Ik snap dat VFsnip zich niet aan de tijd van de nap houdt omdat ze zich genaaid voelen door Dei, is misschien niet netjes maar ergens toch gewoon logisch? Wachten is immers alleen maar in hun eigen nadeel.
Maar hoe je de verhalen van beide kanten ook wendt of keert, men kan zeggen dat het niet zo is. Maar vanaf het moment dat Da Vinci naar Dei ging wist iedereen in Dei ook al dat het eindplan zou worden dat QQ er uiteindelijk bij zou komen. Jullie kunnen dit ontkennen, en dat is prima maar kom op we houd je voor de gek. Er is gewoon een tijd gewacht tot een moment dat je het echt niet meer kan uitstellen QQ erbij te nemen, dat was nu om de wereld niet helemaal uit evenwicht te halen. Had wat mij betreft ook wel maandje eerder of zelfs nog eerder gekund, maar wie ben ik om dat te zeggen Nu lijkt het er in mijn ogen gewoon op dat Dei de midgame min of meer heeft willen ontwijken en aan heeft gedrongen op een snellere endgame wat hun goed recht is. Om dan het favoriete begrip van deze wereld dan maar weer eens uit de hoge hoef te toveren, gewoon diplomatiek sterk gespeeld :O
Echter, met de kwaliteit die Dei in huis heeft had ik de recruit, die in mijn ogen toch al vast, persoonlijk liever eerder gezien om in het westen ook nog een leuke oorlog te zien.
Maar goed, de hele wereld is nu ongeveer tegen Dei, wat de rest toch wel een behoorlijke kwantitatieve overmacht geeft, dus Dei moet het nu ook nog maar in het huidige tempo vol blijven houden zonder met de extra tegenstand hun voorsprong rap te zien kleiner worden. Ik schat Corn namelijk niet per se veel slechter in.
Laten we er nu verder gewoon een leuke wereld van maken, de wereld kan nog alle kanten op imo.