Stel Je eigen droomstam samen

DeletedUser32664

Guest
Ik dacht laat ik even een topic van een andere wereld ook hier heen halen. Wat houdt het topic nu juist in? Wel de titel zegt het zelf. Stel je eigen droomstam samen. Dit ga je gewoon doen door een lijstje van 10 spelers ,die je absoluut in je droomstam wilt, te posten.

voorwaarden:

Er zijn uiteraard enkele voorwaarden aan verbonden.

1. Je geeft niet enkel de naam van de speler maar ook het account
2. Liefst spelers die op w15 hebben gespeeld of nog steeds spelen
3. Probeer je keuzes ook te motiveren.

Veel plezier ermee. Ik ben eens benieuwd wie jullie in je stam zouden willen.

Ps. Mijn lijstje volgt zo meteen
 

DeletedUser

Guest
Oeehh .. leuk idee :D.. Ik ga zeker vanmiddag hier posten.. nu heb ik ff geen tijd

Waar is jouw lijstje of komt die nog :p?
 

DeletedUser

Guest
Klinkt leuk:) .
Alleen nu evne te druk met edels verzenden:X
 

DeletedUser

Guest
Wel niet in de juiste volgorde:

1) lunat!c ( Heb ik al bepaalde werelden zien spelen en is goeie speler en zijn karakter bevalt mij wel :p)
2) .NoSympathy ( Ken ik van w5 en is een zeer goede speler met goeie kwaliteiten en leuke kerel)
3) 13LaD3R ( Heb ik op w2 mee gespeeld en was ook goeie speler. Weet wel niet meer of huidige speler is)
4) fortfil ( Echte teamplayer)
5) Just-Ice ( Gewoon goeie speler, ken ik anders niet echt)



Meer heb ik niet :D. Speel hier nog maar 1 dag ;p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In willekeurige volgende:

Droomteam:

1. De Wangzakkers ( Naam: Zander | Why? Goede en actieve speler! Echte doorrammer en sloper :ram: Helaas gestopt op w15 )

2. Just-Ice ( Naam: Team Ken en Detlef| Why? Zeer sterke spelers. Goede leider en Ken is enigste belg waarvan ik hou :eek: )

3. Ascari ( Naam: Peter & Jelle | Why? Maatje vanaf het begin op w15. Goede spelers en super stamgenoten door dik en dun! )

4. McCullen ( Naam: Alex & Wesley | Why? Ex stamgenoten. Altijd als zeer prettig personen ervaren. Zeer goede spelers en def skills! )

5. flopje ( Naam: Wesley & Niels | Why? Prettige gesprekspartner en Mister (snipe) perfect! Geen betere snipper te vinden :cool:

6. NoordTer ( Naam: Team NoordTer | Why? Super samenwerking op het account. Heersen bovenaan de ranglijst. )

7. DORUS says ( Naam: ??? | Why? Lijkt mij een sterke en stabiele leider. Houdt een moeilijke groep bij elkaar tot nu toe. )

8. kNightPlayer ( Naam: Robert & Anton | Why? Beide goede en actieve spelers. Hebben veel voor hun stam over. Gaan ervoor! )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1) Dorus Says.
2) Lunat!c
3) Cafutje
4) Schippertje
5) Graanmier
6) ISwift
7) Swaffie
8) Chipito
9) Mcullen
10) Rebellis

*Promo telt voor 10 dus die doe ik extra
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jullie houden je goed aan de voorwaarden... Lekker makkelijk om gewoon een paar namen onder elkaar te donderen :rolleyes:
 

DeletedUser32664

Guest
Oeehh .. leuk idee :D.. Ik ga zeker vanmiddag hier posten.. nu heb ik ff geen tijd

Waar is jouw lijstje of komt die nog :p?

Mijn lijstje komt er nu aan se;) had examen dus kon niet eerder;)
mijn lijst zei:
1) Dorus says: (mijn co Dorus dan niet mezelf) gewoon omdat het een toffe gast is, recht voor de raap.)
2) Lunat!c: (Renzo) omdat het 1 een goede speler is, 2 een degelijke leider die zich ten volle voor zijn stam geeft is
3) Noordter:(hele team noord) gewoon extreem toffe personen met alle skills en zijn echt groepsspelers
4)Rotspatrij: (Die goede oude frankie en rick(chipz0r)) gewoon mijn makkers
5)boka (demo73) gewoon echt een toppertje van formaat!
6) Markies van Danemaerken (luuk) is echt een topspeler als hij serieus speelt:p
7) Deran: (mitch) leuke kerel waar je staat op kan maken
8)onemortime(junior maar ook vooral charlie) alle 2 leuke mensen waar ik een goede band mee heb.
9)Koaieus: stevege speler met een mooie groei
10) N1ghtmare (baba) lijkt me wel eens leuk mee in de stam te zitten aangezien hij V. ook goed leid

In willekeurige volgende:

Droomteam:


7. DORUS says ( Naam: ??? | Why? Lijkt mij een sterke en stabiele leider. Houdt een moeilijke groep bij elkaar tot nu toe. )
dank je het is Thijs trouwens
 

DeletedUser34253

Guest
1) Switch1830 (Pieter is een goede speler en bezit zijn skills)
2) Dorus says (Topleider^^)
3) Demo73 aka boka (Lijkt me een toffe gast om mee samentewerken)
4) Lunat!c (Goede speler en goede leider)
5)Mccullen (Goed team :) :)
6) Noordter (Stamspeler ;) )
7) Cafutje ( Doet heel veel voor de stam en hefet skills)
8) The white dog (Stamspelertje)
9) Just-ice (goede leider alleen soms inactief)
10) Graanmier (speler met skills)
 

DeletedUser

Guest
thnx sax. btw zoals iedereen altijd dezelfde fout maakt, het is chipsz0r niet chipz0r :p
 

DeletedUser

Guest
1. Dorus says, sax en Dorus, beide toffe spelers en leuk om mee samen te werken.
2. Noordter, owned de ranglijst, z'n buurt etc. Stamspelers waar ik graag mee samenwerk.
3. Junior, grote mond en volkomen terecht als je na 1500 clears praktisch niks verliest en ze dan nog terugpakt ook :p
4. Cafutje, ik mag nog steeds van geluk spreken dat Cafutje naar Hypo kwam want hij is een van de leden waar ik het meest aan heb waarvoor dank.
5. Deran, toffe spelers waar je ook eens mee kan lachen.
6. Potje Koeken, desondanks ze daar soms hun momenten hebben zeker toffe spelers :)
7. McCullen, heb ik respect voor, kon er ook goed mee babbelen tijdens de aanvallen, ze hebben ook de skillz.
8. N1ghtmare/Baba, lijkt me ook een goede leider die ook al ff leider is.Lijkt me meestal wel eerlijk.
9. Hansaker, iemand die ook zeer veel voor de stam doet en ervoor over heeft.
10. Just-Ice, bekwame leider waar je ook gezellig mee kan babbelen.
11. .Nosympathy, ook al is Kyle wat afwezig als hij er is is hij zeker een meerwaarde.
12. Luke1600, zeer goede speler waar ik graag mee samenwerk.
13. Dymestar, goede speler waar je goed mee kan babbelen ook.
14. Swaffie, als hij wil gaat hij er ook voor, was te zien bij tronan ;)
15. Mr.Koekjes, niet de oude maar de nieuwe, Daan nu dus. Ik denk wel dat hij veel voor z'n stam over heeft.

En zo zijn er nog meer maar ik ga het hier bij laten :)
 

DeletedUser27722

Guest
Het bestaat al: click

Identiek hetzelfde, alleen gaat het hier om 10 spelers en daar om 5.. :eek:
 

DeletedUser27722

Guest
Care:rolleyes:
Die andere is oud.

Juist daarom, waarom een nieuwe maken als er ook een dosis nostalgie bij de andere en oudere lijsten aan te treffen valt?

Waarom ook anders geen nieuwe golden awards met nieuwe vragen?
 

DeletedUser32664

Guest
Het bestaat al: click

Identiek hetzelfde, alleen gaat het hier om 10 spelers en daar om 5.. :eek:

Daar gaat het om 5 spelers die je wil hier om 10 waar je een stam mee wil beginnen. De opbouw is net iets anders en meer mogelijkheden. Dus niet zagen. ben eens benieuwd in hoeveel lijstjes jij komt
 

DeletedUser

Guest
1. Deran | Mitchell | Zeer goede speler, beheerst skills en altijd leuk om mee te praten :D
2. Junior | Junior?? | soms beetje een grote mond , maar deze griek kan behoorlijk wat :)
3. JimmyWho? | Dave | Uitstekende Stamspeler, en een erg gezellig persoon
4. Dorus says | Thijs (Sax) | Uitstekende leider en speler.
5. NoordTer | het hele team | Staan al hele lange tijd aan de top en hebben imo laten zien dat ze daar ook horen.
6. Schippertje | Beide. | Beide spelers ken ik sinds W9, zijn erg goede spelers en erg fijn om mee samen te spelen.
7. Marriel | ??? | zeer goede speler , staat 100% in voor haar stam.
8. Markies | Luuk | Luuk is gewoon DaBomb :p, heeft hij bij mij bewezen op w17 (voor eventjes dan :D)
9. Mr Starkid. | Beide. | Goed samenspelend, staat ook altijd klaar voor de stam,

er zijn er natuurlijk altijd meer maar heb evengeen zin om er nog meer bij te zetten :p
 

DeletedUser27722

Guest
Daar gaat het om 5 spelers die je wil hier om 10 waar je een stam mee wil beginnen. De opbouw is net iets anders en meer mogelijkheden. Dus niet zagen. ben eens benieuwd in hoeveel lijstjes jij komt

Daar gaat het ook om 5 spelers waar je in een stam mee wil zitten.
Bijna identiek maar soit.

In hoeveel lijstjes? Err, Hypo/ants zijn de enigen die hier al lijstje gepost hebben dus 0.
Ik verwacht geen sympathie van tegenstanders en dat behoef ik ook niet. ^^

In willekeurige volgende:

4. McCullen ( Naam: Alex & Wesley | Why? Ex stamgenoten. Altijd als zeer prettig personen ervaren. Zeer goede spelers en def skills! ]

Je bent Glenn vergeten! :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40563

Guest
Willekeurig.

Lindss [Niels is gewoon een schat :D, goeie samenwerking]
McCullen [Geweldig team, al meeste contact met Glenn en Alex, niet altijd eens met hun beslissingen, maar wel erg sportief]
N1ghtmare [Baba heeft heel veel over voor zijn stam, echte teamspeler]
Boka [Macheliena is gewoon een heerlijke gesprekspartner, samen met Demo een super team :)]
Kamachi [Danny is goede speler en natuurlijk een heerlijke nachter ;)]
Lunat!c [Renzo, erg sportief, speelt het spel zoals het gespeeld moet worden]
Baggerbaas [René heeft echte skills, niet al teveel op msn, nja als hij er is staat ie op offline xD (Ook lekker handig)]
Rehydration. [Jammer dat Jasper gestopt is op w15, altijd erg goede samenwerking en gezellig op de groupchat :D]
 
Bovenaan