Starten

Reactiescore
0
Ik ben de kluts kwijt. Ik zie zoveel premium functies dat ik begin te denken dat dit spel gemaakt is door EA. Maar even serieus, hoe ik godsnaam start ik het best. Welke shit bouw ik het best uit nu want je krijgt gratis grondstoffen zo te zien voor enorm simpele opdrachten.
 

DeletedUser71172

Guest
Volg de quests wat.

Persoonlijk doe ik altijd gs tot lvl 12 each, en dan LC rush. Dan kan je bakken farmen.

Ondertussen bouw je troepen en bouw je de rest wat uit.

altijd op de zelfde manier starten zou ik afraden, het is voor mij altijd zeer afhankelijk van me ligging, hoe snel ik naar lc ga is voor mij afhankelijk van bb's en meefarmers
 

DeletedUser75782

Guest
Op basis van je ligging zou je moeten bekijken hoe je moet gaan starten. Veel bb's rondom je? volle farms? dan zal ik al snel LC rush doen.
 
Reactiescore
1.142
Lc rush na dat je opdracht van 9/8/6 voor gs gebouwen hebt gedaan ligging of wereld snelheid maakt niet uit enigste uitzondering is limted of no haul of een hogere snelheid dan 2 (dus een classic).
Altijd gedaan altijd ver uit beste start in mijn omgeving. alleen pp abushers hebben vaak snellere start maar die kun je dan gewoon edelen :)
 
Bovenaan