- Reactiescore
- 417
Ik had in mijn 2e alinea "in 9 op de 10 gevallen" gezet om dit soort voorbeeld te vermijden Daarbij moet je ook in rekening houden dat ik reageerde op het statement dat zelfs de beste TW'er niet van een absurde booster kan winnen.
Er zijn zeker situaties waar het lastig wordt, zeker als we over het direct begin spreken. Als iemand een full clear koopt de eerste week dan is het overmacht. Maar eens je enkele dorpen hebt en je hebt enkele stamleden, dan valt alles toch in zijn plooi.
Ik wil gewoon aankaarten dat de meeste reacties hier komen vanuit het gedacht dat je verloren bent/hebt als je niet top 25 speelt. En vanuit die mentaliteit worden hier zaken beweerd die mij enorm doen opkijken. De bewering dat de beste TW'er ter wereld niet van een absurde booster kan winnen, nou ams ik naar mijn eigen ervaringen kijk vrees ik dat die uitspraak mij de beste TW'er van de wereld maakt. Ik ben nochtans een "casual-spelers" of een "speed-maar-dat-stelt-niets-meer-voor"-speler. Er zullen zeker een hoop top 25 spelers door de mand vallen omdat ze een simpele booster niet aankunnen, maar dat ligt aan het feit dat ze alleen maar de gemakkelijke paden op tribalwars bewandelden. Spelers die gewend zijn van te fighten kunnen makkelijk van een booster winnen. En daar hoef je absoluut niet de beste tw'er voor te zijn. Een paar dagen/weken knokken om te bewijzen wat je waard bent is toch leuk? Waarom speel je anders tribalwars.
Ik heb inderdaad geen idee op welk stukje jij precies gereageerd hebt wel kan ik zeggen dat ik schat dat 9/10 redelijk optimistisch is. En fin laten we op dit punt maar niet gaan twisten aangezien geen van beide echt bewijs heeft om het argument staande te houden. Verder ben ik ook van mening mocht je dit willen discussieren dat je ook na moet gaan hoe men een goede tw speler definieerd aangezien dat ook nog wel eens uit een wilt lopen.
Qua 2de alinea vind ik je weer redelijk optimistich. Tegen 1 speler ben je misschien als stam wel opgewassen maar ik neem aan dat er niet 1 booster bezig is op de wereld? Meestal zitten die ook nog eens bij elkaar in een stam en dat maakt het op zich een lastig verhaal.
Over de laatste alinea gesproken, geen idee of het waar is over je top 25 statement daarvoor heb ik niet de gehele discussie gelezen. Ik wil hierbij nogmaals benadrukken dat het handig is om te definieren wat een goede tw'er is. Ik denk zeker dat een goede speler an sich kan winnen van een booster, maar zoals ik al aangaf is dit niet altijd het geval... (ik ben zelfs van mening dat dit vaker niet het geval is ). Spelers die inderdaad gewend zijn om te vechten voor hun plek, zouden in principe kunnen winnen van een booster mochten de omstandigheden gunstig zijn. Enkel houd het meestal niet op bij 1 booster. Als je kijkt naar recente werelden zijn het niet enkele die boosten maar behoorlijk grote getalen. Om op je laaste punt in te haken, ja het it harstikke leuk om voor je plekje te moeten knokken, echter heb je ook al aangegeven dat er meerder fases op een wereld zich afspelen. Als je dus in een '1ste fase' 5 boosters hebt moeten bevechten (en je wint dat) heb je zoveel achterstand opgelopen op de rest dat het een redelijk lastig verhaal word... Ben benieuwd hoe jij hier tegenaan kijkt.