Stand van zaken

DeletedUser

Guest
ik denk dat er bij twr eerder mensen zulen stoppen dan in only

en mocht ik stoppen dan is dat niet door de druk van twr want die vang ik met 2 vingers in de neus op:D

maar dan stop ik door rl zaken of andere dingen waardoor ik zou moeten stoppen

natuurlijk ....hahahaha
 

DeletedUser

Guest
ik heb zopas een waarschuwing gekregen van duckje voor het gebruik van ongepaste dorpsnamen ....

tja, standaard geef ik mijn dorpen namen als Abrikoos xx-xx xxx, maar er zijn er enkele die afwijken, dit is het lijstje :

Abrikoos KK 001 - lukt ook niet 678|627
Abrikoos KK 020 - HAHAHAHAHA 682|627
Abrikoos KK 028 - HAHAHAHAHA
Abrikoos Q 030 lukt het niet?
Abrikoos Q 031 probeer het maar
Rood-gele bolletjes!
Only Us!
slut
limonade
Ik had deze nooit gepakt!
intern dennis
*Tetrix bipunctata

de enige 'ongepaste' naam kan misschien 'slut' zijn .... maar dat zijn de dorpsnamen die tco fya aan zijn dorpen gegeven heeft ... ik verander die wel naar mijn standaardnaamgeving maar men kan mij moeilijk verwijten dat die dorpen die naam al hebben als ik ze verover ...

ik vraag me wel af of iemand daarvoor een 'klacht' ingediend heeft bij support met de bedoeling mij iets aan te smeren ... men zegt soms wel dat in tijden van oorlog en in de liefde alles toegestaan is maar dit zou wel heel belachelijk zijn ....
 

DeletedUser

Guest
ik heb zopas een waarschuwing gekregen van duckje voor het gebruik van ongepaste dorpsnamen ....

tja, standaard geef ik mijn dorpen namen als Abrikoos xx-xx xxx, maar er zijn er enkele die afwijken, dit is het lijstje :

Abrikoos KK 001 - lukt ook niet 678|627
Abrikoos KK 020 - HAHAHAHAHA 682|627
Abrikoos KK 028 - HAHAHAHAHA
Abrikoos Q 030 lukt het niet?
Abrikoos Q 031 probeer het maar
Rood-gele bolletjes!
Only Us!
slut
limonade
Ik had deze nooit gepakt!
intern dennis
*Tetrix bipunctata

de enige 'ongepaste' naam kan misschien 'slut' zijn .... maar dat zijn de dorpsnamen die tco fya aan zijn dorpen gegeven heeft ... ik verander die wel naar mijn standaardnaamgeving maar men kan mij moeilijk verwijten dat die dorpen die naam al hebben als ik ze verover ...

ik vraag me wel af of iemand daarvoor een 'klacht' ingediend heeft bij support met de bedoeling mij iets aan te smeren ... men zegt soms wel dat in tijden van oorlog en in de liefde alles toegestaan is maar dit zou wel heel belachelijk zijn ....


Als het om dat dorpje ging heeft Tco ook een waarschuwing gekregen lijkt mij. Support doet ook wel eens dingen bekijken zonder dat iemand iets aangeeft ;)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt optimisten en pessimisten en ik ga er nog steeds vanuit dat Only als laatste zal blijven staan.:)

één voor één vallen de only-domino-steentjes .... het einde van w7 komt nu wel heel dichtbij ... tco fya is gevallen, in ringo zit ook niet veel leven meer ... en binnenkort krijgt demo de volle lading ....
 

DeletedUser42482

Guest
één voor één vallen de only-domino-steentjes .... het einde van w7 komt nu wel heel dichtbij ... tco fya is gevallen, in ringo zit ook niet veel leven meer ... en binnenkort krijgt demo de volle lading ....

Demo gaat eraan :D
 

DeletedUser

Guest
't wordt tijd dat king ringo zijn persoonlijke tekst eens update ....
 

DeletedUser45560

Guest
Zou idd niet slecht zijn want stand ziet maar klein beetje anders uit nu ....
 
Bovenaan