Star* - happyniss

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik hoef dat oog niet ;) Ik doe men eigen ding. En wat er in de kern gebeurd zal mij niet echt raken omdat ook ik aan de rim zit.:cool:

Dat hangt er dan ook maar net van af van welke stammenforums die topics komen.
Als die bijv. van -]F[- komen kan ik het mij inbeelden, elke stam is een bedreiging voor hun :D

haha die hebben hoogstwaarschijnlijk een topic over elke stam :)
 

DeletedUser5025

Guest
haha die hebben hoogstwaarschijnlijk een topic over elke stam :)

Nah valt mee. Ik heb een vv-accountje die bij -]F[- zat. Daar hebben ze volgens mij 2 gezamelijke aanvals topics (1 tegen Star* en 1 tegen Cobra geloof ik).
Voor de rest is het alleen maar: "Help ik word aangevallen"...
 

DeletedUser

Guest
Nah valt mee. Ik heb een vv-accountje die bij -]F[- zat. Daar hebben ze volgens mij 2 gezamelijke aanvals topics (1 tegen Star* en 1 tegen Cobra geloof ik).
Voor de rest is het alleen maar: "Help ik word aangevallen"...

Wat hebben ze tegen ons:(?
 

DeletedUser

Guest
Er zijn gewoon mensen die jaloers op ze zijn en als ze stoppen hun troepen op je gooien. Niks aan te doen. Dit topic is dus overbodig.
 

DeletedUser

Guest
Waar sommige mensen zich hier mee bezig houden...

Ach, een mens moet toch wat tijdens de 20 uur, 4 minuten en 5 seconden dat hij of zij op zijn lvl 20 smederij wacht...


ontopic: ik vraag me dan wel af of die massastammen het ook echt voor elkaar krijgen om ook maar 1 georganiseerde aanval op te zetten, en ook nog uit te voeren...

Stel je voor dat ze het konden. Heb je ineens 500 inkomende aanvallen van 15 speer en 3 LC
 

DeletedUser

Guest
ik vraag me af waarom dit topic nog hier staat...
is het echt nodig hier zoveel dezelfde reacties op te geven...
 

DeletedUser

Guest
we proberen gewoon het topic dicht te spammen, maar dat lukt niet goed :eek:
 

DeletedUser

Guest
Zul je zien dat we straks nog een ban aan onze broek hebben hangen ook.
We proberen gewoon leven in het forum te houden :D
 

DeletedUser

Guest
Ach, een mens moet toch wat tijdens de 20 uur, 4 minuten en 5 seconden dat hij of zij op zijn lvl 20 smederij wacht...


ontopic: ik vraag me dan wel af of die massastammen het ook echt voor elkaar krijgen om ook maar 1 georganiseerde aanval op te zetten, en ook nog uit te voeren...

Stel je voor dat ze het konden. Heb je ineens 500 inkomende aanvallen van 15 speer en 3 LC

Lol, dat is niet moeilijk hé..
ik zal dan zo iets verwachten zoals:

IEDEREEN "NAAM" AANVALLEN!!!!

Lolz :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar niemand leest dat forum toch lijkt me :p
En de meesten zullen niet luisteren naar wat iedere gek roept.

Gelukkig maar.
 

DeletedUser

Guest
Ik had ook eerst is een vriend die in Trost zat op w8,
Daar zag je dat die stamleden heel veel OS vroegen.

En als ze dan waren overgenomen, was er nog niet gereageerd en krijg je een botte reactie daar...
 

DeletedUser

Guest
Oh jongens, ik verveelde me toevallig en kwam deze topic bezig.
Hartelijk bedankt voor het tijdverdrijf! Ik heb bijzonder erg genoten van het lezen.
 

DeletedUser

Guest
Oh jongens, ik verveelde me toevallig en kwam deze topic bezig.
Hartelijk bedankt voor het tijdverdrijf! Ik heb bijzonder erg genoten van het lezen.

Ik vindt t ook leuk om em te lezen :D
Best grappig :p
 

DeletedUser

Guest
Hoewel deze post nog nuttige info bevat is dit ver zoek in de rest van dit forumtopic, spelers belachelijk maken heeft niets met "propaganda" te maken vind ik. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Deze post gaat nergens over, we gaan dus lekker even doorspammen over doeroecoeli aapjes :)



Hoewel deze post nog nuttige info bevat is dit ver zoek in de rest van dit forumtopic, spelers belachelijk maken heeft niets met "propaganda" te maken vind ik. :(

Wikipedia zei:
Naamgevingen
Een slechte naam zodanig koppelen aan hetgeen men wil 'zwart maken',

;)
 

DeletedUser

Guest
zucht...

eerst dacht ik, ik laat het toe
dan heb ik even een pauze genomen, kom ik terug zie ik dit.

*closed*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan