Stel jezelf voor!

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Goed om te zien dat er nog jonkies op tw spelen en actief AF'en, naar mijn idee verouderd de community al een tijdje. :)
 
Reactiescore
3.576
Dit gaat bij mij helemaal niet meer over die fout. Want wat er nu aan het gebeuren is, staat al los van die actie. Veel succes!

Je hebt tijd tot het einde van de week om dit achter de schermen zien op te lossen. Of ben nog genoodzaakt om mijn stabtopic's terug te openen met in het groot jouw accountnaam :D
 

DeletedUser74880

Guest
Ik heb veel verschillende spelers gezien in dit topic..
Maar ik weet nog niet iedereen zijn naam.
Stel je toch even voor ;)
Dan is praten met elkaar makkelijker en dan dient deze topic ook neog ergens goed voor.
Win win situaties. wie start?
 

DeletedUser72825

Guest
Kerel nu mag je even stoppen met jouw gezeik he! Ik ben de persoon die er juist niks mee te maken heeft dus je moet niet men naam daarop zetten!
 

DeletedUser70854

Guest
Kerel nu mag je even stoppen met jouw gezeik he! Ik ben de persoon die er juist niks mee te maken heeft dus je moet niet men naam daarop zetten!
Oepsie gevoelige snaar geraakt :eek:

Zorg er dan voor dat jij en je team met een deftige uitleg komen
 
Reactiescore
2.506
Ik heb hier geen rechten Pieter.
 

DeletedUser74880

Guest
Team Last Smoke For You Die./Team stabbers:
-Merlijn

Team Pieter/Team anti-stabbers
-Pieter
-Rens
-Dirk
-Inge
-Jannes
Nog wel mensen

Ik ben maar een nieuweling hehe..
Het boek vooruitgang ;)

Jij typt btw dit: "Team Pieter/Team anti-stabbers".. bedoel je dat jij een stabber bent? Anders kan die team Pieter wel weg :p

sorry kon het niet laten vergeef me :p
 

DeletedUser70854

Guest
Zo oneerlijk :oops:
Aldo heeft alle drukke fora en Steffen heeft amper werk hihihi
 

DeletedUser72825

Guest
Ik kan je 1 ding vertellen, je mag even stoppen met die beschuldigingen en me dan ook effectief tijd geven om aan Brian te vragen wat er gaande is. Hij is sinds 2 minuten geleden online gekomen dus ik kan pas nu of morgen met een deftige uitleg komen, wat niet betekend dat jij je dan ook even kan inhouden en eens te stoppen met nu alle focus op mij te leggen. Je doet hier nu precies dat er gestabt is, maar kom dan ook op met die bewijzen! Je hebt momenteel nog niks van bewijzen, dus ik zou zeggen show die screens! en als je verhaal klopt dan zal ik zeker even goed overleggen met men team dat dit geen werken zijn, maar dat zien we later wel!
 

DeletedUser70854

Guest
Ik ben maar een nieuweling hehe..
Het boek vooruitgang ;)

Jij typt btw dit: "Team Pieter/Team anti-stabbers".. bedoel je dat jij een stabber bent? Anders kan die team Pieter wel weg :p

sorry kon het niet laten vergeef me :p
Een andere naam van Team Pieter is Team Anti-stabbers. Dus we zijn tegen de stabbers he
 

DeletedUser74880

Guest
Ach ik noem dit niet een stab.. dit noem ik eerder miscominicatie.. Je was er dus al niet zeker van genoeg of het wel doorging.. Het kan zo zijn dat ik een stukje verhaal heb gemist. Maar ik hou erover op, ik ben toch hier een onschuldige burger die niks met het gesprek te maken heb :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Dit valt echt op geen enkele manier te definiëren als een stab. Leuk of netjes is natuurlijk anders..

Wat betreft het voorstellen; Ik ben Roald, lijkt me duidelijk met deze naam. Ik verjaar 9 juli en dan ben ik alweer 22. Het getal achter de naam is dan ook wel verwarrend voor sommigen. Momenteel heb ik een shitload aan tijd om te vergooien aan tw, echter zal dat binnenkort weer voorbij zijn (gelukkig). Oh en ik ben een behoorlijke AF-fanaat, maar meer op de fora waar het niveau hoger ligt / meer te bespreken en te bediscussiëren is. (ja dat is een woord)
 

DeletedUser69690

Guest
ik heb nog nooit zoveel gescrolld op het AF van deze wereld :rolleyes:
 
Bovenaan