Statement omtrent boosten op Tribal Wars.nl

Reactiescore
1.238
Ik ben w7 gestart in -IF- en geëindigd met w10 in sangu toen we allemaal op delete gingen. Nu met die corona ellende dacht ik, kom ik haal tw weer een keer uit de kast, maar dit spel is echt achteruit gegaan qua hele tactiek en beleving. Ik kan het niet los zien van dit soort praktijken. Terwijl het een echt goed spel is. Je bepaald zelf je doelstelling en kan daar een tijd energie en vooral veel tijd in stoppen. Waarom moet het dan nu enkel nog maar gaan om het zo snel mogelijk opstarten van een nieuwe wereld die op dezelfde manier weer verpest kan worden?

Dat is toch eigenlijk gewoon triest?
 
Reactiescore
1.139
Verdere discussie is toch niet meer nodig?
Die zit trots te vertellen op het forum van w73 dat hij 6,7k PP erdoor heeft gejaagd om hier te komen en nog 2 treintjes klaar heeft staan.
Als dit is wat TW moet worden zeg het dan gewoon eerlijk @Duckje maar ga hier niet schijnheilig lopen te doen dat jullie willen optreden tegen boosters. 't is jullie winstmodel om mensen daarin mee te krijgen...

Ten eerste is boosten in pp abuse its anders maar goed.
Ten tweede is het een wereld die al een tijdje bezig is op zo'n wereld kun je erg goedkoop pp abusen.
Ten derde je hebt een aantal stamgenoten die al veel meer pp abused hebben hoe zo hoor ik je daar niet over? :eek:

Verder realiseer je dat op de plek waar ik lig ik tussen veel grotere spelers in lig dus is het dan zo erg als ik pp abuse om dat gat eenigsinds te dichten?
Zie daar niet zo veel kwaad in.

Ow en ten vierde je bent eigenlijk iets te vroeg als je over een weekje of zo nog is wilt kijken kun je lachen :biggrin:
 
Reactiescore
614
Ik ben w7 gestart in -IF- en geëindigd met w10 in sangu toen we allemaal op delete gingen. Nu met die corona ellende dacht ik, kom ik haal tw weer een keer uit de kast, maar dit spel is echt achteruit gegaan qua hele tactiek en beleving. Ik kan het niet los zien van dit soort praktijken. Terwijl het een echt goed spel is. Je bepaald zelf je doelstelling en kan daar een tijd energie en vooral veel tijd in stoppen. Waarom moet het dan nu enkel nog maar gaan om het zo snel mogelijk opstarten van een nieuwe wereld die op dezelfde manier weer verpest kan worden?

Dat is toch eigenlijk gewoon triest?

Ik ben het niet helemaal eens rondom het tactieken gebeuren. Ik speel zelf sinds w6 en met pauzes tussendoor dus ik snap waar je gedachtes vandaan komen, maar mbt tactieken kan ik niet helemaal in meegaan.

Dat het spel een stuk commerciëler is geworden, dat is allang bekend. Innogames is een bedrijf en een bedrijf wil ...

Je kan hem zelf wel invullen denk ik ;)
 
Reactiescore
1.238
Ten eerste is boosten in pp abuse its anders maar goed.
Ten tweede is het een wereld die al een tijdje bezig is op zo'n wereld kun je erg goedkoop pp abusen.
Ten derde je hebt een aantal stamgenoten die al veel meer pp abused hebben hoe zo hoor ik je daar niet over? :eek:

Verder realiseer je dat op de plek waar ik lig ik tussen veel grotere spelers in lig dus is het dan zo erg als ik pp abuse om dat gat eenigsinds te dichten?
Zie daar niet zo veel kwaad in.

Ow en ten vierde je bent eigenlijk iets te vroeg als je over een weekje of zo nog is wilt kijken kun je lachen :biggrin:
Je mist het punt maar ik denk ook niet dat iemand als jij dat begrijpt.
 
Reactiescore
1.139
Welk punt?
Dat je pp kunt gebruiken tegenwoordig?
Als jij inno elke maand een ton overmaakt willen ze vast wel af en toe een wereldje zonder die functies starten maar zonder deze functies is de tw community gewoon te klein om nog te kunnen bestaan.

Daarnaast speel ik vrijwel altijd classics waar je helemaal geen pp kunt gebruiken dus ik denk dat ik je punt meer dan begrijp ;)
 
Reactiescore
1.238
Dat het nu van teveel invloed is. Er moet een zekere balans zijn. Die is nu gewoon zoek.
het zou niet zoveel moeten mogen schelen, cap het desnoods. Maar dit is gewoon een grote disbalans.


1594202829778.png

Is dit een nieuw dieptepunt? voor slechts 20 euro koop je een edel die er direct staat plus andere extra's....
 
Reactiescore
7.918
Nope bestaat al een poosje. TW is gewoonweg de kant van het geld opgegaan. Waarbij er spelers zijn die graag pronken met hun geïnvesteerde maandlonen. Dit is nou eenmaal de realiteit.
 
Reactiescore
2.444
Ik vind persoonlijk de events erger dan dit. Dit geeft enkel early game een voordeel, sws moet je nog steeds munten hebben om die edel te maken.

Munten zitten dan wel bij die oorlogsbuit, dus in principe koop je een edel ja. Maar verder helemaal mee eens dat die events vele malen erger zijn, flinke abusers kopen er letterlijk honderden edels mee.
 
Bovenaan