe het gaat. Wat we willen en wat we krijgen ligt vaak mijlen ver uiteen helaas...
 
Reactiescore
5.597
Ik zat zojuist de aankondiging te lezen van een van de eerste premium functies, geloof dat het wereld 20 was. (Bouwtijden halveren). Wat nog enigszins te overzien was. Hierbij stond het volgende vermeld:
Waarom deze invoering nadat er gemeld werd dat dit niet voor de Europese versies was?
  • TribalWars is een oud spel en is genereert elke maand minder dan 1 euro per speler. In vergelijking hierbij genereren vergelijkbare spellen met Tribalwars (met meer premium-functies) 3-5 euro per speler.

  • Deze wijziging is nodig om TribalWars levend te houden, updates, marketing, onderhoud, servers, etc...

  • 1 wereld met deze instellingen brengt mogelijk al voldoende extra inkomen per speler om meer geld vrij te maken voor de verdere ontwikkeling van het spel.

Vooral het in bold geschreven is hierbij interessant, destijds moesten we accepteren dat er in principe 1 wereld nodig was met PP functies om genoeg geld te genereren. Nu snap ik best het verhaal, minder spelers en dus moet er aan degene die spelen meer verdiend worden om niet de stekker eruit te trekken.
Alleen Inno, is één wereld zonder premium functies buiten klessiks teveel gevraagd. Laten we terug gaan naar waar het begon en eens een wereld zonder premium functies. Nadat er ongeveer 50 werelden zijn geweest met premium functies om geld te genereren.

Inno is net als vrouwen, je geeft ze 2 vingers, maar nemen de hele hand.
 
Reactiescore
69
Niet kunnen stemmen, 80 stamlimiet, kerk en uitkijktoren. Er wordt echt goed geluisterd naar de community.
 
Reactiescore
2.489
Niet kunnen stemmen, 80 stamlimiet, kerk en uitkijktoren. Er wordt echt goed geluisterd naar de community.
Omdat het toch niet zo duidelijk is ...

De instellingen liggen nog niet vast,
De stemming moet nog komen.
We wachten op validatie van de 3 volledige voorstellen die we jullie voorstellen.

Twee van de drie spelers die voorstellen gedaan hadden die in de stemming komen zijn al op de hoogte (omdat ze enkele kleine dingetjes moesten aanpassen).

We hopen de stemming voor het weekend te starten.
 
Bovenaan