Stel jezelf voor!

DeletedUser72825

Guest
Ik ben dan ook niet kwaad op jou, maar op het acc en jullie miserabele communicatie

Zoals ik eerder al zei, onze communicatie verloopt prima. Je bent duidelijk wel kwaad, want anders had je mij toegevoegd op skype, dan hadden wij kunnen bespreken wat het probleem was, dan zou ik Brian/Damon hierover direct aanspreken en dan had je vanavond jouw antwoord al of indien (moest alles prima verlopen zijn) jouw ww waar je om vroeg in de chat. Je vermeld nu weer het woord "JULLIE", bij mijn weten behoor ik ook bij die "JULLIE". Stel je eens voor in mijn plaats, dan zou je je net zo aangevallen voelen als ik nu doe. Ik stel voor dat we deze discussie nu aan de kant laten staan, en moest jij nog vragen hebben dan kan je me via een privébericht sturen en dan zal ik alles op een rijtje proberen te zetten.
 

DeletedUser70854

Guest
Ja lol weet je hoeveel PP ik hierdoor misloop?
Natuurlijk zou ik ook gewoon dolgraag op jullie acc gespeeld hebben, anders doe ik zulke dingen niet he
 

DeletedUser72825

Guest
Einde discussie, dit hoort hier niet thuis.

Eerder ook al gevraagd.
Ik stel voor dat we deze discussie nu aan de kant laten staan, en moest jij nog vragen hebben dan kan je me via een privébericht sturen en dan zal ik alles op een rijtje proberen te zetten.
 

DeletedUser72825

Guest
Bang? Je begint enorm kinderachtig te doen en ik stoor me aan je gedrag. Ik wil gerust even Brian / Damon hun skype geven en bespreek het dan met hun. Ik heb niks, maar dan ook niks met deze zaak te maken. En het feit dat jij je zinnen zo doorzet om een discussie te laten doorgaan is ongelooflijk storend. Kijk voor mij is dit klaar, aangezien je geen vragen meer hebt! Zelfs al was je de beste speler binnen de community, alleen al vanwege je gedrag zou ik voor geen geld van de wereld met jou willen samenspelen op 1 account. Je bent een ongelooflijk koppige kerel. Ja het is jammer van die PP, en ja brian en damon zijn in de fout, maar fouten worden rechtgezet en niemand heeft gezegd dat je niet bij ons op het account zou komen spelen, maar nu wel, nu zeg ik dat jij er niet komt! Voor de rest zou ik nog even doorgaan met discussiëren want daar ben je goed in, voor mij is het echt klaar!


Maar ik stel voor dat jouw mensen van het acc als de communicatie prima verloopt hier hun woordje komen doen @Immortal Throne

Natuurlijk, ze zijn Pieter een uitleg verschuldigd, maar de manier hoe Pieter mij nu aanspreekt terwijl ik niks te maken heb hiermee vind ik enorm onrespectvol en als hijzelf dat niet inzien dan is hij ofwel een kind van 7 jaar ofwel gewoon zeer koppig!
 
Reactiescore
3.452
Bang? Je begint enorm kinderachtig te doen en ik stoor me aan je gedrag. Ik wil gerust even Brian / Damon hun skype geven en bespreek het dan met hun. Ik heb niks, maar dan ook niks met deze zaak te maken. En het feit dat jij je zinnen zo doorzet om een discussie te laten doorgaan is ongelooflijk storend. Kijk voor mij is dit klaar, aangezien je geen vragen meer hebt! Zelfs al was je de beste speler binnen de community, alleen al vanwege je gedrag zou ik voor geen geld van de wereld met jou willen samenspelen op 1 account. Je bent een ongelooflijk koppige kerel. Ja het is jammer van die PP, en ja brian en damon zijn in de fout, maar fouten worden rechtgezet en niemand heeft gezegd dat je niet bij ons op het account zou komen spelen, maar nu wel, nu zeg ik dat jij er niet komt! Voor de rest zou ik nog even doorgaan met discussiëren want daar ben je goed in, voor mij is het echt klaar!
Wat een blaaskaak ben jij,Holy moly!
Lekker visiteplaatje voor je account ook
Na het lezen van een aantal andere Posts van je kan ik alleen maar concluderen dat je altijd zwaar gefrustreerd reageert.
 
Reactiescore
1.049
Bang? Je begint enorm kinderachtig te doen en ik stoor me aan je gedrag. Ik wil gerust even Brian / Damon hun skype geven en bespreek het dan met hun. Ik heb niks, maar dan ook niks met deze zaak te maken. En het feit dat jij je zinnen zo doorzet om een discussie te laten doorgaan is ongelooflijk storend. Kijk voor mij is dit klaar, aangezien je geen vragen meer hebt! Zelfs al was je de beste speler binnen de community, alleen al vanwege je gedrag zou ik voor geen geld van de wereld met jou willen samenspelen op 1 account. Je bent een ongelooflijk koppige kerel. Ja het is jammer van die PP, en ja brian en damon zijn in de fout, maar fouten worden rechtgezet en niemand heeft gezegd dat je niet bij ons op het account zou komen spelen, maar nu wel, nu zeg ik dat jij er niet komt! Voor de rest zou ik nog even doorgaan met discussiëren want daar ben je goed in, voor mij is het echt klaar!




Natuurlijk, ze zijn Pieter een uitleg verschuldigd, maar de manier hoe Pieter mij nu aanspreekt terwijl ik niks te maken heb hiermee vind ik enorm respectvol en als hijzelf dat niet inzien dan is hij ofwel een kind van 7 jaar ofwel gewoon zeer koppig!
Je zegt het juist, Of je gaat normaal het gesprek met hem aan voor een mogelijk acc joinen wat hem beloofd is met voorwaarden, Of je geeft hem de PP die hij anders had verdiend in die tijd, Of je bent een hufter en ik heb medelijden met je teamgenoten... Dit is gewoon als er niks terug wordt gegeven een stab
 
Reactiescore
3.452
Heb je deze wereld ook weer boostdorpjes Imortal?

Natuurlijk, ze zijn Pieter een uitleg verschuldigd, maar de manier hoe Pieter mij nu aanspreekt terwijl ik niks te maken heb hiermee vind ik enorm onrespectvol

Geloof dat jij op hem reageerde?
Jij besloot om op hem te reageren,dan krijg je een reactie ook!
Je had gewoon de link van dit topic naar je co's moeten sturen ipv te lopen blaten
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74982

Guest
Als hij zegt dat hij er niks mee te maken heeft, dan zouden jullie beter wachten op zijn teamgenoten ... wow gaat het heel de tijd dit niveau zijn op w59? Goed bezig boys! Iemand aanvallen als hij er niks mee te maken heeft
 
Reactiescore
1.049
Als hij zegt dat hij er niks mee te maken heeft, dan zouden jullie beter wachten op zijn teamgenoten ... wow gaat het heel de tijd dit niveau zijn op w59? Goed bezig boys! Iemand aanvallen als hij er niks mee te maken heeft
Het gaat on de reactie het meeste, niet de inhoud
 
Reactiescore
3.452
Als hij zegt dat hij er niks mee te maken heeft, dan zouden jullie beter wachten op zijn teamgenoten ... wow gaat het heel de tijd dit niveau zijn op w59? Goed bezig boys! Iemand aanvallen als hij er niks mee te maken heeft
Dan had hij het aan zijn co's moeten overlaten ipv hier zo achterlijk te reageren .
 
Reactiescore
2.478
Dat dit topic ook daadwerkelijk heeft gewerkt :)
 

DeletedUser70854

Guest
Wat zeggen we dan? @SC Beast. @The Minion

Bang? Je begint enorm kinderachtig te doen en ik stoor me aan je gedrag. Ik wil gerust even Brian / Damon hun skype geven en bespreek het dan met hun. Ik heb niks, maar dan ook niks met deze zaak te maken. En het feit dat jij je zinnen zo doorzet om een discussie te laten doorgaan is ongelooflijk storend. Kijk voor mij is dit klaar, aangezien je geen vragen meer hebt! Zelfs al was je de beste speler binnen de community, alleen al vanwege je gedrag zou ik voor geen geld van de wereld met jou willen samenspelen op 1 account. Je bent een ongelooflijk koppige kerel. Ja het is jammer van die PP, en ja brian en damon zijn in de fout, maar fouten worden rechtgezet en niemand heeft gezegd dat je niet bij ons op het account zou komen spelen, maar nu wel, nu zeg ik dat jij er niet komt! Voor de rest zou ik nog even doorgaan met discussiëren want daar ben je goed in, voor mij is het echt klaar!




Natuurlijk, ze zijn Pieter een uitleg verschuldigd, maar de manier hoe Pieter mij nu aanspreekt terwijl ik niks te maken heb hiermee vind ik enorm onrespectvol en als hijzelf dat niet inzien dan is hij ofwel een kind van 7 jaar ofwel gewoon zeer koppig!
Lekker uithangbord ben jij voor het acc so ey
Ten eerste wou ik helemaal geen discussie! Ik wou een deftige uitleg van het acc -waar ik nog steeds op wacht- en omdat ik weet dat jij er ook op speelt, heb ik je maar getagd. Want god weet wat jij er allemaal hebt over te vertellen.
Blijkbaar helemaal niets, want jullie communicatie heeft meerdere keren zwaar gefaald of jullie zijn allemaal een voor een liegende klootzakjes, dat moet zich nog uitwijzen.
Je zegt dat je niet met mij wil samen spelen? Je hebt al geluk dat er mensen met zo'n achterbaks, gefrustreerd mannetje als jou willen samen spelen. Ik wil en kan gewoon rustig een discussie voeren horen.
 
Reactiescore
3.536
Je snapt mijn probleem duidelijk niet! Ik wist hier niks van, ik heb nog nooit van jou gehoord, nog nooit jou zien passeren in onze gesprekken binnen skype, dus ik denk dat je geen recht hebt om tegen mij te klagen. Hoe kan ik in godsnaam verder op deze discussie ingaan terwijl dit los van mij staat? Bespreek dit dan met Brian of Damon want die wisten er (volgens jou) iets van af. En dat je niet tevreden bent, daar heb je zeker gelijk in! Maar moet al deze drama nu zo overdreven? Soit, einde discussie!

Je speelt als een team en je draagt de verantwoordelijkheid als een team. Jouw co's maken geen 'fout' zoals jij het zegt maar een bewuste naaiactie. Pieter heeft een erg goed excuus om dit op het AF bespreekbaar te maken wegens hij al anderhalve week wacht op enige reactie. Dat jij er niets van weet wilt ofwel zeggen dat de communicatie op jullie account enorm slecht is of je medespelers wouden er een goedkoop farmdorpje bij. Wegens jij optie 1 al 4 x onderuit gehaald hebt zal het optie 2 zijn.

Het kan goed zijn dat jij helemaal niets van deze zaak afwist maar alsnog kon je dan op 2 manieren reageren, namelijk in de aanval gaan tegen Pieter die genaaid werd door je medespelers of begrip tonen voor de situatie en in de aanval schieten tegen je medespelers. Wie verdiend de rammeling volgens jouw? De spelers die naaide of de genaaide speler,... Als ik je post's zo leest lijkt het op dat 2de.

Vervolgens neem je het hem kwalijk hij je al lang prive op skype had kunnen contacteren maar wat weerhoud het jouw om hetzelfde te doen wegens je u zichtbaar enorm frustreert.

Conclusie: Praat met je co's en post hier de verklaring dan bespreken we hoe we dit kunnen oplossen :)
 

DeletedUser72825

Guest
Dit gaat bij mij helemaal niet meer over die fout. Want wat er nu aan het gebeuren is, staat al los van die actie. Veel succes!
 

DeletedUser70854

Guest
Oh lol makkelijke verdediging
Of zie je zelf in dat het toch niets uitmaakt? Dat jullie toch echt gewoon in de fout zijn?
 
Bovenaan