[Stemtopic] Startdatum WvW279

Op welke dag moet WvW279 starten?


  • Totaal aantal stemmers
    23

DeletedUser64575

Guest
Gezien de meningen verdeeld zijn over de beste startdatum van W279, open ik bij deze een stemtopic waarin jullie je mening kwijt kunnen en het geheel toch overzichtelijk kan blijven. De 2 data waaruit gekozen kunnen worden, zijn zaterdag 14 oktober (zondag eerste DL) en zondag 15 oktober (maandag eerste DL).

E: gelieve enkel een dag te stemmen als de andere dag echt slecht voor je uitkomt. Niet omdat je simpelweg eerder wil beginnen *kuch* Castiel *kuch*.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Zolang het niet donderdag is, ben ik tevreden. Vrijdag is eigenlijk de enige dag dat ik tot een heel stuk voor DL tot na DL niet kan WvW'en. Voor mij zijn zowel zaterdag als zondag dus OK.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik kan allebei wel :D

Waarom moeten mannen toch zo moeilijk kunnen doen o_O:rolleyes:
 

DeletedUser78762

Guest
Zondag deadline zou ik missen dus daarom gestemd om zondag pas te beginnen. Maar een deadline missen is nu ook geen ramp dus maakt niet uit als het zaterdag al start.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Gezien de meningen verdeeld zijn over de beste startdatum van W279, open ik bij deze een stemtopic waarin jullie je mening kwijt kunnen en het geheel toch overzichtelijk kan blijven. De 2 data waaruit gekozen kunnen worden, zijn zaterdag 14 oktober (zondag eerste DL) en zondag 15 oktober (maandag eerste DL).

E: gelieve enkel een dag te stemmen als de andere dag echt slecht voor je uitkomt. Niet omdat je simpelweg eerder wil beginnen *kuch* Castiel *kuch*.

Keurig beide zijn goed gestemd hoor baas
 
Reactiescore
603
Omdat dit echt voor de mensen is die de andere dag niet kunnen. Als je het zo bekijkt is het imo egoïstisch om eerder of later te beginnen.
haha ja lol mij maakt het echt niet uit, liever een dagje eerder beginnen omdat ik meer richting het einde van de week (volgende week dus) het echt druk ga hebben. (dus moest ik zover geraken..;))
 
Bovenaan