Statement VF Snip

Reactiescore
1.030
Gebrek aan respect is natuurlijk je voormalig bondgenoot waarvan je wist dat het helaas ook verkeer kon vallen qua besluit, na 2 succesvolle massas, besluit te afspraken te verbreken, aan te komen op 2200 tijdens de halve finale in het ek en zoals het er naar uitziet met katas.

Je mag een hoop vinden en goedpraten om zoals je zegt een kans te maken, maar dit is natuurlijk erg hypocriet.

Klopt

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.800
Bovendien heb ik nog geen enkele reactie gezien op mijn post, wat er voor mij op wijst dat er vrij weinig tegen in te brengen valt. Mooi om te zien.

Reactiescore
1.221
Volgensmij heeft VFsnip ook gemerkt dat er nieuwe leiding is aangesteld, ik weet niet in hoeverre met hun gedeeld is waarom dit was maar dit was dus omdat we er niet uit kwamen met voorgaande leiding structuur over wel of niet QQ er bij halen over vfsnip.
Dus dat jullie niet serieus werden genomen of niet een optie voor ons waren is zeker niet het geval.

Ik denk zelfs dat de consensus was dat meeste eigenlijk wel graag met jullie doorwouden, is een keer wat anders dan de standaard accounts en dat leek de meeste bij ons wel leuk, maar er is uiteindelijk toch voor QQ gekozen, niet omdat het een top account is met bekende waar je op kunt bouwen, wat ook waar is, maar meer met de reden dat Vinci eigenlijk samen met QQ gestart was en dus weer wou herenigen.

Wat de beslissing voor vele ook moeilijk maakte was de positie van QQ in Ballie en onze relatie met vfsnip, hierop is dan ook besloten dat als we met QQ in zee gingen het ook gelijk moest zijn en niet eerst veilig de rest van Ballie weg spelen en dan pas laten joinen.

Om het enig sinds fair te houden is er dus besloten gelijk QQ hierheen te halen zodat Ballie en vfsnip ook nog een kans hadden om samen er wat aan te doen. Uiteraard was er nooit een situatie mogelijk waarin een join van QQ ideaal ging zijn voor beide partijen, maar denk dat meeste het wel eens zullen zijn dat als het ging gebeuren dit iig nog één van de betere manieren was en langer wachten het alleen maar minder fair had gemaakt.

Reactiescore
532
Ik snap dat VFsnip zich niet aan de tijd van de nap houdt omdat ze zich genaaid voelen door Dei, is misschien niet netjes maar ergens toch gewoon logisch? Wachten is immers alleen maar in hun eigen nadeel.

Maar hoe je de verhalen van beide kanten ook wendt of keert, men kan zeggen dat het niet zo is. Maar vanaf het moment dat Da Vinci naar Dei ging wist iedereen in Dei ook al dat het eindplan zou worden dat QQ er uiteindelijk bij zou komen. Jullie kunnen dit ontkennen, en dat is prima maar kom op we houd je voor de gek. Er is gewoon een tijd gewacht tot een moment dat je het echt niet meer kan uitstellen QQ erbij te nemen, dat was nu om de wereld niet helemaal uit evenwicht te halen. Had wat mij betreft ook wel maandje eerder of zelfs nog eerder gekund, maar wie ben ik om dat te zeggen Nu lijkt het er in mijn ogen gewoon op dat Dei de midgame min of meer heeft willen ontwijken en aan heeft gedrongen op een snellere endgame wat hun goed recht is. Om dan het favoriete begrip van deze wereld dan maar weer eens uit de hoge hoef te toveren, gewoon diplomatiek sterk gespeeld :O
Echter, met de kwaliteit die Dei in huis heeft had ik de recruit, die in mijn ogen toch al vast, persoonlijk liever eerder gezien om in het westen ook nog een leuke oorlog te zien.

Maar goed, de hele wereld is nu ongeveer tegen Dei, wat de rest toch wel een behoorlijke kwantitatieve overmacht geeft, dus Dei moet het nu ook nog maar in het huidige tempo vol blijven houden zonder met de extra tegenstand hun voorsprong rap te zien kleiner worden. Ik schat Corn namelijk niet per se veel slechter in.

Laten we er nu verder gewoon een leuke wereld van maken, de wereld kan nog alle kanten op imo.

Reactiescore
584
Volgensmij heeft VFsnip ook gemerkt dat er nieuwe leiding is aangesteld, ik weet niet in hoeverre met hun gedeeld is waarom dit was maar dit was dus omdat we er niet uit kwamen met voorgaande leiding structuur over wel of niet QQ er bij halen over vfsnip.
Dus dat jullie niet serieus werden genomen of niet een optie voor ons waren is zeker niet het geval.

Ik denk zelfs dat de consensus was dat meeste eigenlijk wel graag met jullie doorwouden, is een keer wat anders dan de standaard accounts en dat leek de meeste bij ons wel leuk, maar er is uiteindelijk toch voor QQ gekozen, niet omdat het een top account is met bekende waar je op kunt bouwen, wat ook waar is, maar meer met de reden dat Vinci eigenlijk samen met QQ gestart was en dus weer wou herenigen.

Wat de beslissing voor vele ook moeilijk maakte was de positie van QQ in Ballie en onze relatie met vfsnip, hierop is dan ook besloten dat als we met QQ in zee gingen het ook gelijk moest zijn en niet eerst veilig de rest van Ballie weg spelen en dan pas laten joinen.

Om het enig sinds fair te houden is er dus besloten gelijk QQ hierheen te halen zodat Ballie en vfsnip ook nog een kans hadden om samen er wat aan te doen. Uiteraard was er nooit een situatie mogelijk waarin een join van QQ ideaal ging zijn voor beide partijen, maar denk dat meeste het wel eens zullen zijn dat als het ging gebeuren dit iig nog één van de betere manieren was en langer wachten het alleen maar minder fair had gemaakt.
doorwouden

Reactiescore
1.221
Ik snap dat VFsnip zich niet aan de tijd van de nap houdt omdat ze zich genaaid voelen door Dei, is misschien niet netjes maar ergens toch gewoon logisch? Wachten is immers alleen maar in hun eigen nadeel.

Maar hoe je de verhalen van beide kanten ook wendt of keert, men kan zeggen dat het niet zo is. Maar vanaf het moment dat Da Vinci naar Dei ging wist iedereen in Dei ook al dat het eindplan zou worden dat QQ er uiteindelijk bij zou komen. Jullie kunnen dit ontkennen, en dat is prima maar kom op we houd je voor de gek. Er is gewoon een tijd gewacht tot een moment dat je het echt niet meer kan uitstellen QQ erbij te nemen, dat was nu om de wereld niet helemaal uit evenwicht te halen. Had wat mij betreft ook wel maandje eerder of zelfs nog eerder gekund, maar wie ben ik om dat te zeggen Nu lijkt het er in mijn ogen gewoon op dat Dei de midgame min of meer heeft willen ontwijken en aan heeft gedrongen op een snellere endgame wat hun goed recht is. Om dan het favoriete begrip van deze wereld dan maar weer eens uit de hoge hoef te toveren, gewoon diplomatiek sterk gespeeld :O
Echter, met de kwaliteit die Dei in huis heeft had ik de recruit, die in mijn ogen toch al vast, persoonlijk liever eerder gezien om in het westen ook nog een leuke oorlog te zien.

Maar goed, de hele wereld is nu ongeveer tegen Dei, wat de rest toch wel een behoorlijke kwantitatieve overmacht geeft, dus Dei moet het nu ook nog maar in het huidige tempo vol blijven houden zonder met de extra tegenstand hun voorsprong rap te zien kleiner worden. Ik schat Corn namelijk niet per se veel slechter in.

Laten we er nu verder gewoon een leuke wereld van maken, de wereld kan nog alle kanten op imo.

Nou ik ga dit toch ontkennen, ik mag denk ik niet alle shit uit de discord hier zo op het af pleuren maar er is echt ontzettend veel over te doen geweest ook binnen de stam.
Het is wel zo dat QQ altijd als mogelijke rekruut werd gezien maar zeker niet als de rekruut die vast lag, er is ook heel strict afgesproken dat er iig geen samenwerking mocht plaats vinden als QQ in een andere stam zou gaan.

Daarnaast hoor ik al meermaals dat de midgame geskipped zou worden met deze rekruut maar imo zouden we het veel makkelijker gehad hebben als we gewoon door waren gegaan met vfsnip, onze clusters liggen perfect op elkaar aangesloten en we hadden zo alle stamgenoten van QQ weg hebben kunnen tikken met ze 2e.
Door die rekruut nu te maken hebben we juist een dikke midgame te pakken waarbij wij met een ruk cluster in eens 2 samenwerkende stammen tegen ons hebben.

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.800

Waarom moet het over nadelen gaan? Dit is een diplomatiek spel geweest (met transparantie). Als het niet je kant op valt is dat niet bepaald een vrijbrief om een smerige stab te zetten.

Dit is stevig compenseren van onkunde. Een stab plaatsen en de start van een kata midgame. Iets waar nu al de halve wereld (incl NB) bij betrokken is. Dat valt niet recht te praten. Maarja, als je diplomatiek "genaaid" wordt mogen alle afspraken en morele principes overboord zeker. Met de allergrootste disrespect naar ook onze ondersteuning in de samenwerking met VFsnip. Uiteindelijk hebben ze gewoon mee kunnen profiteren van onze slagkracht.

Dat ze met maar 1 account goed tegen ons aan liggen is niet iets waar wij om hebben gevraagd.. of zelfs iets wat je tijdens een nap gewoon recht kan trekken? Wij hebben de nap niet opgezegd en in een weekje bouw je al veel op..

Het getuigt gewoon van een immorele actie dat ontstaat uit frustratie, niet uit een onvermijdelijk iets. Er zijn genoeg manieren om de strijd aan te gaan op een manier die GEEN afspraakverbrekingen of katas betrekken. Schijnbaar is dat teveel gevraagd. Erg jammer. Ik vond met VFsnip nog verrassend prima communiceren, dat beeld is is nu wel meer dan 180 graden geflipt voor mij.

Volgens mij kun of wil je niet lezen dat er bij ons een stevige discussie geweest is. Leuk dat je zegt dat het niet zo is, maar dan is je post niet meer dan een verzameling lucht.

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.439
Reactiescore
1.221
Kort samengevat komt het er op neer dat kata's 0 skills vereisen en als beide partijen zich er toe verlagen het gewoon een verlies verlies situatie is.
Het wordt op .nl dan ook algemeen gezien als een zwaktebod van spelers/stammen die er enkel op uit zijn om of met een overmacht iemand het spel onmogelijk te maken of in een gelijke situatie de ander te kutten.

Ik vergelijk het altijd maar beetje met kernwapens, ja ze zijn er maar niemand wilt ze gebruiken want dan krijg je ze ook terug en is het voor iedereen kut.

Reactiescore
1.765
Kort samengevat komt het er op neer dat kata's 0 skills vereisen en als beide partijen zich er toe verlagen het gewoon een verlies verlies situatie is.
Het wordt op .nl dan ook algemeen gezien als een zwaktebod van spelers/stammen die er enkel op uit zijn om of met een overmacht iemand het spel onmogelijk te maken of in een gelijke situatie de ander te kutten.

Ik vergelijk het altijd maar beetje met kernwapens, ja ze zijn er maar niemand wilt ze gebruiken want dan krijg je ze ook terug en is het voor iedereen kut.

achja. er zijn wel meer dingen die 0 skills vereisen maar toch massaal worden toegepast ;) ;) ;)

Kata's zijn legitieme middelen die in het spel zitten itt veel andere dingen waar men wel gebruik van wenst te maken.
Dus vanaf nu zijn kata's gewoon weer gangbaar.

Reactiescore
236
achja. er zijn wel meer dingen die 0 skills vereisen maar toch massaal worden toegepast ;) ;) ;)

Kata's zijn legitieme middelen die in het spel zitten itt veel andere dingen waar men wel gebruik van wenst te maken.
Groot gelijk Hond,

Laten we een leuke en gezellige kata wereld maken van W97!!

Reactiescore
51
Als kata's worden gebruikt in massas moeten mensen daadwerkelijk deffen ipv dat ze gewoon mindlessly alles dodgen wat niet op 3 rangen achter het front zit

Het runner percentage als de incs boven de 20 komen is al zo hoog, laten we niet meer runners forceren door ze daadwerkelijk het spel te laten spelen ipv 'dodge ok' en 'dodge ok tt'

Reactiescore
1.030
Bedankt voor de degelijke post @Vanquisher. , ik heb er eerlijk gezegd weinig op in te brengen. Ik geloof namelijk zeker dat er bij jullie intern discussie was geweest over de overstap van QQ, maar wij horen en lezen toch ook dat voor anderen er weinig twijfel over bestond. Volgens mij was het pro-QQ kamp gewoon overtuigender dan het pro-VF kamp, waardoor het voor ons en de buitenwereld zo overkwam. Ik besef ook wel dat er binnen Dei enkele spelers waren die met ons verder wouden.

Over de kata's: Ik ben er persoonlijk ook helemaal geen fan van eerlijk gezegd. Het klinkt misschien een simpele uitvlucht, maar de arrogantie van sommige Dei leden heeft hier bij mij, en enkele andere stamleden, vooral voor gezorgd. Vlak na de overstap van QQ naar Dei waren er bepaalde uitspraken zoals "Vind je dit wansmakelijk spel? It's all part of the game mate". Bij ons werd dit al snel "Oke, als het part of the game is, zullen we eens tonen wat er nog allemaal part of the game is". Het is misschien kinderachtig, maar het gebrek aan respect van sommige Dei leden heeft veel kwaad bloed gezet bij ons.

Overigens @Calamity.

Het getuigt gewoon van een immorele actie dat ontstaat uit frustratie, niet uit een onvermijdelijk iets. Er zijn genoeg manieren om de strijd aan te gaan op een manier die GEEN afspraakverbrekingen of katas betrekken. Schijnbaar is dat teveel gevraagd. Erg jammer. Ik vond met VFsnip nog verrassend prima communiceren, dat beeld is is nu wel meer dan 180 graden geflipt voor mij.

Ga jij ons betichten van een immorele actie? Na het rekruteren van QQ, die maanden aan een stuk zijn stam aan het lijntje heeft gehouden, die amper op hun vragen reageerde, amper meedeed met massa's, ga jij zeggen dat wij immoreel zijn? Ben je serieus? :redface::redface::redface:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.439

oei rip vfsnip dan, katas zijn altijd in het voordeel van de kwantitatief grotere partij. en met dat verschil is het wel duidelijk wie die katawar gaat winnen

Reactiescore
51
Oei

Reactiescore
1.618
Uit de openingspost valt misschien te herleiden dat we ons in zo'n situatie bevinden dat het ons niet zo zeer meer uitmaakt wat er zou en/of gaat gebeuren. Kat in het nauw.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.358
Uit de openingspost valt misschien te herleiden dat we ons in zo'n situatie bevinden dat het ons niet zo zeer meer uitmaakt wat er zou en/of gaat gebeuren. Kat in het nauw.
Je hebt een overmacht van 20m tegen 10m maar wat overigens jullie goedrecht is hoor en prima. Waarom dan nog die andere dingen erbij? Dat heeft niets met een kat in het nauw te maken. Maar prima tis duidelijk wie de morele winnaar kan worden in deze strijd; dei

Bovenaan