[Bevestigde Bug] Steam mededeling

Reactiescore
1.243
Goedemiddag,

Heb het probleem op steam dat je een mededeling niet kan wegdrukken. Of althans al ben je in het typvenster( waar je dus een mededeling schrijft) kan je geen kant meer op behalve op versturen of voorbeeld drukken. Niet helemaal wenselijk lijkt mij ... zijn toch vaak situaties waarin je toch nog even snel wat informatie wilt opzoeken om in de mededeling te verwerken. Ik werk er nu omheen door mijn hele mededeling weg te halen, op versturen te drukken, en vervolgens kan je wel door met je spel. Beetje onhandig dus.

Mvg,

Reactiescore
505
Zelfde probleem inderdaad.
Ook bij het schrijven van een stam-post kan hij moeilijk doen.

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
917
Ik was zelf van plan om een bug te melden toen ik deze zag staan die over hetzelfde gaat. Dus ik voeg mijn uitleg hier verder aan toe...

Het probleem doet zich voor op pagina's waar handelingen uitgevoerd worden en men dan probeert de pagina te verlaten, tw waarschuwt je dan via volgende melding:
Schermafbeelding 2021-01-22 om 18.47.56.png

Deze pop-up is echter een standaard browser functie en werkt dus niet op steam... Innogames zou deze dus bij steam moeten weghalen of een eigen pop-up maken ipv de browser functie te gebruiken.

Bekende pagina's met dit probleem: Dynamische groep bewerken, forum, pm, (mogelijk nog anderen)

Reactiescore
468
Heb hier zelf ook last van. Ik merk dat het soms helpt als ik op voorbeeld klik om dan wel weg te kunnen, maar niet altijd dus best vervelend dit!