Start wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
300
Heren, dames en ander gespuis,

Ik zat een beetje te zoeken maar kon het zo snel niet vinden. Weten we al iets over de start van een nieuwe wereld? Ondertussen 7 jaar geleden voor het laatste gespeeld, toch wel een beetje zoekend naar een start waar de wereld niet al een stuk onderweg is. Is daar al zicht op? Zag dat wereld 79 op 4 maart gestart is, hoeveel tijd zit er tegenwoordig tussen start van nieuwe werelden?

Thanks alvast!
 
Reactiescore
1.367
Heren, dames en ander gespuis,

Ik zat een beetje te zoeken maar kon het zo snel niet vinden. Weten we al iets over de start van een nieuwe wereld? Ondertussen 7 jaar geleden voor het laatste gespeeld, toch wel een beetje zoekend naar een start waar de wereld niet al een stuk onderweg is. Is daar al zicht op? Zag dat wereld 79 op 4 maart gestart is, hoeveel tijd zit er tegenwoordig tussen start van nieuwe werelden?

Thanks alvast!
2 maanden zit er meestal tussen
 
Reactiescore
21
Herstart van Standard (zz1)
Onderwerp starter
JawJaw
JawJaw
Actief lid
Community manager
Reactiescore 43
Maandag om 14:19 uur
# 1
Beste spelers,

We zijn verheugd aan te kondigen dat ZZ1 (Standard) op donderdag 1 april rond 13:00 CEST (servertijd) opnieuw wordt opgestart.

De algemene instellingen van deze wereld omvatten de volgende:

Boogschutters: ingeschakeld
Ridder: meervoudig, met vaardigheden
Tech: systeem met 3 niveaus
Kerk: gehandicapt
Wachttoren: ingeschakeld
Stamgrens: 10
Kies startrichting: Uitgeschakeld
Nachtbonus: dynamisch
Overwinningsvoorwaarden: Runen


Pre-registraties voor deze wereld zijn al begonnen. Je kunt hier lid worden van de wereld.
Vertaald door Google uit het Engels.

uit

tribalwars.works

Twee vorige werelden werken met het nieuwe uitdaging systeem. Deze waarschijnlijk ook.
 

DeletedUser69389

Guest
Heren, dames en ander gespuis,

Ik zat een beetje te zoeken maar kon het zo snel niet vinden. Weten we al iets over de start van een nieuwe wereld? Ondertussen 7 jaar geleden voor het laatste gespeeld, toch wel een beetje zoekend naar een start waar de wereld niet al een stuk onderweg is. Is daar al zicht op? Zag dat wereld 79 op 4 maart gestart is, hoeveel tijd zit er tegenwoordig tussen start van nieuwe werelden?

Thanks alvast!
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wanneer-begint-wereld-79.184861/

4 maart j.l. is wereld 79 begonnen. Dus ik gok dat dit 6 mei zal worden, want dat is de eerste donderdag van de maand.

Maar mocht je willen dan kun je binnenkort een nieuwe classic gaan spelen, want die wordt ieder moment aangekondigd. Dat zijn werelden met klassieke instellingen zonder de pp functies zoals die er op normale werelden wel aanwezig zijn. Maar classics gaan meestal wel sneller (+/- 4 a 5) dan gewone werelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan