Stel jezelf voor!

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79193

Guest
Ik kom dr ook nog maar langs, heb me nog niet voorgesteld.

Niels, 21 jaar en hoofdspeler van het account Pyromaniacs. ;)

Team Pyromaniacs ~ Niels
 

DeletedUser62190

Guest
Hallo ik speel hier ook. Niet goed (zoals altijd), maar ik ben er wel. Als het interessant wordt, zal ik actief worden hierzo.
 

DeletedUser58860

Guest
Ken het gevoel, voor mij geldt het zelfde. Volgens mij zijn er meer oud gediende om te kijken of TW nog zo leuk is als dat het voorheen was:p
 

DeletedUser78126

Guest
ik zal t kort houden. Ik ben Schoppenaas en ik ben de baas.
 

DeletedUser79332

Guest
Aangenaam. (Ik zal me ook maar eens voorstellen)
Mijn naam is Kevin. Vorige AF acc was Utreg86. Kan je nog terug vinden op W20. W22 was ik niet echt AF actief. Toen werd de zin in TW al minder en had ik de handen vol aan het acc.
Ik ben co speler geweest op de 2 accounts in mijn handtekening. Na w22 gestopt met tw.(eigenlijk een maand of 2/3 voor het einde van de wereld)
Nu sinds een paar dagen weer eens aan het rondneuzen hier.
Misschien als er straks een leuke wereld start maar eens kijken of ik ook echt weer ga spelen. (ben er nog niet uit of ik met een acc ga starten of dat ik er ergens als co-speler bij wil) Nu vooral aan het trollen (lees leuke conversaties met mentorschappen :)) en ontdekken welke nieuwe functies binnen het spel zijn binnnengedruppeld. (zoals pp farmen bijv)

Maar ik dank in ieder geval nu al W60 voor het gastvrije ontvangst. Het is alsof ik niet ben weggeweest. (echter nu natuurlijk wel andere spelers;))
Heb al weer een thuisgevoel opgebouwd :p
 

DeletedUser33893

Guest
Aangenaam. (Ik zal me ook maar eens voorstellen)
Mijn naam is Kevin. Vorige AF acc was Utreg86. Kan je nog terug vinden op W20. W22 was ik niet echt AF actief. Toen werd de zin in TW al minder en had ik de handen vol aan het acc.
Ik ben co speler geweest op de 2 accounts in mijn handtekening. Na w22 gestopt met tw.(eigenlijk een maand of 2/3 voor het einde van de wereld)
Nu sinds een paar dagen weer eens aan het rondneuzen hier.
Misschien als er straks een leuke wereld start maar eens kijken of ik ook echt weer ga spelen. (ben er nog niet uit of ik met een acc ga starten of dat ik er ergens als co-speler bij wil) Nu vooral aan het trollen (lees leuke conversaties met mentorschappen :)) en ontdekken welke nieuwe functies binnen het spel zijn binnnengedruppeld. (zoals pp farmen bijv)

Maar ik dank in ieder geval nu al W60 voor het gastvrije ontvangst. Het is alsof ik niet ben weggeweest. (echter nu natuurlijk wel andere spelers;))
Heb al weer een thuisgevoel opgebouwd :p

:rolleyes:
 
Bovenaan