We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Typfouten in namen, iets waar ik me dood aan kan ergeren..Wij zijn Combined Strenght, meer uitleg is daar niet bij nodig.
Typfouten in namen, iets waar ik me dood aan kan ergeren..
Hoi ik ben Pim, en ik ben gebanned. Wat is jouw probleem?
Ik ben robbeke en ik was bijna een weddenschap aangegaan met pim voordat die unbanned was omdat ik nooit geloofde dat duckje zou toegeven.Hoi ik ben Jannes, ik ken een Pim die unbanned is. Wat is jouw probleem?
Typfouten in namen, iets waar ik me dood aan kan ergeren..
ik ben noob
Het punt van jezelf voor te stellen is dat je de mensen die niets over je weten wat informatie meegeeft over jezelf. Nu is het gene jij zei wel al algemeen geweten dus vrij overbodig als ik een puntje van kritiek mag geven![]()
Ga je ook panda punten sparen?Ik ben Cacturne / Sem, en ik vind vooral mezelf erg grappig. Speel een wereld zonder patser punten (ga eventueel wat gs lozen voor premium account en AM) dus ik doe vooral mee voor spek en bonen. Dit is de eerste wereld in 12 werelden die ik weer eens mee pak, met 5 real life vrienden in de stam die het ook vroeger hebben gespeeld, dat is altijd genieten!