Statjes

DeletedUser

Guest
na een aantal weken al bestookt te zijn door drie stammen ... staat onze arjan nog steeds in de plus .... :D dus gaat op zich goed :D

nog even volhouden en dan zijn wij ;)

Zijde 1:
Spelers: Arjan-13
Zijde 2:
Stammen: =3, 3x3=6, =NF=

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,144
Kant 2: 54,845
Verschil: 52,701

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 186
Kant 2: 90
Verschil: 96

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 19,776,233
Kant 2: 465,734,432
Verschil: 445,958,199

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,813,035
Kant 2: 822,995
Verschil: 990,040

chart
 

DeletedUser52697

Guest
na een aantal weken al bestookt te zijn door drie stammen ... staat onze arjan nog steeds in de plus .... :D dus gaat op zich goed :D

nog even volhouden en dan zijn wij ;)

Zijde 1:
Spelers: Arjan-13
Zijde 2:
Stammen: =3, 3x3=6, =NF=

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,144
Kant 2: 54,845
Verschil: 52,701

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 186
Kant 2: 90
Verschil: 96

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 19,776,233
Kant 2: 465,734,432
Verschil: 445,958,199

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,813,035
Kant 2: 822,995
Verschil: 990,040

chart

Dit is inclusief een cluster ruil uit de tijd Rain.. Wel even de juiste stats erbij pakken he!! En ja die was met mij:rolleyes:

Zijde 1:
Spelers: Arjan-13
Zijde 2:
Stammen: =NF=, =3, 3x3=6

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 101
Kant 2: 12,298
Verschil: 12,197

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 66
Verschil: 46

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 942,487
Kant 2: 111,497,006
Verschil: 110,554,519

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 192,660
Kant 2: 583,858
Verschil: 391,198

chart
 

DeletedUser3866

Guest
ben het wel eens met marti is niet eerlijk als je zegt arjan word de laatste maand aangevallen en vervolgens doe je een stat er bij van altijd.
 

DeletedUser

Guest
ben het wel eens met marti is niet eerlijk als je zegt arjan word de laatste maand aangevallen en vervolgens doe je een stat er bij van altijd.

was maar om aan te geven dat hij in de plus zat nog :p en dat ze nog wel effe kunnen doorgaan :D ....... andere kant vind ik nog steeds dat hij zich er redelijk vanaf brengt .... tegen drie stammen ;)

maar ja binnen kort maar weer eens kijken bij rommeke zeker lotje ;)
 

DeletedUser

Guest
was maar om aan te geven dat hij in de plus zat nog :p en dat ze nog wel effe kunnen doorgaan :D ....... andere kant vind ik nog steeds dat hij zich er redelijk vanaf brengt .... tegen drie stammen ;)

maar ja binnen kort maar weer eens kijken bij rommeke zeker lotje ;)

3 stammen, niet zo overdrijven joh :p
Je kan er maar 1 echt serieus nemen.

Als NF jouw aanvalt en ik stuur 5 clears bij, ga je dan ook staan roepen dat je wel door 2 stammen word aangevallen? :p
 

DeletedUser52697

Guest
ben het wel eens met marti is niet eerlijk als je zegt arjan word de laatste maand aangevallen en vervolgens doe je een stat er bij van altijd.

Hij zegt zelfs laatste weken, maar dat doet er niet toe;)


was maar om aan te geven dat hij in de plus zat nog :p en dat ze nog wel effe kunnen doorgaan :D ....... andere kant vind ik nog steeds dat hij zich er redelijk vanaf brengt .... tegen drie stammen ;)

maar ja binnen kort maar weer eens kijken bij rommeke zeker lotje ;)

Dat hij in de plus staat wil niet zeggen dat hij er moeite voor gedaan heeft. Als je niet weet wat de oorzaak van zijn ''plus'' is, praat daar dan gewoon niet over:D Dan hoef je ook geen onzin uit te kramen.

Verder vallen er maar 3 spelers effectief aan. Dat is iets anders dan 3 stammen he:p
 

DeletedUser3866

Guest
was maar om aan te geven dat hij in de plus zat nog :p en dat ze nog wel effe kunnen doorgaan :D ....... andere kant vind ik nog steeds dat hij zich er redelijk vanaf brengt .... tegen drie stammen ;)

maar ja binnen kort maar weer eens kijken bij rommeke zeker lotje ;)

ja dat ben ik zeker mee eens. al kan het beter hoor =[
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt zelfs laatste weken, maar dat doet er niet toe;)


doet er idd niet toe

Dat hij in de plus staat wil niet zeggen dat hij er moeite voor gedaan heeft. Als je niet weet wat de oorzaak van zijn ''plus'' is, praat daar dan gewoon niet over:D Dan hoef je ook geen onzin uit te kramen.

Verder vallen er maar 3 spelers effectief aan. Dat is iets anders dan 3 stammen he:p

oke dus mag er wel over praten :D ....ik weet alles .... tsss dat sommige dat nog niet door hebben :confused: ....je opmerking mag je wel wat opvrolijke vind het maar sjagrijnige opmerking :(


narf
 

DeletedUser

Guest
3 stammen, niet zo overdrijven joh :p
Je kan er maar 1 echt serieus nemen.

Als NF jouw aanvalt en ik stuur 5 clears bij, ga je dan ook staan roepen dat je wel door 2 stammen word aangevallen? :p

ja mag het toch wel beetje spannender maken :(
 

DeletedUser59314

Guest
het mag er ook niet af ook he dat er redelijk goed werk wordt gedaan.
altijd dat negatieve.
 

DeletedUser17153

Guest
Arjen, je hebt het super gedaan hoor!!

En je hebt goede vv-ers gehad :D
 

DeletedUser

Guest
Zonder die VV'ers had het niet waar geweest. :p
Maar idd het Front staat schandalig gestackt. met meer dan 100 Clears per dorp kom je er niet door. :)
 

DeletedUser

Guest
Zonder die VV'ers had het niet waar geweest. :p
Maar idd het Front staat schandalig gestackt. met meer dan 100 Clears per dorp kom je er niet door. :)

100 clears blok je vet makkelijk ;)
Kost niet zoveel deff dus dat scheelt:D
 

DeletedUser50691

Guest
Niets is makkelijker dan 1 dorp stacken hoe meer dorpen er onder vuur komen hoe lastiger het is om alles te houden ;)
Maar dan moet je veder in je trucendoos kieken
 

DeletedUser

Guest
Niets is makkelijker dan 1 dorp stacken hoe meer dorpen er onder vuur komen hoe lastiger het is om alles te houden ;)
Maar dan moet je veder in je trucendoos kieken

jij wel jij :D jij stackt niets :D

net zoals mij (a)
 
Bovenaan