Stel jezelf voor!

DeletedUser74880

Guest
Soms zit ik wel te twijfelen om voor te stellen.. Aangezien ik ook best een jong leeftijd heb voor het spel. :p

Hoi ik eet mijn spinazie met rijst & sambal.

@Immortal Throne
Snap jullie keuze wel hoor, als ik zou horen dat iemand van 12 mijn account wou joinen gooide ik ook alle communicatie dicht :eek:

Van 15 dan? :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Soms zit ik wel te twijfelen om voor te stellen.. Aangezien ik ook best een jong leeftijd heb voor het spel. :p

Van 15 dan? :eek:

Iemand van 15 wil ik ook niet blootstellen aan zulke situaties dus weiger ik ook :eek:
 

DeletedUser74880

Guest
Haha, ach ben toch niet opzoek naar een account. En ik snap die keuze ook wel ;)
 

DeletedUser78742

Guest
Toch wil ik me hier graag even mee bemoeien.

Wij waren inderdaad op zoek naar nog een co.

Je stuurt mij op het AF een berichtje. Terwijl ik duidelijk van niks weet, want hier voor ben ik niks over jou tegen gekomen in welk gesprek dan ook. Je begint dit gesprek zeer raar en begint over het feit dat je mijn co zou zijn. Op dat moment weet ik nergens iets van. De communicatie binnen het account is goed. Maar over dit puntje was onduidelijk want we hadden hier nog niks over besproken. Dus vind het ook heel knap dat jij wist dat wij je co's waren terwijl je niet mee speelde. Als wij het er wel over gehad zouden hebben. Dan zou ik je de gegevens wel gegeven hebben. Maar als iemand op het AF mij een persoonlijk berichtje stuurt. En vraagt welke werelden ik speel met daarna de opmerking: "Geef inloggegevens nu es :p". Op dat moment weet ik van niks. Dus ga ik niet n random iemand het ww geven van een account.

Nadat je uitgelegd hebt wat er aan de hand was, ben ik er meteen achter aan gegaan en je proberen te helpen. Maar toen hadden wij al andere dingen besproken. Zodra ik de mogelijkheid had je antwoord te geven. Heb ik dat ook gedaan.

Toch wil ik er ook nog even bij zeggen. Dat je tot nu toe, niks geen bewijzen hebt dat er ook maar iemand met jou heeft afgesproken dat je bij ons op het account mocht spelen. Op het moment dat Merlijn hier over begint. Ontwijk je de vraag ;)

Als je problemen hebt. Moet je je gaan beklagen bij de gene waar je contact mee zou hebben gehad. En niet de schuld bij de gene die er niks mee te maken hebben, schuiven. Dat vind ik een beetje jammer. Want als ik je eerder kon helpen of dit probleem eerder op had kunnen lossen. Had ik dat zeker gedaan! En als het klopt dat je contact hebt gehad met Brian. Dan had hij ook de fatsoenlijkheid moeten nemen om te reageren. En dat heb ik ook (meteen nadat ik jou n berichtje heb gestuurd) tegen hem gezegd.

Dit is het laatste wat ik er over wil zeggen. Als je verder vragen of iets hebt, kun je een net berichtje sturen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70854

Guest
Hai Damon!
Ik wist dat er een Damon op dat acc speelde en dat jij ook een Damon was. Daarom heb ik eerst ook gevraagd op welk acc je speelde, als je al W59 speelde.
Maar wat ik dan ook knap vind, is dat jullie blijven beweren dat de communicatie goed is in het acc, terwijl jullie allebei tot nu toe beweren er niets over te weten toen ik het vroeg. Beetje tegenstrijdig niet?
Maar anyway, zoals nogal gezegd: wil ik gewoon een deftige uitleg over hoe dit is kunnen gebeuren. Ik heb niets tegen jullie of het account. Ik wil gewoon een uitleg en dat alles opgeklaard wordt.
 

DeletedUser78742

Guest
Toch wil ik er ook nog even bij zeggen. Dat je tot nu toe, niks geen bewijzen hebt dat er ook maar iemand met jou heeft afgesproken dat je bij ons op het account mocht spelen. Op het moment dat Merlijn hier over begint. Ontwijk je de vraag ;)
 

DeletedUser70854

Guest
Ik zit nu op gsm en vindt het nogal irritant om nu screens te nemen. Straks heb ik een pc ter beschikking!
 

DeletedUser70854

Guest
Hier even de screens:
upload_2017-12-14_14-51-50.png
upload_2017-12-14_14-52-6.png
upload_2017-12-14_14-52-15.png
upload_2017-12-14_14-52-24.png
upload_2017-12-14_14-52-32.png
upload_2017-12-14_14-52-47.png
upload_2017-12-14_14-52-55.png
upload_2017-12-14_14-53-5.png
upload_2017-12-14_14-53-13.png
upload_2017-12-14_14-53-28.png
Kan ik dan hieruit afleiden dat er wel een gesprek is geweest?
Andere screens komen zodadelijk
 

DeletedUser70854

Guest
En de andere:
upload_2017-12-14_14-55-12.png
upload_2017-12-14_14-55-20.png
Na dit bericht is het AF-acc nog meerdere keren online gekomen maar nooit gereageerd.
 

DeletedUser78787

Guest
Ik kan het niet heel goed lezen maar ik begrijp hieruit dat er geen defenitief besluit is genomen?
 

DeletedUser70854

Guest
Lijkt ermee toch wel op toch?
Ik moest me voorstellen, zeggen of ik ook wat PP had, enz.
 

DeletedUser78787

Guest
Nadat je zei dat je je account op delete hebt gezet reageerde hij met:" Ja zal het wel nog aan me team moeten mededelen"
Lijkt me niet echt een defenitief besluit of vind jij van wel?
 

DeletedUser70854

Guest
Neen toch? Er staat: Iets leuks dat ik al mijn team kan vertellen over jou?
 
Reactiescore
3.457
Nadat je zei dat je je account op delete hebt gezet reageerde hij met:" Ja zal het wel nog aan me team moeten mededelen"
Lijkt me niet echt een defenitief besluit of vind jij van wel?
Als hij had gezegd dat hij het nog met zijn team moest bespreken had je gelijk gehad .
 
Bovenaan