Statement vanuit Cave!

Reactiescore
2.386
Beste AF-gangers,

Wij, de stamleiding van Cave, hebben besloten om Teun te kicken uit de stam. Ik veronderstel dat de meesten onder jullie naderhand de screenshots hebben gezien waarin hij openlijk het gebruik van een time bot (en dan vooral op deze wereld) toegeeft. Als stam willen én kunnen we hier onmogelijk mee akkoord gaan.

We hebben dus, zij het na ook een hevige discussie in de stamchat, besloten op Teun uit onze stam te zetten. Voor ons is botten zo goed als het laagste wat er te vinden valt. Waar je diplomatieke spanningen overal kunt vinden (en ik stimuleer dit want wat is er anders aan dit spel), zou je botters nergens moeten vinden. Daarom dus deze snelle beslissing - binnen 18 uur nadat ik de screenshots zelf in handen kreeg. Nu heb ik dit persoonlijk met Teun proberen regelen waarbij ik verschillende opties aangaf. E-mail adres aan mij geven of internen - hoe dan ook, Teun moest van het account. Hij koos echter voor de onmiddellijke leave en een delete binnen een x aantal dagen. Hierdoor haalt Teun een tweede maal zijn stam door het slijk.

Naast onze statement wil ik dus ook een oproep doen richting Walk en hun leiding. Kan er een nap afgesproken worden voor het account Hope zolang de onvrijwillige intern plaatsvindt? We zouden het jammer vinden om wereld 69 binnen een week na de val van wereld 70 naar de vaantjes te laten gaan, en dat onrechtstreeks door dezelfde persoon. We weten allemaal dat het account Hope een cruciale ligging heeft in onze oorlog.

@Warre ik zet dit op het AF zodat iedereen kan lezen wat wij er van vinden. Je kunt hier reageren of bij mij op Skype.

Bedankt voor het lezen,
Stamleiding Cave!
 
Reactiescore
2.386
Daarnaast wil ik als persoon ook even melden dat deze keuze enorm moeilijk voor me was. Ik speel als sinds midden augustus samen met Teun op Hope (toen nog Fuifje), waarna we op een controversiële manier naar Cave! verhuisden. Ondanks dit alles bleven Teun en ik elkaar trouw en runden we samen het account (met hier en daar de nodige medespeler die toch iedere x bleken te verdwijnen).
Met pijn in het hart neem ik afscheid van het account Hope and Despair, waar ik mezelf als tw-speler toch voornamelijk gevormd heb.
 

DeletedUser81766

Guest
Zo te zien is hier nog geen wereld discussie over geweest, een goede zet vanuit Cave om op voorhand dit gebruik te straffen en vermelden. Het zou zeker sportief zijn indien de tegenpartij dit inziet en de gevraagde NAP respecteert om zo niet de wereld’s plezier te ontnemen.
 
Reactiescore
1.367
Ik weet niet wie Teun is, maar FK hem...
 
Reactiescore
57
Helaas denkt niet iedereen hier hetzelfde over, We Like Turtles. is al begonnen met edelen.
Wat hier gebeurt was een enorm moeilijke keuze voor de stamleiding, maar is gedaan om TW clean te houden.

Ik denk dat iedere, echt iedere tw speler begrip moet hebben voor deze situatie.
Momenteel krijgen wij als Cave de clears van Hope op bezoek.

We Like Turtles, maak je handen niet vies en trek je terug uit deze ongelukkige situatie.
 
Reactiescore
141
Deze twee dorpen zijn gewoon geblitzt, net als alle andere cfs in Hopes cluster, voordat wij t AF gelezen hadden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Als wij Stan krijgen op Cacturne dan krijgen jullie Hope zen dorpen :ram:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik had hier nog niet gereageerd (wel ingame natuurlijk waar alles geregeld is), maar zou hier toch ook nog even iets willen zeggen.

Bedankt Cave voor de eerlijkheid en het correcte handelen wat betreft deze situatie. Het is mooi om te zien dat jullie ingrijpen wanneer het TWteam (@Duckje ) zeer duidelijk faalt. Jullie hadden even goed kunnen doorgaan alsof er niets aan de hand was en alles afschrijven als leugens, en dat apprecieer ik wel.

Bedankt!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
tot vlak voor de corona crisis, daarna waren de files weg, maar ja als je tw speelt via IE
 
Bovenaan