Statement VF Snip

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.785
Stabben is niet in strijd met tw regels dit heb ik geleerd in de discord pim pam pet

Deleted User - 1481505

Guest
1. Feiten zijn en blijven ook feiten, ik denk dat het onderscheid tussen mening en feit niet goed genoeg gemaakt is. Feit is namelijk dat wij in deze kwestie niet gestabbed hebben. We hebben via meerdere screens al laten zien dat er twee opties waren waarbij wij binnen de stam een keuze hebben gemaakt. Je mag daar zeker een mening over hebben maar het bovenstaande is en blijft een feit.
Dit is een mooi voorbeeld van wat ik een flopredenering noem. Het is niet omdat een alternatief in overweging genomen werd, dat de gekozen optie geen stab is.

Reactiescore
1.303
Dit is een mooi voorbeeld van wat ik een flopredenering noem. Het is niet omdat een alternatief in overweging genomen werd, dat de gekozen optie geen stab is.
:d

Jongens er zijn 2 opties, gaan we stabben of gaan we niet stabben?

Reactiescore
1.622
Wij voelen ons vereerd dat we op een forum topic zo vaak worden benoemd.

Groetjes team qq

Reactiescore
2.511
Ondanks dat Chaos er niet meer is, komen jullie niet van chaos af

Reactiescore
1.503
Het vervelendste aan dit verhaal is dat dit alleen maar meer verdeeldheid zaait. De 'topspelers' voelen zich moreel in hun recht om een stam dood te rekruteren. dat hun bg hiermee genaaid wordt doet ze duidelijk vrij weinig. Dat de bg hun dan stabt met kata's is onacceptabel, en volgende keer kijken de topspelers wel uit om met 'noobspelers' samen te werken. (behalve in het begin van de volgende wereld want anders zou het spelletje zo moeilijk zijn.)

De noobspelers voelen zich genaaid door 'diplomatiek sterk spel' en gaan volgende wereld niet meer met grote spelers samen werken. (behalve aan het einde van een volgende wereld want anders zou het spelletje weer te moeilijk zijn.)

En volgende wereld gebeurt er dus weer een vergelijkbaar verhaal.

Reactiescore
12
De 'noobspelers' gaan op die manier gewoon met het spelletje stoppen, en zo kunnen de 'topspelers' elke keer met dezelfde bende cirkelrukkers de werelden winnen :wink: (cc @Calamus Incendium)
Wou eigenlijk net hetzelfde zeggen XD door situaties als deze trekt tw geen volk meer aan, het ons kent ons verhaal is allom tegenwoordig. Ach binnen nog eens 30 werelden zal nl wel gemerged worden met andere landen en is het gedaan met dat elite gedoe

zo niet heb je stammen van 1 acc (15spelers) en kunnen ze het zo uitvechten XD ff naam nog veranderen naar Accwars

Reactiescore
1.221
Denk niet dat .nl snel gemerged gaat worden, duckje heeft ze volgens mij wel aardig meegegeven dat de speelstijl hier echt totaal anders is als op .net.
Ben dan ook vrij zeker dat vrijwel iedereen gaat stoppen met tw als het merged met .net, en denk dat dat besef er bij Inno ook wel is.

En deze wereld lijkt het zeker waar maar meestal is de manier hoe je als nieuwe speler binnen komt of eerst als mb of als je actief deft tegen een ervaren stam dat je daar dan als co vaak wel aan de bak kunt en volgende wereld mee kunt starten.

Niet altijd even ideaal maar goed.

Reactiescore
1.303
Het vervelendste aan dit verhaal is dat dit alleen maar meer verdeeldheid zaait. De 'topspelers' voelen zich moreel in hun recht om een stam dood te rekruteren. dat hun bg hiermee genaaid wordt doet ze duidelijk vrij weinig. Dat de bg hun dan stabt met kata's is onacceptabel, en volgende keer kijken de topspelers wel uit om met 'noobspelers' samen te werken. (behalve in het begin van de volgende wereld want anders zou het spelletje zo moeilijk zijn.)

De noobspelers voelen zich genaaid door 'diplomatiek sterk spel' en gaan volgende wereld niet meer met grote spelers samen werken. (behalve aan het einde van een volgende wereld want anders zou het spelletje weer te moeilijk zijn.)

Wil je dit doorbreken, ga eens met die circlejerk in gesprek en maak VOORAF de afspraak max 2 spelers per account. Dat betekent x2 qua grote wereld en waarschijnlijk veel meer plezier. Wie zich er niet aan houdt Krijgt katas.

Reactiescore
1.385
Denk niet dat .nl snel gemerged gaat worden, duckje heeft ze volgens mij wel aardig meegegeven dat de speelstijl hier echt totaal anders is als op .net.
Ben dan ook vrij zeker dat vrijwel iedereen gaat stoppen met tw als het merged met .net, en denk dat dat besef er bij Inno ook wel is.

En deze wereld lijkt het zeker waar maar meestal is de manier hoe je als nieuwe speler binnen komt of eerst als mb of als je actief deft tegen een ervaren stam dat je daar dan als co vaak wel aan de bak kunt en volgende wereld mee kunt starten.

Niet altijd even ideaal maar goed.

Zie ze NL nog wel met DE mergen. En er zullen vast nog wel servers zijn die op dezelfde manier spelen?

Wil je dit doorbreken, ga eens met die circlejerk in gesprek en maak VOORAF de afspraak max 2 spelers per account. Dat betekent x2 qua grote wereld en waarschijnlijk veel meer plezier. Wie zich er niet aan houdt Krijgt katas.
Gewoon weer lekker stamlimiet verhogen en veel barbs op een wereld. Dan kun je kiezen wat je wilt, of meer accounts en dorpen of een dubbel bemand account

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.800

Denk dat je dat snel miste maar katas waren niet het hoofdpunt hier, maar een nap die verbroken is.

Reactiescore
1.503
Denk dat je dat snel miste maar katas waren niet het hoofdpunt hier, maar een nap die verbroken is.
Dat de bg hun dan stabt, met kata's is onacceptabel
Zo beter?

Als MB'er help je juist het leven van andere noobspelers zuurder te maken, erg toxic om mee te gaan doen met praktijken waar de beginnende speler juist dubbel last van heeft...
En je kunt idd vaak aan de bak als co, wat zeker een goede manier is om ervaring op te doen, maar het stimuleert niet meer accs per wereld.

Dat gaat nooit werken. Je kunt het niet controleren. En teveel mensen hebben te weinig tijd en zin om met 'maar' 2 spelers een acc draaiende te houden.

Dan nog gaan de grote namen met elkaar samenwerken. Leuker zou zijn als de grote namen afspreken om 2/3 leden ONDER het stamlimiet te gaan zitten zodat stammen met minder actievere leden toch betere kansen hebben, en er meer goede stammen zijn. Want laten we eerlijk zijn, is er iemand die deze 2 stammen endgame phalanx verdeling nog leuk vindt? Vaak is voor de eerste massa al wel duidelijk welke stam gaat winnen.

Reactiescore
2.065

Vinci besloot om in de start ook geen samenwerking aan te gaan (alleen QQ als stamlid, maar geen noobs als medespelers).

Kijk wat er gebeurd, als groot bekend account krijg je gewoon een 20vs1 (heel de buurt pmen etc).

Heb ik spijt dat we het eerlijk hebben geprobeerd, nee niet echt misschien was het ongelukkig, alleen het heeft me wel in laten zien dat de andere kant ook niet sportief tegen ons gaat. 5vs1 had denk ik wel moreel verantwoord geweest.

Reactiescore
710
Vinci besloot om in de start ook geen samenwerking aan te gaan (alleen QQ als stamlid, maar geen noobs als medespelers).

Kijk wat er gebeurd, als groot bekend account krijg je gewoon een 20vs1 (heel de buurt pmen etc).

Heb ik spijt dat we het eerlijk hebben geprobeerd, nee niet echt misschien was het ongelukkig, alleen het heeft me wel in laten zien dat de andere kant ook niet sportief tegen ons gaat. 5vs1 had denk ik wel moreel verantwoord geweest.

Ik sluit me aan bij wat Rene zegt, tegenwoordig is iedereen hun lijntje kort.
Ik heb het zelf uitgedeeld (met ze 20e op 1) en ik heb het zelf meegemaakt, (20 tegen mij)
En heb zelf ook geen zin meer om vanaf scratch te starten want als je buurt niet mee zit kan je nog zo goed zijn maar als ze met ze alle op je gaan dan ben je wel de sjaak.

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.829
Terug van de zomervakantie, kan ik dit samenvatten zoals hieronder;

''VFsnip toch een tikkeltje naïef, mooi voor het karretje van Dei gespannen toen het nodig was, tot het moment dat de langverwachte en openlijk voorspelde rekruut QQ gunstig lijkt. Op dat moment schotelt een, klaarblijkelijk, nieuwe leiding van Dei vfsnip een waardeloze deal voor (slechts 1 account mag overleven, in Dei alle 4) om dan bij de (logische en verwachte (?)) weigering het rechtmatig acht om QQ te rekruteren. Waarop het, ronduit kansloze, VFsnip in ieder geval nog iets van een poging doet door de (nadelige) nap te schenden''.

Mocht dit kloppen; snap ik de handelingswijze van Dei prima. Het stinkt, is een smet op het imago en de mogelijke overwinning, maar het is een play waarmee je je winkansen (nog eens) verhoogd (van 65% naar 80%?). Zoals ik 1 juni al speculeerde, zou dit ook het vijftal willen zijn waarmee ik een end-game in zou willen gaan. Iets met een makkelijke endgame en een easy win. Dit alles ''sterke diplomatiek'' noemen is dan wel weer overdreven, het was allemaal vrij obvious (behalve voor snip dan..) en dat was het al vanaf het begin. Vanaf dat spelers 1 dorp hadden was al duidelijk dat er 2 groepjes spelers waren van enige kwaliteit en een paar lossen. Je kon daar al met een pen gaan tekenen wat de mogelijkheden waren, ook de west versus oost was al duidelijk. (zuid tegen noord zou een vereniging van bijna alle grote namen, toen ter tijd, zijn). Desalniettemin moet erkend worden dat het diplomatieke inzicht van Corn, NB, Panda/Chaos van dermate dramatisch niveau is en elke vorm van daadkracht er leek te ontbreken, dus dat je zodoende zou kunnen stellen dat Dei dat in vergelijking veel beter gespeeld heeft. Of Dei deze 'smerige' actie nou echt nodig had, dat moet nog blijken, persoonlijk denk ik dat het volstrekt overbodig was.

Het kan aan mij liggen, maar dit is echt met afstand een van de meest voorspelbare, weinig enerverende en domme wereld die ik de afgelopen vijftien jaar gespeeld heb :redface:. Zijn alle werelden tegenwoordig zo?

Laatst bewerkt:
Bovenaan