Stel jezelf voor!

Reactiescore
603
W59 is al even bezig, maar wie speelt er allemaal?
Stel jezelf even voor!
Wie ben je, je accountnaam, in welke stam zit je etc.
Wat is je doel op w59?

Wij zijn benieuwd!
 
Reactiescore
3.452
Hallo ik ben Inge en ben van plan om met mijn 200 punten dorpje de wereld te winnen!
 
Reactiescore
1.019
hoi, ik speel niet maar speciaal voor de activiteit op het forum drop ik even een post speciaal voor jullie xx
 

DeletedUser70854

Guest
Ik was van plan PP te farmen op mijn accje (.ExuberantFatWhale) toen ik een berichtje kreeg van een van de bespelers van Last smoke for you die. (ik vermoed Brian, maar goed dat doet er atm niet toe) met de vraag of ik al W59 speelde. Ik antwoordde dat ik speelde voor PP te farmen en vroeg dus ook waarom die vraag? Brian antwoordde dat ze nog iemand zochten voor op het acc en of ik zin had.
Ik had toegezegd en zei dat ik binnen 5 dagen het acc kon vervoegen. Zo alles was geregeld, ik had mezelf voorgesteld enz. Enkele dagen later vroeg ik of er een of andere chat was waar ik reeds kon joinen om eens kennis maken met de spelers en het acc alvorens echt op het acc te komen spelen. Hier is niet op gereageerd, nochtans was het acc in de tussentijd wel online gekomen was op het AF. Alles was afgesproken en reeds beloofd dus ik maakt me eigenlijk geen zorgen

Vanaf het moment dat mijn acc verwijdert werd, stuurde ik in diezelfde pm dat ik klaar was om te komen spelen op het betreffende account.
1 dag later: niet geantwoord (al was het AF-acc wel al online gekomen), ik begon een beetje argwaan te krijgen dus ik vroeg een dichte vriend @Generaal Flügel om IG eens een pm te sturen met de vraag of er geantwoord wordt op het AF. Antwoord: er wordt naar gekeken.
2 dagen later: nog steeds geen reactie; weeral hetzelfde (ik vroeg om het nog eens na te vragen) Antwoord: er wordt zo snel mogelijk op gereageerd; we brengen de speler, die verantwoordelijk is voor het AF, op de hoogte.
3 dagen later: nog steeds niet gereageerd, het acc was ondertussen wel al eens online gekomen. Ik contacteer op het AF een andere speler van het acc. Wat blijkt: die weet helemaal niets van een nieuwe co. Wel, niet getreurd dacht ik, ik leg alles uit -Damon is een vriendelijke kerel dat zeker- en hij heeft er begrip voor en gaat het navragen.
Weer 2 dagen geen contact: nu begon ik echt achterdochtig te worden.Kom ik vandaag thuis, krijg ik zo'n bericht:upload_2017-12-13_15-17-41.png

Ja lekker tof dus! Krijg ik nog een deftige uitleg? Want als iedereen zo gaat doen, tja lol. Gaan jullie ook zo doen als er diplomatische betrekkingen gaande zijn? Iets beloven, een week niets laten weten, en dan alles afblazen....
Pfffff

Alle dan moet ik maar studeren zekers? Alle joekes eh gasten salut
Pieter

@Last Smoke For You Die. @TigerTiger95 @Immortal Throne @Generaal Flügel
 

DeletedUser74880

Guest
Ik zal mij ook even kort voorstellen! :)

Mijn naam is Thomas en mijn hobby's zijn:
  • Bakken
  • Tekenen
  • Voetballen
  • Gamen
Ik ben op dit moment 15 jaar jong en speel zo'n beetje 7.5 jaar.
In deze 7.5 jaar heb ik op verschillende accounts gespeeld, maar in deze wereld speel ik onder de naam "TheGreenBomb".
Op dit moment zit ik met dit account in de stam .Inevitable (afkorting: .I.).

Op deze wereld wil ik mij niet zomaar van de kaart laten spelen.
Ik wil graag op dit account mijn skills verbeteren en als het even meezit overleef ik het ook nog is :)
Ik ga dus zeker niet PP farmen want dat is totaal niet mijn doel in deze wereld ;)

Als jullie nog meer over mij willen weten, vraag het gerust ^^

Met vriendelijke groet,
Thomas -- TheGreenBomb
 

DeletedUser72825

Guest
Ik was van plan PP te farmen op mijn accje (.ExuberantFatWhale) toen ik een berichtje kreeg van een van de bespelers van Last smoke for you die. (ik vermoed Brian, maar goed dat doet er atm niet toe) met de vraag of ik al W59 speelde. Ik antwoordde dat ik speelde voor PP te farmen en vroeg dus ook waarom die vraag? Brian antwoordde dat ze nog iemand zochten voor op het acc en of ik zin had.
Ik had toegezegd en zei dat ik binnen 5 dagen het acc kon vervoegen. Zo alles was geregeld, ik had mezelf voorgesteld enz. Enkele dagen later vroeg ik of er een of andere chat was waar ik reeds kon joinen om eens kennis maken met de spelers en het acc alvorens echt op het acc te komen spelen. Hier is niet op gereageerd, nochtans was het acc in de tussentijd wel online gekomen was op het AF. Alles was afgesproken en reeds beloofd dus ik maakt me eigenlijk geen zorgen

Vanaf het moment dat mijn acc verwijdert werd, stuurde ik in diezelfde pm dat ik klaar was om te komen spelen op het betreffende account.
1 dag later: niet geantwoord (al was het AF-acc wel al online gekomen), ik begon een beetje argwaan te krijgen dus ik vroeg een dichte vriend @Generaal Flügel om IG eens een pm te sturen met de vraag of er geantwoord wordt op het AF. Antwoord: er wordt naar gekeken.
2 dagen later: nog steeds geen reactie; weeral hetzelfde (ik vroeg om het nog eens na te vragen) Antwoord: er wordt zo snel mogelijk op gereageerd; we brengen de speler, die verantwoordelijk is voor het AF, op de hoogte.
3 dagen later: nog steeds niet gereageerd, het acc was ondertussen wel al eens online gekomen. Ik contacteer op het AF een andere speler van het acc. Wat blijkt: die weet helemaal niets van een nieuwe co. Wel, niet getreurd dacht ik, ik leg alles uit -Damon is een vriendelijke kerel dat zeker- en hij heeft er begrip voor en gaat het navragen.
Weer 2 dagen geen contact: nu begon ik echt achterdochtig te worden.Kom ik vandaag thuis, krijg ik zo'n bericht:Bekijk bijlage 11990

Ja lekker tof dus! Krijg ik nog een deftige uitleg? Want als iedereen zo gaat doen, tja lol. Gaan jullie ook zo doen als er diplomatische betrekkingen gaande zijn? Iets beloven, een week niets laten weten, en dan alles afblazen....
Pfffff

Alle dan moet ik maar studeren zekers? Alle joekes eh gasten salut
Pieter

@Last Smoke For You Die. @TigerTiger95 @Immortal Throne @Generaal Flügel

Ik weet niet of je het weet maar met deze reactie maak je jezelf niet populair. We hebben een goede communicatie binnen ons team en Brian zal dit vast en zeker vergeten vermelden zijn. Ik heb inderdaad in game een mededeling ontvangen met die vraag, maar ik wist niet welk bericht die persoon bedoelde, ik had een bericht van iemand in men inbox dus ik dacht dat daarmee alles klaar was.

Verder hebben we dit inderdaad niet besproken en dit is het eerste wat ik hiervan hoor, ik snap niet welk nut het heeft om dit op het af te gooien, maar soit? Ik ken je niet, we hebben nog geen kennis gemaakt maar op deze manier geef je een eerste negatieve indruk.
 
Reactiescore
1.049
Hey,
Alvorens ik hier wil reageren zal ik me even voorstellen
Rens
13 jaar, Momenteel VWO 2
Hobbies zijn
  • Voetbal
  • Gamen
  • Chillen
  • Leraren irriteren
En ik heb wat PP gesprokkeld.. Mocht je meer willen weten altijd welkom ;)

Ondanks mn niet altijd even gezellige relatie met Pieter wil ik hier wel even op reageren,
@Immortal Throne jij ziet hoop ik ook wel in dat dit nergens op slaat? Je behoort contact te houden lijkt me.
En het ziet eruit alsof jij dit nu wilt aangrijpen om hem af te slaan....
Weet niet m.b.t. Pieter hoe dicbt bij hij lag en/of dat jullie eventueel kon boosten maar dit is wel heel raar.
En dan met zo een arrogante reactie komen lijkt me beetje ongepast
 
Reactiescore
3.452
Ik weet niet of je het weet maar met deze reactie maak je jezelf niet populair. We hebben een goede communicatie binnen ons team en Brian zal dit vast en zeker vergeten vermelden zijn. Ik heb inderdaad in game een mededeling ontvangen met die vraag, maar ik wist niet welk bericht die persoon bedoelde, ik had een bericht van iemand in men inbox dus ik dacht dat daarmee alles klaar was.

Verder hebben we dit inderdaad niet besproken en dit is het eerste wat ik hiervan hoor, ik snap niet welk nut het heeft om dit op het af te gooien, maar soit? Ik ken je niet, we hebben nog geen kennis gemaakt maar op deze manier geef je een eerste negatieve indruk.
Hoezo?
Hij zet zijn pp account op delete ( mist dus zijn pp inkomen ) in de wetenschap dat hij op jullie account komt.
Ik snap totaal niet waarom jij vind dat dit negatief is voor hem?
Eerder voor jullie, helemaal van jou met je belachelijke reactie .
 

DeletedUser70854

Guest
Ik weet niet of je het weet maar met deze reactie maak je jezelf niet populair. We hebben een goede communicatie binnen ons team en Brian zal dit vast en zeker vergeten vermelden zijn. Ik heb inderdaad in game een mededeling ontvangen met die vraag, maar ik wist niet welk bericht die persoon bedoelde, ik had een bericht van iemand in men inbox dus ik dacht dat daarmee alles klaar was.

Verder hebben we dit inderdaad niet besproken en dit is het eerste wat ik hiervan hoor, ik snap niet welk nut het heeft om dit op het af te gooien, maar soit? Ik ken je niet, we hebben nog geen kennis gemaakt maar op deze manier geef je een eerste negatieve indruk.
Hahaha grappig
Je geeft aan dat er een goede communicatie is? Maar er wordt twee keer gezegd dat er al in het team overlegd is pm... Dus ofwel lieg jij ofwel liegen de andere twee, in elk geval het draait toch niet goed uit voor jullie ;)
Een co-speler vergeten te vermelden? Zelfs nadat Brian meermaals terug op het AF is gekomen met enkele pms in de inbox? Tjah, is nogal betwijfelbaar.
Hey,
Alvorens ik hier wil reageren zal ik me even voorstellen
Rens
13 jaar, Momenteel VWO 2
Hobbies zijn
  • Voetbal
  • Gamen
  • Chillen
  • Leraren irriteren
En ik heb wat PP gesprokkeld.. Mocht je meer willen weten altijd welkom ;)

Ondanks mn niet altijd even gezellige relatie met Pieter wil ik hier wel even op reageren,
@Immortal Throne jij ziet hoop ik ook wel in dat dit nergens op slaat? Je behoort contact te houden lijkt me.
En het ziet eruit alsof jij dit nu wilt aangrijpen om hem af te slaan....
Weet niet m.b.t. Pieter hoe dicbt bij hij lag en/of dat jullie eventueel kon boosten maar dit is wel heel raar.
En dan met zo een arrogante reactie komen lijkt me beetje ongepast
Bedankt Rens
Ps: relatie? :eek:
Hoezo?
Hij zet zijn pp account op delete ( mist dus zijn pp inkomen ) in de wetenschap dat hij op jullie account komt.
Ik snap totaal niet waarom jij vind dat dit negatief is voor hem?
Eerder voor jullie, helemaal van jou met je belachelijke reactie .
Inge, bedankt voor de verduidelijking
 

DeletedUser74880

Guest
Laten we het houden op voorstellen aub.. er gaan meer berichten over andere onderwerpen dan over voorstellen.
Er zijn genoeg forums.. zelfs een vrij forum. Dus geen reden om het hier te plaatsen ;)

Sorry ik hou van overzicht en ben soms gewoon wat autistisch :p
 

DeletedUser72825

Guest
Hoezo?
Hij zet zijn pp account op delete ( mist dus zijn pp inkomen ) in de wetenschap dat hij op jullie account komt.
Ik snap totaal niet waarom jij vind dat dit negatief is voor hem?
Eerder voor jullie, helemaal van jou met je belachelijke reactie .

Dan kan hij me even rustig sturen en eens vragen waarom er niet gereageerd wordt op hem. Laat ons even duidelijk zijn dat ik dit alles via dit topic moet vernemen. Dus dan is het minste wat hij kan doen, eerst met mij even sturen zodat ik aan Brian kan vragen waarom ik er niks vanaf weet en waarom "pierre/pieter" geen reactie krijgt vanuit ons team.

Hahaha grappig
Je geeft aan dat er een goede communicatie is? Maar er wordt twee keer gezegd dat er al in het team overlegd is pm... Dus ofwel lieg jij ofwel liegen de andere twee, in elk geval het draait toch niet goed uit voor jullie ;)
Een co-speler vergeten te vermelden? Zelfs nadat Brian meermaals terug op het AF is gekomen met enkele pms in de inbox? Tjah, is nogal betwijfelbaar.
Bedankt Rens

Er is inderdaad een goede communicatie binnen ons team. (op dit ene punt na) maar dan hoef je me niet te taggen in een bericht op het af om daar je beklag te doen. Dit komt zeer agressief over, terwijl ik pas sinds 30 minuten geleden hierover maar iets afwist. Dit moet je dan bespreken met Brian en niet met mij.
 

DeletedUser70854

Guest
Ja lol heb ik geprobeerd meer dan 4 dagen na elkaar zelfs. Telkens online gekomen, nooit gereageerd
 

DeletedUser72825

Guest
Ja lol heb ik geprobeerd meer dan 4 dagen na elkaar zelfs. Telkens online gekomen, nooit gereageerd

Dat is dan wel je eigen fout, ik heb het druk irl dus ik ga ook niet constant op het AF zitten. Je hebt me zaterdag jouw eerste bericht gestuurd, ik zal anders even het gesprek erbij halen.

GESPREK :

Pierre The Pieter: Speel je wereld 59?
Zaterdag om 12:09

Immortal Throne: Ja klopt!
Maandag om 20:39

Pierre The Pieter: Geef dan ww Het heeft al lang genoeg geduurt xpxp
Gisteren om 21:27

Immortal Throne: Moest ik weten wie je bent? ;)
Gisteren om 22:52

Pierre The Pieter: De co die jullie al anderhalve week niet op het acc laten :p:p
Gisteren om 23:02

Immortal Throne: Hoezo? hebben wij dan contact? :p haha niet via mij allesinds?
56 minuten geleden

Pierre The Pieter: kijk W59 forum ff
54 minuten geleden



Met deze info moet ik het doen, ik weet van niks en momenteel zijn men medespelers er nog niet dus ik kan ook niet vragen. Ik geloof zeker dat je graag een antwoord wilt, maar kom dan direct to the point en vraag naar men skype of vertel me wat er aan de hand is dan kon ik maandag ingrijpen. Je stuurt me vage berichten en ik weet van niks, je stuurt me opeens dat je het ww wil? Je heb rond de pot zitten draaien, soit buiten dit vage gesprek is het ook al een ondermaatse reactie van je om dit alles op het af te gooien, zonder eigenlijk eens met mij te praten? Dit snap ik nog steeds niet. Verder ga ik er niet meer op doorgaan want dit heeft totaal geen zin, je verlangt van me dat ik je uitleg zou moeten geven of me verontschuldigen terwijl ik niks hiervan afwist tot nu een klein uurtje geleden. Veel succes nog en als je nog eens in deze situatie komt, praat eerst even serieus voor je een heel drama komt maken op het af terwijl er zeer weinig aan de hand is.
 
Reactiescore
3.452
W59 is al even bezig, maar wie speelt er allemaal?
Stel jezelf even voor!
Wie ben je, je accountnaam, in welke stam zit je etc.
Wat is je doel op w59?

Wij zijn benieuwd!

Hij deed zijn verhaal aangezien in dit topic gevraagd wordt waar je speelt? Aangezien dat voor hem nog steeds niet duidelijk is wegens jullie voortreffelijke communicatie op jullie account, snap ik heel goed dat hij dit hier neerzet .
Er is hier maar 1 gedupeerde en dat ben jij niet iig ;-)
 

DeletedUser70854

Guest
Zeer weinig aan de hand?
Bro weet je hoeveel PP ik hierdoor misloop? Voor jullie is er niets aan de hand, ja, maar voor mij wel hoor!
Dat ik dan vaag ben, moet je toch ergens wel kunnen begrijpen volgens mij, want de twee andere bespelers hebben gezegd dat er overlegd is... Dus ik ga er gewoon van uit dat dat echt gebeurd is :p

Maar om dan te zeggen dat IK rond de pot heb zitten draaien, neen, dat gaat er bij mij niet in.
Er is bijna anderhalve week overgegaan tegen dat IK eindelijk iets meer wist. Als er iemand is die rond de pot draait, dan zijn jullie het wel. Ik ben aangesproken om op jullie acc te komen spelen, natuurlijk ben ik hier op in gegaan en direct mijn acc verwijdert. Dat ik pas een week later een deftig antwoord krijg is dan mijn fout? Ik heb dan rond de pot zitten draaien? Ja lol, volg je eigen logica eens, dan zie je al vlug genoeg waar het probleem zich bevindt.
 

DeletedUser72825

Guest
Je snapt mijn probleem duidelijk niet! Ik wist hier niks van, ik heb nog nooit van jou gehoord, nog nooit jou zien passeren in onze gesprekken binnen skype, dus ik denk dat je geen recht hebt om tegen mij te klagen. Hoe kan ik in godsnaam verder op deze discussie ingaan terwijl dit los van mij staat? Bespreek dit dan met Brian of Damon want die wisten er (volgens jou) iets van af. En dat je niet tevreden bent, daar heb je zeker gelijk in! Maar moet al deze drama nu zo overdreven? Soit, einde discussie!
 

DeletedUser70854

Guest
Ik ben dan ook niet kwaad op jou, maar op het acc en jullie miserabele communicatie
 
Bovenaan