Startdorp verdwijnt

Reactiescore
389
Beste iedereen,

De laatste werelden zie ik regelmatig dat dorpen van spelers, die meteen niet meer inloggen, verdwijnen van de kaart ipv barbaar worden. Dit vind ik natuurlijk geweldig, want op casual 8 waren er ook wat spelers die met een 10k dorp logde en direct op delete gingen om iemand te boosten, maar dit ging dus niet :)

Mijn vraag is echter hoe zit deze feature in elkaar? Wat moet je doen om je dorp niet meer te laten verdwijnen? Verdwijnt je eerste dorp altijd als je te kort hebt gespeeld, of moet je eerst een 2de dorp aanvallen of hoe werkt het?
Kan het hebben gemist, maar heb volgens mij niks gezien van een regel in de wereldinstellingen :)

Carlo
 
Reactiescore
389
Dit is al jaren zo :) Ze hebben dit bewust gedaan.

Ik snap dat het bewust is, maar hoe werkt het :p
Wanneer verdwijnt je dorp en wanneer wordt het een BB?
Want ik heb ook iemand op cas 8 die mij gwn pmde en ook dat dorp is verdwenen :p

Moet je aanvallen hebben verstuurd of een bepaalde tijd hebben gespeeld?
 

DeletedUser17472

Guest
Helaas kan ik je dat niet vertellen. Dat zijn instellingen die ook voor moderators geheim blijven. Ook hier zal een redenen achter zitten.

Als ik iets geleerd heb in de jaren dat ik mod ben, is het dat je je bij bepaalde beslissingen van Inno neer moet leggen. Dit is er ook zo één.
 
Reactiescore
1.019
Ik snap dat het bewust is, maar hoe werkt het :p
Wanneer verdwijnt je dorp en wanneer wordt het een BB?
Want ik heb ook iemand op cas 8 die mij gwn pmde en ook dat dorp is verdwenen :p

Moet je aanvallen hebben verstuurd of een bepaalde tijd hebben gespeeld?
Ik schrijf het letterlijk de post erboven maargoed!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
nee flexie heeft gewoon ge-experimenteerd zonder bijbedoelingen om de regels te achterhalen :rolleyes:
 
Bovenaan