Stel jezelf voor!

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487776907

Guest
Ah op zo'n fiets. Tja wat is nu eens bachelor zonder master. Kan je net zo goed dat laatste jaartje ook meepakken toch? :) (ik dacht dus 4 geheel verschillende studies. Niet 2 studies die bestaan uit vervolgopleidingen :p)
 

DeletedUser13688

Guest
2 bachelors van 3 jaar en 2 master van 1 jaar.

De timing daarop klopt overigens niet helemaal. Heb tussendoor een tijdje gewerkt bij de DUO in Groningen en heb ivm gezondheid (lang verhaal) ook een tijdje "niets" gedaan, behalve constant naar 't ziekenhuis gaan. Deed een Bachelor, daarna een Master en een "Pre-Master" tegelijkertijd, daarna pauze, daarna een Post-Master LVHO, als Docent Engels gewerkt aan een middelbare school voor en daarna mijn 1e graads bevoegdheid gehaald. Ben daarna naar Duitsland verhuisd, kreeg problemen met het erkenningsproces van diploma's (belachelijk in tijden van hoge docentennood en de internationalisering van de academische wereld met zogenaamde uniforme maatstaven van Bachelor en Master diploma's) en ben op zoek gegaan naar ander werk. Ben eerst gaan schrijven (mijn "grote-jongensdroom") en heb daarna werk gevonden als onderzoeker en analist. Doe nu het kritische denkwerk, de codering en de data-analyse van marktonderzoeken van multi-nationals :p

Ah op zo'n fiets. Tja wat is nu eens bachelor zonder master. Kan je net zo goed dat laatste jaartje ook meepakken toch? :) (ik dacht dus 4 geheel verschillende studies. Niet 2 studies die bestaan uit vervolgopleidingen :p)

Alleen mijn 1e Bachelor en Master waren op elkaar aangesloten, de rest heb ik er gewoon "bij gedaan". Heb bv ook Political Science gestudeerd in Michigan, maar heb daar verder geen diploma van aangezien het deel was van een uitwisseling tussen uni's (die voor mij mbt het academische leven geen toegevoegde waarde had, maar om voor de Nederlandse onderwijsprijzen in Amerika te kunnen wonen en studeren, dat leek me wel wat).

Daarnaast ook nog vele andere dingen gedaan, die als hobby of interesses leuk zijn, maar waarvoor ik nooit een volledige studie heb gedaan (zoals bv webdesign - kwam altijd goed van pas bij TW, alhoewel ik voor het farm script die later uitmonde in de FA toch gebanned werd op W10 samen met m'n hele stam :( - of cognitive sciences en neuroscience).

Ik ben een beetje een nerd, zeg maar.
 

DeletedUser69459

Guest
Ah op zo'n fiets. Tja wat is nu eens bachelor zonder master. Kan je net zo goed dat laatste jaartje ook meepakken toch? :) (ik dacht dus 4 geheel verschillende studies. Niet 2 studies die bestaan uit vervolgopleidingen :p)

Ik denk net hetzelfde hoor, ik gokte gewoon een aantal jaar :biggrin:
 
Bovenaan