Stel jezelf voor!

DeletedUser79481

Guest
Hoi ik ben tedtski, ik heb dit spel vroeger veel gespeeld, maar ik ben nu vooral geinteresseerd in het schrijven van een tw-game algoritme, hetzelfde idee als een chess engine, maar dan voor tw.
Ik ben daarom nu weer vet inens dit verslavende spel aan het spelen, terwijl ik met de studie (A.I. en natuurkunde) meer leer over hoe ik mijn plan het beste kan uitwerken..

Ik vond het spel vroeger zo leuk, omdat de werelden zo intens groot waren. Ik weet nog dat ik begonnen ben in wereld 9, en in continent 24 terecht kwam, nu is het bijzonder als je al buiten de 4 midden contintenten komt. Dat probleem zou je kunnen oplossen als je computer-gestuurde spelers in een wereld zou stoppen. Nu weet ik niet of innogames hier interesse bij heeft, maar aangezien de sourcecode van tribalwars al publiek is, zou ik in principe mijn eigen server kunnen opzetten en vullen met bots en vrienden. Ik weet niet of dit mag, dus ik kan niet beloven dat ik dit ooit ga doen.
 

DeletedUser79508

Guest
Ik ben Pieter, een 21jarige student die voor het eerst sinds zijn lagere school dit spelletje uitprobeert. Heb heel wat ervaring op grepolis, een gelijkaardig spelletje.

Ik kom hier eigenlijk vooral om te vragen als de beginfase bij iedereen zo traag verloopt als je geen 'punten' gebruikt? Dat is voorlopig mijn enige probleem, ik hoop op veel spelplezier voor de rest.
 

DeletedUser78020

Guest
Yosh, te oud voor dit spel soms, die ik al vrij lang speel, werkzaam op een O.K. afd. anesthesie.
Neem t leven zoals die op mij, patje payers hebben we hier al genoeg, af komt.
Weet in ieder geval dat een leven zo voorbij kan zijn, operatie geslaagd, patiënt overleden.
Daarnaast is een ieder die geen Nederlands ge- of bestuurd heeft gerechtigd om typefouten te maken of teveel punten te zetten, gewoon jezelf blijven dat is het voornaamste met of zonder typefouten ik stoor mij er niet aan.
En even tussen ons het is gewoon een leuk spel en speel op dit account al jaren MB-er of vergaar pp voor in de toekomst.
Mijn account is officieel Vigo46 is leuk om er in wereld 70 weer mee te starten.
 
Reactiescore
3.582
Ik ben Pieter, een 21jarige student die voor het eerst sinds zijn lagere school dit spelletje uitprobeert. Heb heel wat ervaring op grepolis, een gelijkaardig spelletje.

Ik kom hier eigenlijk vooral om te vragen als de beginfase bij iedereen zo traag verloopt als je geen 'punten' gebruikt? Dat is voorlopig mijn enige probleem, ik hoop op veel spelplezier voor de rest.

Gaat altijd traag ja :) GL!
 

DeletedUser66414

Guest
Hoi ik ben tedtski, ik heb dit spel vroeger veel gespeeld, maar ik ben nu vooral geinteresseerd in het schrijven van een tw-game algoritme, hetzelfde idee als een chess engine, maar dan voor tw.
Ik ben daarom nu weer vet inens dit verslavende spel aan het spelen, terwijl ik met de studie (A.I. en natuurkunde) meer leer over hoe ik mijn plan het beste kan uitwerken..

Ik vond het spel vroeger zo leuk, omdat de werelden zo intens groot waren. Ik weet nog dat ik begonnen ben in wereld 9, en in continent 24 terecht kwam, nu is het bijzonder als je al buiten de 4 midden contintenten komt. Dat probleem zou je kunnen oplossen als je computer-gestuurde spelers in een wereld zou stoppen. Nu weet ik niet of innogames hier interesse bij heeft, maar aangezien de sourcecode van tribalwars al publiek is, zou ik in principe mijn eigen server kunnen opzetten en vullen met bots en vrienden. Ik weet niet of dit mag, dus ik kan niet beloven dat ik dit ooit ga doen.

W9? Onder welke naam? ;)
 

DeletedUser66414

Guest
Kevin Le Page, 20 jaar maar wel al heel wat ervaring op TW, wereld 9, 12, 27,28,34,... veel te veel tijd hierin gestoken.
Kleine pauze genomen en nu weer terug op W62 omdat het speel gewoon te verslavend is, kan je nooit volledig mee stoppen :p
Ik speel momenteel onder het account 'le page' en heb m'n eigen gezellige stammetje, nieuwe leden krijgen trouwens koekjes.

Daarbuiten ben ik Belg, studeer ik marketing en thats it eigenlijk, oowja ik voetbal rete veel...

:rolleyes: Kevin
 
Reactiescore
301
Kevin Le Page, 20 jaar maar wel al heel wat ervaring op TW, wereld 9, 12, 27,28,34,... veel te veel tijd hierin gestoken.
Kleine pauze genomen en nu weer terug op W62 omdat het speel gewoon te verslavend is, kan je nooit volledig mee stoppen :p
Ik speel momenteel onder het account 'le page' en heb m'n eigen gezellige stammetje, nieuwe leden krijgen trouwens koekjes.

Daarbuiten ben ik Belg, studeer ik marketing en thats it eigenlijk, oowja ik voetbal rete veel...

:rolleyes: Kevin

Ooit op groenendaal gezeten? Denk dat ik je daarvan ken! o_O

Joren
 

DeletedUser61134

Guest
Klopt inderdaad!
Onder welke naam speel jij op w62? ;)

Hij speelt als Frederic de Gans, 140 kilo en 1,54m lang.
Houdt van pingpongballen uit zijn vetbulten schieten en lasso's maken van zijn ****haar
 
Reactiescore
25
yu ,

Ik ben Jens ,
Ben 28j en verslaafd aan dit tof mind f*ck spelletje.
Was vooral te vinden op .net server.
Nu sinds 2017 begonnen .nl server met eigen account.
leuke start gehad op nl54.
na einde wereld ,
begonnen op nl58.
leuke start , en das alles.
w60 begonnen in de hoop hier een leuke tijd te beleven en een stabiele wereld te zijn gejoined.

Gr Jens
The two most powerfol warriors are
patience and time
 

DeletedUser77229

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben darth-rayman, 20 jaar oud en zeker verslaafd aan dit spel elke keer als k het weer ga proberen.

Heb op dit account vroeger veel gespeeld als kleine speler maar ik heb de meeste ervaring opgedaan als co op donnyboy73 op verschillende werelden.

Ik speel nu op 62 en ben hier ook stamoprichter van .WAFE en hoop vooral met deze stam de beginnende spelers een kans te geven op meer dan een vlotte overname door de buurman.

Greetz remy
~~~
Elemental... it’s all about the balance
 
Bovenaan