Stel jezelf voor!

Reactiescore
603
Nieuwe wereld, nieuwe spelers, nieuwe accounts!

Stel jezelf eens even kort voor!
Welk account speel je? wat wil je bereiken op deze wereld? ...
Wat doe jij naast TW?

Laat het ons weten! :)
 

DeletedUser60039

Guest
Hi, ik ben Dylan Devriendt 22jaar oud (ik ben een West-Valming) Ik ben timmerman (keukens en kasten vooral interieur)
Ik speel op.Repelsteeltje. acc is opgericht voor w33 daar heb ik de wereld uitgespeeld met de stam DRIVE!, dan dacht ik nog even w37 spelen, maar dan was w33 gesloten toen heb ik besloten om te stoppen.Maar kijk nu ik ben al terug

Mijn doel in deze wereld? Gewoon lekker spelen en fun maken, in de top staan is natuurlijk mooi meegenenomen.
Wat doe ik in mijn vrije tijd? Ik heb een vriendin waar enorm veel tijd in kruipt, verder speel ik dit spel en ook op de PS4 fifa 18 (voeg me toe JustAHell95 )
Verder woon ik nog thuis, zijn er nog vragen stel deze maar?
 
Reactiescore
376
Ik hou van Vitabiskoeken en ben (nog) niet gebannen voor illegaal scriptgebruik. Trek me dus ook niet na, nergens voor nodig!
 

DeletedUser79461

Guest
Wij zijn Combined Strenght, meer uitleg is daar niet bij nodig.
 
Reactiescore
207
Hey!
Ik ben Alex en ik ben vreselijk bang van hobos. :oops:
Ik ben een van de gelukkigen die geen ban heeft gekregen dus I guess dat ik met de lotto ga meespelen nu en dan al mijn geld dat ik sowieso ga winnen in PP steken en dan op F5 duwen ;)

Zoals altijd zien we wel waar de wereld heengaat.

Veel plezier aan iedereen en succes met de unbanns!
 
Reactiescore
660
Hoi ik ben Jannes, ik ken een Pim die unbanned is. Wat is jouw probleem?
Ik ben robbeke en ik was bijna een weddenschap aangegaan met pim voordat die unbanned was omdat ik nooit geloofde dat duckje zou toegeven.
Trouwens, wel mooi hoe dat pim en zijn team (denk ik dan) weerwoord bood en zodoende voor het unbannen zorgde.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
399
Heeeeuj!

Ik ben Harmen
Ben 17 jaar oud
Op w62 speel ik op het account Kingdonkeykong samen met me bro! @Jus soli en damian (Weet niet hoe die op AF heet)
W62 is natuurlijk wel interessant de eerste dagen maar hoop natuurlijk op een leuke wereld met veel actie en weinig stabs:D

Harmen| Kingdonkeykong
 

DeletedUser78972

Guest
Het punt van jezelf voor te stellen is dat je de mensen die niets over je weten wat informatie meegeeft over jezelf. Nu is het gene jij zei wel al algemeen geweten dus vrij overbodig als ik een puntje van kritiek mag geven ;)

Dat meen je niet:eek:
 
Reactiescore
3.540
Ik ben Cacturne / Sem, en ik vind vooral mezelf erg grappig. Speel een wereld zonder patser punten (ga eventueel wat gs lozen voor premium account en AM) dus ik doe vooral mee voor spek en bonen. Dit is de eerste wereld in 12 werelden die ik weer eens mee pak, met 5 real life vrienden in de stam die het ook vroeger hebben gespeeld, dat is altijd genieten!
 
Reactiescore
1.049
Ik ben Cacturne / Sem, en ik vind vooral mezelf erg grappig. Speel een wereld zonder patser punten (ga eventueel wat gs lozen voor premium account en AM) dus ik doe vooral mee voor spek en bonen. Dit is de eerste wereld in 12 werelden die ik weer eens mee pak, met 5 real life vrienden in de stam die het ook vroeger hebben gespeeld, dat is altijd genieten!
Ga je ook panda punten sparen?
 
Bovenaan