Start Casual #3

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

Vanaf vandaag lanceren we onze Derde casual wereld.

De derde wereld heeft dezelfde instellingen als de andere 2 casual werelden buiten dat deze wereld met het laatste tutorialsysteem actief is.


Spelers van wereld 47 en de toekomstige wereld 48 die overgenomen werden zullen hun dorp kunnen verplaatsen naar casual 3. Alle voorgaande werelden komen nog terecht op casual 2.

Succes!
 

DeletedUser

Guest
yes, daar wachte ik op
en was net van plan me te laten internen op w47 komt goed uit ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Vanaf vandaag lanceren we onze Derde casual wereld.

De derde wereld heeft dezelfde instellingen als de andere 2 casual werelden buiten dat deze wereld met het laatste tutorialsysteem actief is.


Spelers van wereld 47 en de toekomstige wereld 48 die overgenomen werden zullen hun dorp kunnen verplaatsen naar casual 3. Alle voorgaande werelden komen nog terecht op casual 2.

Succes!

Dus ook weer met het totale edels meenemen? Dat deze wereld dan ook weer erg verziekt.
 

DeletedUser76676

Guest
dat is niet erg, want tegen dan is het ongeveer even groot als casual 3
grootste speler op w47 heeft ook nog maar 50 dorpen, dus het verschil zal zeker niet zo groot zijn als op de voorgaande casuals

mooi aangepakt vind ik zelf ;-)
 

DeletedUser

Guest
dan hebben deze accounts eenzelfde groeimogelijkheid gehad als de accounts op de huidige casual? :)

Ja ik hoopte dat dit eens veranderen ging, zodat de verdeeldheid wel gelijk blijft. Wat je bij bv Casual 1 niet ziet ;)
 

DeletedUser

Guest
meikomeik heeft 100 procent dominantie, sluit wereld maar haha :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Casual sluiten niet bij 100% dominantie, die sluiten gewoon nooit heb ik zo het gevoel :mad:

*kuch*endgame*kuch*
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja en elke keer als het nee is stoppen er meer ja stemmers, is niet goed doordacht als je het mij vraagt :p
Ach wie weet is het tegen dat casual 3 daaraantoe is al wat beter geregeld :)
 

DeletedUser76676

Guest
Ja en elke keer als het nee is stoppen er meer ja stemmers, is niet goed doordacht als je het mij vraagt :p
Ach wie weet is het tegen dat casual 3 daaraantoe is al wat beter geregeld :)

daarom gaan we de nee-stemmers proberen uit te schakelen :p
als je zin hebt mag je altijd meedoen ;-)
 
Bovenaan