Stel jezelf voor!

DeletedUser70854

Guest
Hoe bedoelde hij het dan wel?
Ik spreek voor de Lol een speler aan waarbij ik duidelijk zeg :ik wil je er graag bij hebben???
Er is in het gesprek ook duidelijk gezegd dat hij me er graag bij wou omdat ik "het spelletje snap" en omdat ik op die genoemde accs heb gespeeld
 

DeletedUser72825

Guest
Het komt erop neer dat Brian je niks heeft laten weten, wat zeker niet netjes is en voor dat zal ik me alvast verontschuldigen vanwege ons team. Verder hebben ik en Damon er zeer weinig mee te maken zoals je wel kan lezen. Over die communicatie binnen ons team heb jij geen recht van spreken want je weet helemaal niks af van onze skype gesprekken.

Wat mij het meeste stoort is je irritant kinderachtig gedrag en ik denk als je eens alle gesprekken duidelijk herleest van jou en Brian dat je zal zien dat er helemaal nog niks beslist was, maar dat Brian enkel en alleen interesse had. Er staat zwart op wit dat hij het ging overleggen binnen ons team (en dat is niet gebeurd) maar hier heb ik me daarnet voor verontschuldigd. De reden dat jij je pp ontloopt is je eigen fout, wie zet nu zijn account op delete zonder maar enige bevestiging te krijgen op de vraag als je meespelen op ons account. (Al is het zeker niet netjes van Brian dat hij niet reageerde, maar daar zal Brian dan ook zijn reden voor gehad hebben. Ik ken Brian als een zeer sociaal en eerlijk persoon die zeker niet opeens iemand zou negeren.)

Verder kunnen we deze discussie afronden, want je hebt helemaal geen concrete bewijzen van gesprekken waarin iemand je letterlijk gezegd hebben dat je kan meedraaien als een volwaardig lid binnen het team. Je komt nu echt over als een puber, die niet kan verdragen dat hij zo dom is geweest om zijn account op delete te zetten, zonder een bevestiging te krijgen.

Pieter, jammer voorval dit en ik zal me nogmaals verontschuldigen uit naam van ons team, maar na dit gedoe maak je absoluut geen kans om mee te doen binnen onze team, laat staan binnen de stam. Zoek je eigen weg op, laat dit rusten en laat het vooral een les zijn voor de volgende keer!

Groeten,
@Last Smoke For You Die. @TigerTiger95 & mezelf!
 

DeletedUser76657

Guest
Jammer dat de stam in de mededeling van Tribalwars verkeerd is. Er is genoemd de stam: chill

Maar het moet zijn: Chill.

Groetjes Jason Statham. (W59 Chill.)
 

DeletedUser78489

Guest
Jammer dat de stam in de mededeling van Tribalwars verkeerd is. Er is genoemd de stam: chill

Maar het moet zijn: Chill.

Groetjes Jason Statham. (W59 Chill.)

Ah dat maakt toch niet zo veel uit man, chill.

Ik vind het overigens wel leuk dat de bb code ig werkt en dat hij me doorstuurt naar een stam van bijna 700 punten:):D
 

DeletedUser7072

Guest
Het weglaten van hoofdletters is een teken van disrespect, ik snap heel goed dat een lid van Chill dit als kleinerend kan ervaren en ik hoop dat het tw team dan ook iets doet om het emotionele leed voor de leden van Chill te verzachten.
 
Reactiescore
141
Hoi ik ben Jesse weer en zit dit keer op Trippey Mouse :eek:
 

DeletedUser78972

Guest
Ik ben noobstiaan
En ik ben de grootste noob van dit spel

Dag
 

DeletedUser70854

Guest
Here we go again;
Het komt erop neer dat Brian je niks heeft laten weten, wat zeker niet netjes is en voor dat zal ik me alvast verontschuldigen vanwege ons team. Verder hebben ik en Damon er zeer weinig mee te maken zoals je wel kan lezen.
Dat heb ik nogal gezegd Merlijn, koppig rund :D, ik heb niets tegen jullie of het account. Het gaat me om het gebrek aan communicatie over toch wel een belangrijk onderdeel, iets wat een topacc wel moet hebben. Spelers die elkaar 100% vertrouwen en alles zeggen aan elkaar, ookal is het overbodig. Tjah, ik betreur dit voorval dus ook.
Over die communicatie binnen ons team heb jij geen recht van spreken want je weet helemaal niks af van onze skype gesprekken.
Euhm, ik denk dat ik daar wel mag over spreken? Door die "goede" communicatie ben ik én heel erg veel PP én een plaatsje als co op een topacc mislopen.
Ik denk dat ik maar gewoon oordeel op basis van feiten die gegeven zijn? Het kan zijn dat jullie communicatie in het team "perfect" is, maar dan nog heeft dit gefaald op 1 cruciaal punt, dat nadelig was voor zowel mij als jullie acc, iets wat ik nog steeds betreur.
Wat mij het meeste stoort is je irritant kinderachtig gedrag en ik denk als je eens alle gesprekken duidelijk herleest van jou en Brian dat je zal zien dat er helemaal nog niks beslist was, maar dat Brian enkel en alleen interesse had. Er staat zwart op wit dat hij het ging overleggen binnen ons team (en dat is niet gebeurd) maar hier heb ik me daarnet voor verontschuldigd. De reden dat jij je pp ontloopt is je eigen fout, wie zet nu zijn account op delete zonder maar enige bevestiging te krijgen op de vraag als je meespelen op ons account.
Ik moest me voorstellen; zeggen of ik PP had, ervaringen aantonen. Want toen ik dus een aanbod kreeg van zo'n topaccount was ik natuurlijk heel erg euforisch. Zoals ik hier voor al heb gezegd: toen het acc al op delete stond, heeft Brian ook gewoon het gesprek verdergezet, waaruit ik dus ook kon afleiden dat het voor echt was en geen catfish:eek:
Dat er op zwart-wit staat dat hij nog moest overleggen zie ik toch nergens staan, maar goed.
(Al is het zeker niet netjes van Brian dat hij niet reageerde, maar daar zal Brian dan ook zijn reden voor gehad hebben. Ik ken Brian als een zeer sociaal en eerlijk persoon die zeker niet opeens iemand zou negeren.)
Brian is zeker een leuk persoon, dat kon ik al afleiden. Maar het is juist dat wat ik wil weten! De reden waarom hij niet geantwoord heeft, dat is waar ik al de hele tijd naar vraag :)
Verder kunnen we deze discussie afronden, want je hebt helemaal geen concrete bewijzen van gesprekken waarin iemand je letterlijk gezegd hebben dat je kan meedraaien als een volwaardig lid binnen het team. Je komt nu echt over als een puber, die niet kan verdragen dat hij zo dom is geweest om zijn account op delete te zetten, zonder een bevestiging te krijgen.
Ik heb de bewijzen gegeven, maar als dat nog niet goed genoeg is, tjah. Over dat van die puber reageer is straks.
Pieter, jammer voorval dit en ik zal me nogmaals verontschuldigen uit naam van ons team, maar na dit gedoe maak je absoluut geen kans om mee te doen binnen onze team, laat staan binnen de stam. Zoek je eigen weg op, laat dit rusten en laat het vooral een les zijn voor de volgende keer!
Inderdaad ja, fantastisch observatievermogen Merlijn! "Jammer voorval" zegt em dan :)

Leuk hoor allemaal die verontschuldigingen, maar daar ben ik helemaal niets mee. Dat had ik niet gevraagd he, daar had ik geen nood aan!
Bijvoorbeeld: Boer Piet gaat bij Boer Jan en vraagt om ofwel een appel ofwel een peer. Als boer Jan hem een zak patatten geeft, en boer Piet heeft zelf al genoeg patatten, dan gaat boer Piet ook niet blij en gelukkig zijn he.
Ik ga inderdaad mijn eigen weg gaan en ik ga eruit leren; leren jullie er dan ook uit?
Zeggen jullie dan ook bij de volgende die jullie benaderen: "hey hoe gaat het? Wij willen je wel graag in ons team hebben! Maar we hebben vroeger al eens een voorval gehad waarin onze communicatie miserabel is gefaald, dus het kan zijn dat je helemaal opgelicht wordt." Althans dat hoop ik toch.

Wat je daar trouwens zei over het puberaal gedrag: inderdaad ik ben nog een tiener; zoals ook gezegd in de pms. So what? Betekent dit dan dat ik geen waarden heb? Betekent dit dan dat ik niet meer gerespecteerd moet worden? Neen toch!
Ik ben inderdaad een tiener, ja, maar dan nog, ik sta hier wel mijn mannetje en kom op voor het onrecht dat me is aangedaan. En ik vind dat ik nog niet zo verschrikkelijk over kom, ik doe mijn best. Want ja, ik zou ook liever zonder gezeur bij jullie komen spelen hoor, wees daar maar zeker van! Jullie lijken me allemaal een voor een toffe gasten.
Maar dit is gewoon geen manier van werken!
Zo gelieve het allemaal te lezen en nog eens goed na te denken en je misschien ook eens in mijn plaats te zetten.
Anyway ik ga verder leren.
Salukes
Pieter
 
Reactiescore
3.540
Als ik fout zou zitten zou ik het zeker toegeven. Maar dat is zeker niet het geval! ;)
Ik heb niet in de hand want iemand anders doet / bespreek.

Je hebt wel in de hand welke gevolgen je geeft aan de fouten van je medespeler en dat is voorlopig erg ondermaats en daar bega je dan toch de fout.

Het moment dat ik hier daadwerkelijk hoogte van kreeg ben ik er achter aan gegaan. En heb ik t op proberen te lossen. En t moment dat ik ook duidelijkheid had heb ik dit ook laten weten.

Er is zeker niets beloofd of afgesproken. Heel simpel! Shots bewijzen genoeg. Onze communicatie op dat moment was n dikke prima. Maar als Brian om een of t andere reden besloten heeft dit niet door te spelen naar ons. Is dat zijn keuze geweest. En zal die daar wel een reden voor hebben. Twijfel ik niet aan.

Je spreekt jezelf trouwens wel flink tegen want kan jij mij eens uitleggen hoe jij 'hoogte kreeg' van de situatie of 'duidelijkheid had' van de situatie en je vervolgens ook zegt: Brian deed het om 'een of andere reden'.

Zo goed op de hoogte had en heb je blijkbaar niet, zo heel duidelijk is het blijkbaar ook niet, laat staan dat jij het hebt 'proberen op te lossen'. Wat heb je precies proberen op te lossen als je nu nog altijd niet weet hoe de vork precies in de steel zit,...



Misschien wil die wel niet reageren. Hahah. Omdat er veel mensen zijn die hun neus steken waar die niet hoort. Hahah ;)

Kan me heel goed voorstellen dat hij niet regeert. Iedereen die er niks mee te maken heeft. Heeft zijn woordje toch wel klaar liggen.

Klinkt eerder als een schuldgetuigenis dat hij zich op de achtergrond houdt. Dit zal enkel opgelost raken als hij zijn verhaal komt doen en waarom zou die dat niet doen als hij niets verkeerd zou hebben gedaan?

Duidelijk? Zijn meningen over verdeeld. Als je in een team speelt, kan je niet zo maar beslissingen alleen maken. Dit zal dan altijd met t team moeten gebeuren. Dit is zeker niet het geval.

Dus het is zeker niet het geval dat jullie co het in team heeft overlegt, mogen we daaruit concluderen dat je wel bevestigd dat hij op zijn eigen dingen heeft gedaan die niet gemogen zouden hebben.

Wat mij het meeste stoort is je irritant kinderachtig gedrag en ik denk als je eens alle gesprekken duidelijk herleest van jou en Brian dat je zal zien dat er helemaal nog niks beslist was, maar dat Brian enkel en alleen interesse had. Er staat zwart op wit dat hij het ging overleggen binnen ons team (en dat is niet gebeurd) maar hier heb ik me daarnet voor verontschuldigd. De reden dat jij je pp ontloopt is je eigen fout, wie zet nu zijn account op delete zonder maar enige bevestiging te krijgen op de vraag als je meespelen op ons account. (Al is het zeker niet netjes van Brian dat hij niet reageerde, maar daar zal Brian dan ook zijn reden voor gehad hebben. Ik ken Brian als een zeer sociaal en eerlijk persoon die zeker niet opeens iemand zou negeren.)

Verder kunnen we deze discussie afronden, want je hebt helemaal geen concrete bewijzen van gesprekken waarin iemand je letterlijk gezegd hebben dat je kan meedraaien als een volwaardig lid binnen het team. Je komt nu echt over als een puber, die niet kan verdragen dat hij zo dom is geweest om zijn account op delete te zetten, zonder een bevestiging te krijgen.

Pieter, jammer voorval dit en ik zal me nogmaals verontschuldigen uit naam van ons team, maar na dit gedoe maak je absoluut geen kans om mee te doen binnen onze team, laat staan binnen de stam. Zoek je eigen weg op, laat dit rusten en laat het vooral een les zijn voor de volgende keer!

Groeten,
@Last Smoke For You Die. @TigerTiger95 & mezelf!

Zie vetgedrukte, niet enkel je co bevestigd dat hij de situatie amper kent maar ook jij doet dit nu 'Brian zal daar wel zijn reden voor gehad hebben'. Al eens in je opgekomen het te vragen? Jullie nemen totaal geen initiatief om dit op te lossen noch goed uit te klaren voor het slachtoffer. Daarbij zijn je excuses echt totaal zinloos en zwaar ongeloofwaardig.

Zelfs moesten ze gemeend zijn waren we er niets mee als Brian niet gestraft werd voor zijn gedrag tegen Pieter. Bespreken dat hij op het account kon en actief meepraten kan hij wel maar als puntje bij paaltje komt is die anderhalve week 'niet bereikbaar'. Waarom weet niemand, zelfs zijn co's die de aller beste communicatie hebben weten van het hele gebeuren niets af. Geef jezelf even een applausje, dan wachten wij op Brian zijn verklaring die er nooit zal komen wegens schuldig! En hopelijk beseffen jullie erg goed dat Brian op jullie account laten medeplichtigheid betekend en wij jullie account dus verantwoordelijk zullen stellen voor de daden die hij geleverd heeft.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78567

Guest
@pierre the pieter, Hij heeft zijn excuses aangeboden en aangegeven dat hij het gaat bespreken met degene die hier de fout in ging. Of je deze aanvaard of niet is je eigen keuze en meer kun je hier niet uithalen. Jullie hebben gewoon een ongelukkige miscommunicatie gehad in die pm's, en Brian moet de volgende keer in zo'n situatie ook even beter reageren zodat zulke miscommunicaties niet kunnen gebeuren. Volgende keer gewoon niet je account zo snel op delete zetten

Maar laten we nu deze discussie stoppen, right? ;-)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Iets met een mug en een olifant
 
Bovenaan