Stel jezelf voor!

Reactiescore
660
Ik ben Robin, gestopt, als ik weer terugkom is het om eens lekker iedereen te katapulteren. Gewoon, omdat het kan en het een onderdeel van het spel is.
En Nicky heeft misschien hulp nodig om de wereldoverheerser (die David ook nog eens uitscheldt voor Mokro (heb je hem?) weg te spelen.
 

DeletedUser75778

Guest
die David ook nog eens uitscheldt voor Mokro
Wat niet alleen onaardig, maar ook onlogisch is. Ik denk toch echt eerder aan een Jood bij het horen van mijn naam. Maar het is inmiddels algemeen bekend dat de mensen waar ik mee heb gespeeld vreemde vogels zijn. Toch?
 

DeletedUser76657

Guest
Vind het ook wel grappig dat een 700 punten stam dan tevoorschijn komt.

Maakt het wel onervaren ja.

Mvg,

Jason Statham.
 

DeletedUser78975

Guest
Even terugkomen op Pieter-verhaal. Mocht het echt zo zijn dat je alleen vanwege de mededeling 'Ja zal het wel ook nog aan me team moeten mededelen. Ik zou je dus graag willen hebben. Wat kan ik mijn 2 compagnons vertellen wat voor speler je bent etc.' ervan uitging dat je daarmee een aanbod hebt gekregen dan heb je het toch echt gruwelijk is. Dit is hoog uit te kwalificeren als een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Hij geeft al aan dat het een team account is. In zijn mededeling zegt hij dat "IK" zou je er graag bij willen hebben. Ieder weldenkend mens begrijpt dan dat er dus eerst overlegd gaat worden. Ergo kun je niet spreken van een coschap overeenkomst. Dat jij je account vrijwillig (geen van hen heeft je hierom verzocht) verwijdert is dan een risico die jij voor lief neem. Het gevoel van 'genaaid zijn' komt bij jou dan waarschijnlijk voort uit het feit dat jij er op vertrouwde dat er wel al een overeenkomst was.

Ik ken geen van beide partijen. Overigens moet ik erbij melden dat de 3 heren hier wel in een kwaad daglicht worden gezet. Opmerking verdient nog dat ik voordat ik hier een account aanmaakt (ik wilde immers de geüploade screens zien) was ik het eens met Pieter, dit komt waarschijnlijk doordat de heren zichzelf nogal hier te kak zetten met hun wanordelijk gedrag en gebrek aan professionaliteit. De screenshots (ik neem aan dat dat je hardste 'bewijs' is) maken dat ik toch genoodzaakt ben om de 3 musketiers gelijk te geven.
 
Reactiescore
3.540
Dan had de speler in kwestie moeten zeggen tegen Pieter dat hij zijn account nog niet op delete moest zetten. In tegendeel hij herhaalde meermaals dat hij in overleg was maar zijn medespelers wisten van niets. Vervolgens gaat die hem een dikke week negeren. Neigt toch naar een naai actie ongeacht dat Pieter zijn account te snel op del heeft gezet.
 

DeletedUser78975

Guest
Nope. Jij zegt nu eigenlijk dat de opmerking van Pieter "ik kan binnen 5 dagen op het account komen" (o.i.d.) de verplichting oproept bij de aanbieder om te zeggen dat hij zijn account niet moet deleten? Wat maakt het uit dat hij herhaald dat hij in overleg is. Btw, dat is juist een argument om als Pieter zijnde zijn gezond verstand te gebruiken en niet blindelings zijn account op delete te zetten. Dat is dus gewoonweg een zwak argument. Uit geen een screenshot kun je afleiden dat overeenstemming is bereikt.
Een aanvaarder (Pieter) die weet dat hem een account wordt aangeboden door één van de drie spelers, moet toch ook begrijpen dat hij een duidelijke ja-woord moet krijgen van de overige spelers. Het account kent immers niet één maar drie(!) eigenaren.

Het feit dat de aanbieder zegt dat hij in overleg is, is bovendien wederom een bevestiging dat nog niets vaststaat. Dat die mededeling feitelijk onjuist is doet daar niets aan af. Je zou de aanbieder hooguit een leugenaar kunnen noemen, maar hem beschuldigen van een stab of het niet nakomen van het 'overeengekomene' is niet op z'n plaats, want er is nog niets overeengekomen. De mededeling van de aanbieder kan in de gegeven feiten en omstandigheden gezien worden als een uitnodiging om in onderhandeling te treden (er moet nog met de overige eigenaren worden overlegt; is er wilsovereenstemming tussen hen en komen zij met een concreet voorstel, dan zou je het als een aanbod kunnen kwalificeren).
 

DeletedUser74880

Guest
Zucht dan is het verhaal gestopt wilt iemand er weer op terugkomen :oops:
Maar ja, @SC Beast. kan in iig zeggen dat zijn doel om deze Wereld 59 forum drukker te maken gelukt is :)
 

DeletedUser74880

Guest
^^ Je moet toch een keer met een onderwerp hebben die de actiefheid erin blaast ;)
 
Reactiescore
660
Wat niet alleen onaardig, maar ook onlogisch is. Ik denk toch echt eerder aan een Jood bij het horen van mijn naam. Maar het is inmiddels algemeen bekend dat de mensen waar ik mee heb gespeeld vreemde vogels zijn. Toch?
Ik ben wel een vreemde vogel ja.
 

Deleted User - 487871837

Guest
@pierre the pieter Nu snap ik dat je geen tijd hebt om te wvw’en met al die drama hier.

Ondanks mn niet altijd even gezellige relatie met Pieter

Ach flikker op, jullie zijn een newgen versie van Sander en ik :D

Dat dit topic ook daadwerkelijk heeft gewerkt :)

Hey Aldo

Je hebt tijd tot het einde van de week om dit achter de schermen zien op te lossen. Of ben nog genoodzaakt om mijn stabtopic's terug te openen met in het groot jouw accountnaam :D

Hey jANNES, jij ook hier :eek:

Hoi ik ben een Dirk,

Mvg.

Hoi Dirk


Hoi Pim
 
Reactiescore
2.178
Het komt erop neer dat Brian je niks heeft laten weten, wat zeker niet netjes is en voor dat zal ik me alvast verontschuldigen vanwege ons team. Verder hebben ik en Damon er zeer weinig mee te maken zoals je wel kan lezen. Over die communicatie binnen ons team heb jij geen recht van spreken want je weet helemaal niks af van onze skype gesprekken.

Wat mij het meeste stoort is je irritant kinderachtig gedrag en ik denk als je eens alle gesprekken duidelijk herleest van jou en Brian dat je zal zien dat er helemaal nog niks beslist was, maar dat Brian enkel en alleen interesse had. Er staat zwart op wit dat hij het ging overleggen binnen ons team (en dat is niet gebeurd) maar hier heb ik me daarnet voor verontschuldigd. De reden dat jij je pp ontloopt is je eigen fout, wie zet nu zijn account op delete zonder maar enige bevestiging te krijgen op de vraag als je meespelen op ons account. (Al is het zeker niet netjes van Brian dat hij niet reageerde, maar daar zal Brian dan ook zijn reden voor gehad hebben. Ik ken Brian als een zeer sociaal en eerlijk persoon die zeker niet opeens iemand zou negeren.)

Verder kunnen we deze discussie afronden, want je hebt helemaal geen concrete bewijzen van gesprekken waarin iemand je letterlijk gezegd hebben dat je kan meedraaien als een volwaardig lid binnen het team. Je komt nu echt over als een puber, die niet kan verdragen dat hij zo dom is geweest om zijn account op delete te zetten, zonder een bevestiging te krijgen.

Pieter, jammer voorval dit en ik zal me nogmaals verontschuldigen uit naam van ons team, maar na dit gedoe maak je absoluut geen kans om mee te doen binnen onze team, laat staan binnen de stam. Zoek je eigen weg op, laat dit rusten en laat het vooral een les zijn voor de volgende keer!

Groeten,
@Last Smoke For You Die. @TigerTiger95 & mezelf!

Je hebt het in meerdere posts over het kinderachtig gedrag van Pieter. Hij is 13 ofzo, wat is jullie excuus?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan