Stel jezelf voor!

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Bij dezen ook een topic om jezelf even voor te stellen! Vooral iets wat vooral fijn kan zijn voor nieuwe mensen op het forum, zodat ze een beetje weten wie hier posten, en ook zichzelf voor kunnen stellen.

Dus, wie ben je? Wat doe je zoal buiten TW? Hoe is je TW carriere? Wat zijn je doelen op 60, speel je casual, voor pp of is wereldwinst het enige wat je tevreden stelt?

Ikzelf zal het nog maar kort even doen; het staat het uitgebreider in het Forummod topic :D

Ik ben Duncan, 19 jaar uit Rotterdam. At the moment studeer ik Liberal Arts and Sciences aan UCR in Middelburg. In m’n vrije tijd hou ik vooral van gamen (Hearthstone en AC origins atm) en geniet ik veel van slap ouwehoeren met m’n huisgenoten.

Hou het hier vooral bij voorstellen - dan blijft het een beetje overzichtelijk <3
 
Reactiescore
603
Ik ben een beest, maar dat wist iedereen al. Op W60 ga ik geen prooien vangen maar premium.
Zo kan ik op W61 veel gemakkelijker neuzen naar prooien en gemakkelijker een gooi werpen naar de top!

mijn doel: 10k pp farmen
 
Reactiescore
1.698
Ik ga me niet elke keer voorstellen. Lees maar terug in vorige werelden.
 
Reactiescore
2.478
Ik ben een beest, maar dat wist iedereen al. Op W60 ga ik geen prooien vangen maar premium.
Zo kan ik op W61 veel gemakkelijker neuzen naar prooien en gemakkelijker een gooi werpen naar de top!

mijn doel: 10k pp farmen

Ik bied 12k met 3k inleg
 

Deleted User - 1942737

Guest
Nu dat w51 is afgesloten is het tijd voor een nieuw verhaal, w60 gaat het worden en alleen als je meer dan 10gs/uur farmt ga je me kunnen stoppen
 
Reactiescore
1.049
Yoo ik ben Rens
Ben veelste laat gestart en ben nu als dat ene 3 landen punt helemaal in t zuidelijkste puntje.
Als ik zin heb ga ik mn best doen voor veel PP farmen anders niet :D
 
Reactiescore
1.454
Ik denk dat dat de insteek is van 90% op deze wereld
BTW, hoi buurtje (wave)
 
Reactiescore
399
Heey
Ik ben Harmen
Ik ga ook maar op w60 beginnen aangezien w59 geen zak aan is
Actief sinds w16
Eerst met mijn vader waar ik inmiddels geen contact meer mee heb en nu alleen
Hobbys zijn voetballen gamen en gwn kloten met vrienden

Ik zoek nog een stam dus als ik ergens kan joinen
Ben elk deel van de dag wel online dus hmu
 
Reactiescore
94
Hooooi, Tom hier.
Voorstander van knuffelen en gelijke rechten, wil hier graag heel hard geëdeld worden.
Dankjewel, doei!
 
Bovenaan