Stel jezelf voor!

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser13688

Guest
Aangenaam. (Ik zal me ook maar eens voorstellen)
Mijn naam is Kevin. Vorige AF acc was Utreg86. Kan je nog terug vinden op W20. W22 was ik niet echt AF actief. Toen werd de zin in TW al minder en had ik de handen vol aan het acc.
Ik ben co speler geweest op de 2 accounts in mijn handtekening. Na w22 gestopt met tw.(eigenlijk een maand of 2/3 voor het einde van de wereld)
Nu sinds een paar dagen weer eens aan het rondneuzen hier.
Misschien als er straks een leuke wereld start maar eens kijken of ik ook echt weer ga spelen. (ben er nog niet uit of ik met een acc ga starten of dat ik er ergens als co-speler bij wil) Nu vooral aan het trollen (lees leuke conversaties met mentorschappen :)) en ontdekken welke nieuwe functies binnen het spel zijn binnnengedruppeld. (zoals pp farmen bijv)

Maar ik dank in ieder geval nu al W60 voor het gastvrije ontvangst. Het is alsof ik niet ben weggeweest. (echter nu natuurlijk wel andere spelers;))
Heb al weer een thuisgevoel opgebouwd :p
Je bent pas echt thuis als @krepox je afbekt op het AF! :D
 

DeletedUser79351

Guest
Ja nou hallo dan. Ik ben Jelle, 21 jaar, wonend in omgeving Rotterdam. Ik studeer accountancy aan The Hague University of Applied Sciences, maar moet helaas nog twee jaartjes door haha.

Ben sinds w33 niet meer actief geweest, dus een beetje rusty in de omgang en moet weer in de flow komen van het spelen. Mijn doel op de w60 is dan ook gewoon weer kijken of ik het nog een beetje kan.

Laterss
 
Reactiescore
516
Ja nou hallo dan. Ik ben Jelle, 21 jaar, wonend in omgeving Rotterdam. Ik studeer accountancy aan The Hague University of Applied Sciences, maar moet helaas nog twee jaartjes door haha.

Ben sinds w33 niet meer actief geweest, dus een beetje rusty in de omgang en moet weer in de flow komen van het spelen. Mijn doel op de w60 is dan ook gewoon weer kijken of ik het nog een beetje kan.

Laterss

Welkom naamgenootje:D
 

DeletedUser44067

Guest
Goedenavond,

Mijn naam is Quinten, vandaar Kwint, want dat lijkt er wel een beetje op. Ik ben een absolute leek wat betreft dit spel en wereld 60 zal dan ook een soort van probeersel zijn om te kijken of de game me wat bevalt. Het idee om hier een account aan te maken is afkomstig van mijn broertje, die het al een tijdlang speelt. Daarnaast heb ik Tinder uitgespeeld en zijn er geen nieuwe profielen beschikbaar in mijn omgeving, waardoor ik plots ontzettend veel vrije tijd heb. Ik woon in het immer mooie en nuchtere Friesland, dit zou ook iets met eerdergenoemde te maken kunnen hebben.. Momenteel 1e jaars bedrijfskunde student aan de Rijksuniversiteit van Groningen.
Nu komen er een aantal ontzettend originele hobby's die mijn leven in het kort beschrijven, bestaande uit hardlopen, doneren aan de fitnessclub, Netflix en vooral veel zuipen. Er zijn twee grote liefdes in mijn leven, komkommer en een broodje gehaktbal. Nummer drie is dus het hoogst haalbare voor jullie x.

Afijn, op dit moment ben ik dus bezig om de basis van Tribalwars een beetje te leren, volgens mij gaat dat al best redelijk, maar tips sla ik zeker niet af. Hopelijk kan ik de fora gebruiken om nog wat meer bij te leren en vooral mijn vrije tijd aan te spenderen. Wat betreft verwachtingen, ondanks dat dit mijn eerste wereld zal worden ben ik wel van plan om hier serieus wat tijd aan te besteden om er het beste van te maken en dan zullen we zien waar het schip strandt.

Mochten er nog vragen zijn, dan mag je die stellen, kijk ik dan even of ik erop reageer, hihi.

Nou vond ik Quinten/Quint altijd een zeldzaam voorkomende naam. Dat jij de derde in dit spel bent met de naam Quinten die ik tegenkom is dan wel heel bijzonder!
Veel plezier!

Grtz Viv
 
Bovenaan