VFsnip is altijd de morele winnaar. Dat waren we ook op w75 dus hier ook.Je hebt een overmacht van 20m tegen 10m maar wat overigens jullie goedrecht is hoor en prima. Waarom dan nog die andere dingen erbij? Dat heeft niets met een kat in het nauw te maken. Maar prima tis duidelijk wie de morele winnaar kan worden in deze strijd; dei
STAAAAB
GOOI DE VERRADER SKYLIMUS NAAR DE GIEREN
STAAAAAB
Ga jij ons betichten van een immorele actie? Na het rekruteren van QQ, die maanden aan een stuk zijn stam aan het lijntje heeft gehouden, die amper op hun vragen reageerde, amper meedeed met massa's, ga jij zeggen dat wij immoreel zijn? Ben je serieus?
Als we een makkelijke wereld zouden willen, hadden we QQ niet gerekruteerd. Dat bewijst deze hetze wel.Als Dei een morele win zou ambitieren dan hadden jullie QQ niet gerekruut.
Zekers. Ik zie dat je inhoudelijk geen argumenten hebt en Ballie elke keer als excuus gebruikt om zelf stabs te zetten. En het ook voor iedereen invult. Het ligt altijd aan de ander en niet aan jezelf. Moeilijk om deze afspraken los van elkaar te zien zeker?
Wat ik dan ironisch vind is dat uitgerekend het zwaarst benadeelde Ballie account de normen behoudt en geen katas verstuurt (waarvoor respect, Casa). Waar jullie deze gebeurtenissen bij Ballie gewoon puur aangrijpen als excuus om alles uit de kast te trekken. Neem eens voorbeeld aan dit account
Het laat gewoon zien dat jullie geen ruggengraat en normen/waarden hebben. Met deze houding hadden jullie de alternatieve uitkomst (waar ik voorstander van was) sowieso nooit verdiend imo. Precies de scepsis bij ons die zeer terecht blijkt.
Ik zie wel welk vervolg jullie eraan gaan geven. Hoop van harte dat jullie intentie is om te TWen, niet om te kloten.
TW is een dorpenuitbouwspel, dus ik zie niet wat het probleem isIk zie wel welk vervolg jullie eraan gaan geven. Hoop van harte dat jullie intentie is om te TWen, niet om te kloten.
1) het accepteren van een "onethische" speler, die niet eens aan jullie cluster grenst, en waarmee jullie wisten dat onze samenwerking direct stopte
2) de arrogantie van bepaalde Dei leden direct de recruit (bijvoorbeeld: "it's part of the game mate" en "jullie kwaliteit was te laag bla bla")
3) het feit dat voor de meerderheid van de Dei leden deze recruit al lang vaststond
4) wanhoopsdaad omdat we anders een vogel voor de kat waren (--> schedel zit al Istari te edelen aan ons front, als we gewoon de nap zouden gerespecteerd hadden waren we over 10 dagen einde verhaal)
welke katas bedoel je? ik had geen katas?Hoe waren de katas op w10?
welke katas bedoel je? ik had geen katas?
ja klopt, bakken met katas, die edelde we gewoon weg?Nee jullie kregen ze juist
Ik wist wel dat jij een echte werelder bent.ja klopt, bakken met katas, die edelde we gewoon weg?
was maatje, W10 is lang, lang geledenIk wist wel dat jij een echte werelder bent.
Het recruiteren van een speler die eveneens niet met jullie grenst. Ja, natuurlijk wisten we dat dit een keuze was, daarom waren we een diplomatieke BG, geen stamleden.
Dit is allemaal goedkoop scoren, in z'n algemeen realiseert Dei zich heus wel wat er zich afgespeeld heeft. Je gaat dan op een paar reacties af maar stabt een gehele stam kei- keihard.
Hoe vaak moet nog gezegd worden dat er niets vaststond, dit is naar jullie gecommuniceerd en de afweging is recent gemaakt.
Dus? Draai het om en jullie kunnen ook clusters verleggen. Afspraken zijn afspraken.
Ik was eigenlijk van het hierbij te laten aangezien anderen het goed hebben onderbouwd en ik daar niks aan toe te voegen heb.Kijk, we gaan er niet uitkomen. Jij hebt jouw mening, ik heb mijn mening, en dat is nu eenmaal zo.
Nog één iets: Jullie stabben ook een hele stam "kei en keihard". Jullie stabben ons zo hard at we even goed allemaal op delete kunnen gaan, want zo weinig toekomstperspectief hebben we nog. Door jullie actie is het spel gewoon gedaan voor 20 spelers hier. Dus stop met je zever man en leer omgaan met tegenslagen.