Daar hebben wij veel plezier gehad jammer dat de nar amancho spoorloos is, hij bracht mij vreugdeStabben is niet in strijd met tw regels dit heb ik geleerd in de discord pim pam pet
Dit is een mooi voorbeeld van wat ik een flopredenering noem. Het is niet omdat een alternatief in overweging genomen werd, dat de gekozen optie geen stab is.1. Feiten zijn en blijven ook feiten, ik denk dat het onderscheid tussen mening en feit niet goed genoeg gemaakt is. Feit is namelijk dat wij in deze kwestie niet gestabbed hebben. We hebben via meerdere screens al laten zien dat er twee opties waren waarbij wij binnen de stam een keuze hebben gemaakt. Je mag daar zeker een mening over hebben maar het bovenstaande is en blijft een feit.
:dDit is een mooi voorbeeld van wat ik een flopredenering noem. Het is niet omdat een alternatief in overweging genomen werd, dat de gekozen optie geen stab is.
Wou eigenlijk net hetzelfde zeggen XD door situaties als deze trekt tw geen volk meer aan, het ons kent ons verhaal is allom tegenwoordig. Ach binnen nog eens 30 werelden zal nl wel gemerged worden met andere landen en is het gedaan met dat elite gedoeDe 'noobspelers' gaan op die manier gewoon met het spelletje stoppen, en zo kunnen de 'topspelers' elke keer met dezelfde bende cirkelrukkers de werelden winnen(cc @Calamus Incendium)
Wil je dit doorbreken, ga eens met die circlejerk in gesprek en maak VOORAF de afspraak max 2 spelers per account. Dat betekent x2 qua grote wereld en waarschijnlijk veel meer plezier. Wie zich er niet aan houdt Krijgt katas.Het vervelendste aan dit verhaal is dat dit alleen maar meer verdeeldheid zaait. De 'topspelers' voelen zich moreel in hun recht om een stam dood te rekruteren. dat hun bg hiermee genaaid wordt doet ze duidelijk vrij weinig. Dat de bg hun dan stabt met kata's is onacceptabel, en volgende keer kijken de topspelers wel uit om met 'noobspelers' samen te werken. (behalve in het begin van de volgende wereld want anders zou het spelletje zo moeilijk zijn.)
De noobspelers voelen zich genaaid door 'diplomatiek sterk spel' en gaan volgende wereld niet meer met grote spelers samen werken. (behalve aan het einde van een volgende wereld want anders zou het spelletje weer te moeilijk zijn.)
En volgende wereld gebeurt er dus weer een vergelijkbaar verhaal.
Denk niet dat .nl snel gemerged gaat worden, duckje heeft ze volgens mij wel aardig meegegeven dat de speelstijl hier echt totaal anders is als op .net.
Ben dan ook vrij zeker dat vrijwel iedereen gaat stoppen met tw als het merged met .net, en denk dat dat besef er bij Inno ook wel is.
En deze wereld lijkt het zeker waar maar meestal is de manier hoe je als nieuwe speler binnen komt of eerst als mb of als je actief deft tegen een ervaren stam dat je daar dan als co vaak wel aan de bak kunt en volgende wereld mee kunt starten.
Niet altijd even ideaal maar goed.
Gewoon weer lekker stamlimiet verhogen en veel barbs op een wereld. Dan kun je kiezen wat je wilt, of meer accounts en dorpen of een dubbel bemand accountWil je dit doorbreken, ga eens met die circlejerk in gesprek en maak VOORAF de afspraak max 2 spelers per account. Dat betekent x2 qua grote wereld en waarschijnlijk veel meer plezier. Wie zich er niet aan houdt Krijgt katas.
Het vervelendste aan dit verhaal is dat dit alleen maar meer verdeeldheid zaait. De 'topspelers' voelen zich moreel in hun recht om een stam dood te rekruteren. dat hun bg hiermee genaaid wordt doet ze duidelijk vrij weinig. Dat de bg hun dan stabt met kata's is onacceptabel, en volgende keer kijken de topspelers wel uit om met 'noobspelers' samen te werken. (behalve in het begin van de volgende wereld want anders zou het spelletje zo moeilijk zijn.)
De noobspelers voelen zich genaaid door 'diplomatiek sterk spel' en gaan volgende wereld niet meer met grote spelers samen werken. (behalve aan het einde van een volgende wereld want anders zou het spelletje weer te moeilijk zijn.)
Denk dat je dat snel miste maar katas waren niet het hoofdpunt hier, maar een nap die verbroken is.
Zo beter?Dat de bg hun dan stabt, met kata's is onacceptabel
Als MB'er help je juist het leven van andere noobspelers zuurder te maken, erg toxic om mee te gaan doen met praktijken waar de beginnende speler juist dubbel last van heeft...En deze wereld lijkt het zeker waar maar meestal is de manier hoe je als nieuwe speler binnen komt of eerst als mb of als je actief deft tegen een ervaren stam dat je daar dan als co vaak wel aan de bak kunt en volgende wereld mee kunt starten.
Dat gaat nooit werken. Je kunt het niet controleren. En teveel mensen hebben te weinig tijd en zin om met 'maar' 2 spelers een acc draaiende te houden.Wil je dit doorbreken, ga eens met die circlejerk in gesprek en maak VOORAF de afspraak max 2 spelers per account. Dat betekent x2 qua grote wereld en waarschijnlijk veel meer plezier. Wie zich er niet aan houdt Krijgt katas.
Het vervelendste aan dit verhaal is dat dit alleen maar meer verdeeldheid zaait. De 'topspelers' voelen zich moreel in hun recht om een stam dood te rekruteren. dat hun bg hiermee genaaid wordt doet ze duidelijk vrij weinig. Dat de bg hun dan stabt met kata's is onacceptabel, en volgende keer kijken de topspelers wel uit om met 'noobspelers' samen te werken. (behalve in het begin van de volgende wereld want anders zou het spelletje zo moeilijk zijn.)
Vinci besloot om in de start ook geen samenwerking aan te gaan (alleen QQ als stamlid, maar geen noobs als medespelers).
Kijk wat er gebeurd, als groot bekend account krijg je gewoon een 20vs1 (heel de buurt pmen etc).
Heb ik spijt dat we het eerlijk hebben geprobeerd, nee niet echt misschien was het ongelukkig, alleen het heeft me wel in laten zien dat de andere kant ook niet sportief tegen ons gaat. 5vs1 had denk ik wel moreel verantwoord geweest.