Stel jezelf voor!

Reactiescore
1.164
W3 Crux/Arcane :D
 
Reactiescore
2.506
Jona wat doe je hier?

(Aldo)
 
Reactiescore
2.039
David is halve mokro.

Maare ik ben Timo en ik ga voor WERELDOVERHEERSING!!
David is halve debiel bedoel je.

Geinig om dit terug te lezen trouwens, die Pierre de Pieter is sws al de nieuwe dorpsgek en vrij naïef om op een ingame co aanbod in te gaan (gaat sws 9/10 keer niet goed tenzij je die lui allang kende) maar die Merlijn laat ook duidelijk zien dat ie na 20 werelden nog steeds een debiel is. Hoeveel verschillende af accs had je ook alweer gehad voordat men je weer eens serieus nam in de community? Door zo absurd te reageren doe je je toch al slechte reputatie echt geen goeds hoor.

Ach flikker op, jullie zijn een newgen versie van Sander en ik :D

Hou op man je bent zelf een new gen. :D

Damn heb ik het juist als ik het af-account Seramomium aan Conquerer (w19) koppel?
Sera was diegene die pj op w29 op een account zette (reckless ruler als ik het goed heb) en daar toen mee naar de vijand overstapte. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5148

Guest
David is halve debiel bedoel je.

Geinig om dit terug te lezen trouwens, die Pierre de Pieter is sws al de nieuwe dorpsgek en vrij naïef om op een ingame co aanbod in te gaan (gaat sws 9/10 keer niet goed tenzij je die lui allang kende) maar die Merlijn laat ook duidelijk zien dat ie na 20 werelden nog steeds een debiel is. Hoeveel verschillende af accs had je ook alweer gehad voordat men je weer eens serieus nam in de community? Door zo absurd te reageren doe je je toch al slechte reputatie echt geen goeds hoor.



Hou op man je bent zelf een new gen. :D


Sera was diegene die pj op w29 op een account zette (reckless ruler als ik het goed heb) en daar toen mee naar de vijand overstapte. :)

Klopt. PJ vindt me nog steeds leuk daardoor :)
 
Reactiescore
2.506
Ik kom w59 kapotmaken :)

Zie mijn mooie acc, A Lone Wolf dan :D Ga hier DU/MB'tje spelen. Heb de tijd niet meer om actief te spelen:(

Ik heb nog steeds trauma's van W29...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Bwa het viel toch best mee op 29 Aldo?
En vergeet niet dat dit een limited haul wereld is met een lage snelheid en een nachtbonus van 00 tot 08? Dit is één van de chillste werelden die tw zal kennen :)
 

DeletedUser5148

Guest
Zie mijn mooie acc, A Lone Wolf dan :D Ga hier DU/MB'tje spelen. Heb de tijd niet meer om actief te spelen:(

Ik heb nog steeds trauma's van W29...

w29 was jammer. Ik had de wereld bijna gewonnen. Stomme Mark toch... :D
 
Bovenaan