statistieken

DeletedUser67170

Guest
Hallo,
Ik ben iemand die continu statistieken analyseer en bij deze wil ik mijn gegevens delen.

Momenteel zijn de grondstoffen vrij gelijk verdeeld namelijk 35% bestaat uit ijzer, 33% bestaat uit hout en 32% bestaat uit leem. Hierdoor verwacht ik dat de grondstofprijzen op de markt niet zullen stijgen en dus vrij constant gaan blijven.
upload_2016-11-13_13-27-0.png



Troepen
Nu komen we denk ik bij het interessantste deel.
Momenteel bestaat 37% van de troepen uit aanvallende troepen. Hieraan kan men zien dat het nog een vrij jonge wereld is en dat vele spelers vooral verdedigend gericht zijn.
Wat wel opvalt is dat de aanvallende troepen met 10,2% stijgen per dag terwijl dit bij de verdedigende troepen maar 9,4% is.
upload_2016-11-13_13-26-37.png

upload_2016-11-13_13-26-46.png

Als jullie dit interessant vinden dan zal ik nog meer van deze analyses posten.
 

DeletedUser77549

Guest
super leuk! Vaker doen! Top! Nog nooit vertoond! #hierhebbenwewataan!
 

DeletedUser71618

Guest
Leuk initiatief, dat ten eerste! Mag ik echter vragen waarom je ZC niet betrokken hebt in het grafiekje - of bijvoorbeeld iets van 'overige troepen' oid? ZC is dan, wat ik net zag, met 450k in de wereld op ongeveer 1/5e van de LC en daarmee een klein percentage. Toch heeft dit de potentie het beeld tussen defensief/offensief te vertekenen gezien ZC een belangrijke eenheid is om defensieve units te meten.

Iets anders interessants, gewoon om een optie aan te geven (mits je het zelf leuk vindt als uitbreiding van je interesse in statistieken); misschien kan je spelen met de boerderijplekken van lc/zc of de relatieve kracht om zo nieuwe of verdere statistieken nog extra diepgang te geven en er een uitgebreidere analyse van te maken?

Keep up the work :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dit is heel vet, zeker voor een statistiekgeiler als ik.

Wil je dit ook voor andere werelden gaan doen of niet?
 
Reactiescore
382
Ik vind dit wel een scheef beeld, je zal namelijk altijd meer sp/zw ten opzichte van bijl/lc hebben omdat lc meer boerruimte kost
 
Bovenaan