Stand van zaken

DeletedUser

Guest
Wanneer het op deze snelheid doorgaat met het edelen, dan is de strijd snel gestreden.

dan moet je toch maar eens op de kaart kijken om te zien welke gebieden men verovert. en dat twr ruim voorstaat is een feit en dat doen ze goed echter tegen actieve spelers leggen ze het dik af want daarvoor is hun niveau te laag

en ze waren zo bang voor Only dat men maar snel een Bg heeft afgesloten met hun oude stam exe die ze eerst uitspuugden omdat exe noob zou zijn want waarom hebben ze anders exe verlaten?
tevens schrokken ze zo van de tegenacties die we uitvoerden dat de ene na de andere spelers ineens inactief werd maar die zijn nu weer wat wakkerder geworden

zowel twr als exe zijn beide te laf om een echte strijd aan te gaan
ondanks dat ik een hekel heb aan TWR hoop ik dat TWR deze oorlog winnend afsluit zodat exe zich later achter de oren krabt wat ze verkeerd hebben gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50484

Guest
Hmm, dat zal wel loslopen, kingringo verliezen ze alleen maar aan en mij komen ze ook nog tegen en ik ben niet van plan te wijken. Ze zullen in de toekomst een stuk meer moeite moeten gaan doen.

Maar dat vinden we niet erg hoor, tegenstand is ook leuk namelijk. Wanneer je iemand aanvalt voor een week of drie - vier, en hij/zij stopt is er voor ons ook geen bal aan natuurlijk. Daarom kijken wij ook uit naar die strijd :D
 

DeletedUser

Guest
Maar dat vinden we niet erg hoor, tegenstand is ook leuk namelijk. Wanneer je iemand aanvalt voor een week of drie - vier, en hij/zij stopt is er voor ons ook geen bal aan natuurlijk. Daarom kijken wij ook uit naar die strijd :D

Je praat onzin.
Eerst roep je dat dorpen afbreken jullie tactiek is dat mensen geen zin meer hebben en stoppen, dus je wilt helemaal geen strijd.
Je vraagt eeen spion om dorpen leegtezetten en te doen, getuigd ook niet echt van strijd.

Jij bent gewoon een typisch geval van winnen is belangrijker dan meedoen. Prima, maar ga hier niet schijnheilig doen alsof je van een leuke strijd houdt, want het liefst ontloop je de strijd en ram je je tegenstander uit de weg met puur en alleen katas.
 

DeletedUser37978

Guest
Je praat onzin.
Eerst roep je dat dorpen afbreken jullie tactiek is dat mensen geen zin meer hebben en stoppen, dus je wilt helemaal geen strijd.
Je vraagt eeen spion om dorpen leegtezetten en te doen, getuigd ook niet echt van strijd.

Jij bent gewoon een typisch geval van winnen is belangrijker dan meedoen. Prima, maar ga hier niet schijnheilig doen alsof je van een leuke strijd houdt, want het liefst ontloop je de strijd en ram je je tegenstander uit de weg met puur en alleen katas.

Normaal zou ik zeggen van +1, maar dit verdiend eigenlijk wel +5 ;)
 

DeletedUser26940

Guest
Altijd leuk om van je eerste wereld en beste wereld iets van terug te lezen.

Ik ben hier begonnen en zie soms ook nog wat bekende langs komen en lees om de zoveel tijd ff alle werelden waar ik heb gespeeld.

Mijn hart gaat toch wel uit naar deze wereld waar ik samen met oa Oxi, Seductive DennisPatrol en iedereen uit het oude +TFC+ en +TDC+ leuke tijden heb meegemaakt.

Mijn mening over het spel is dat alle echte toppers naar verloop van tijd er toch mee kappen maar ook diep respect voor oa Demo die jaar in jaar uit toch maar steeds in de top blijft.

Ik zelf zat in het noorden maar had ook leuke contacten met oa Staffy in het zuiden.

Maar waar ik over val in dat is in elke wereld het zelfde gebleken dat InnoGames het belagelijk heeft zitten uit te melken en daarom er steeds minder Pro,s rondlopen en te veel kids, niet dat ik hen niks gun of iets toe dicht maar toen ik begon liepen ze er van de leeftijden van 12 en 79 rond.

Dat was fun en leerzaam tegelijker tijd en heb zo heel wat mensen kunnen bijstaan en kunnen helpen.

Tot slot wil ik iedereen die voor dit spel leeft veel geluk en voorspoed wensen, vriend of vijand.

Ik persoonlijk heb definitief vaarwel gezegd en heb dat ook niet in mis te verstane woorden bij InnoGames gezegd.

Ik zal zo nu en dan alles steeds bij lezen en zo eens in het jaar reageren op het een en ander want het is toch wel een heel leuk en verslavend spel helaas dat InnoGames hier zwaar misbruikt van maakt en zo oa mij definitief kwijt zijn.

Een oud strijder die begon in W7 ;)
 

DeletedUser20611

Guest
Al is deze wereld nog steeds niet beslist, ik kan mijn respect voor speler die hier vanaf dag 1 spelen niet onder woorden brengen. Enorm veel respect! ;)
Demo, je weet het, als je hulp nodig hebt! :D
 

DeletedUser

Guest
Al is deze wereld nog steeds niet beslist, ik kan mijn respect voor speler die hier vanaf dag 1 spelen niet onder woorden brengen. Enorm veel respect! ;)
Demo, je weet het, als je hulp nodig hebt! :D

die hulp kan hij altijd gebruiken

en ff een vraag voor koosje

abrikoos hoe laat komt de bus?:D

en de wereld is wel al beslist hoor de winnaar wordt exe en twr die gezamelijk de overwinning opeisen want Only zal dit niet vol kunnen houden tot het eind daarvoor heeft exe en twr gezamelijk een te groot gebied in handen
 

DeletedUser20611

Guest
en de wereld is wel al beslist hoor de winnaar wordt exe en twr die gezamelijk de overwinning opeisen want Only zal dit niet vol kunnen houden tot het eind daarvoor heeft exe en twr gezamelijk een te groot gebied in handen
Ik volg W7 al een tijdje en ik zie steeds meer Exe.! gebied verkleinen vandaar mijn conclusie ;)
 

DeletedUser25273

Guest
Je hebt optimisten en pessimisten en ik ga er nog steeds vanuit dat Only als laatste zal blijven staan.:)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt optimisten en pessimisten en ik ga er nog steeds vanuit dat Only als laatste zal blijven staan.:)

Keep on dreaming, ik ben realistisch

met de BG tussen exe en twr kan Only w7 niet meer winnen

enige wat we kunnen doen is met plezier abrikoosje pesten want die nolifer is al meer dan een week elke dag hele dag alleen maar troepen aan sturen naar tco fya maar hij zal inmiddels alwel doorhebben wie daar v.v. doet

Ik pest abrikoos nu eenmaal graag en daarna ga ik op delete want w7 kost teveel tijd en is niet te winnen dus moet je je verlies erkennen en nemen tis net als met schaken dan gooi je je koning om als je weet dat de tegenstander gewonnen heeft
 

DeletedUser

Guest
Keep on dreaming, ik ben realistisch

met de BG tussen exe en twr kan Only w7 niet meer winnen

enige wat we kunnen doen is met plezier abrikoosje pesten want die nolifer is al meer dan een week elke dag hele dag alleen maar troepen aan sturen naar tco fya maar hij zal inmiddels alwel doorhebben wie daar v.v. doet

Ik pest abrikoos nu eenmaal graag en daarna ga ik op delete want w7 kost teveel tijd en is niet te winnen dus moet je je verlies erkennen en nemen tis net als met schaken dan gooi je je koning om als je weet dat de tegenstander gewonnen heeft

dacht je dat je me daar mee pest? en inderdaad, ik wist al lang dat jij en dhr richard de vv doen van tco ... en al heel de week, elke dag, de hele dag? tjonge, dan zou ik inderdaad een no-lifer zijn ... maar inderdaad, ik verstuur iedere dag wel aanvallen en dat op verschillende tijdstippen, zodat het voor jou misschien lijkt alsof ik de hele dag stuur ...

en ik ben blij dat je het begrepen hebt, het is over voor only ...
 

DeletedUser

Guest
dacht je dat je me daar mee pest? en inderdaad, ik wist al lang dat jij en dhr richard de vv doen van tco ... en al heel de week, elke dag, de hele dag? tjonge, dan zou ik inderdaad een no-lifer zijn ... maar inderdaad, ik verstuur iedere dag wel aanvallen en dat op verschillende tijdstippen, zodat het voor jou misschien lijkt alsof ik de hele dag stuur ...

en ik ben blij dat je het begrepen hebt, het is over voor only ...

en dat is niet te danken aan TWR hoor die own ik in mijn eentje nog wel

maar w7 is beslist omdat exe te laf is om er een leuke strijd van te maken tussen 3 stammen omdat men rust wilde hebben in exe en daarvoor de bg nodig had met twr



dus wat mij betreft gaat heel only op delete dan hebben jullie niks aan de overwinning

en nee alleen ik doe fulltime v.v. op tco dus geen dhr richard
 

DeletedUser

Guest
en dat is niet te danken aan TWR hoor die own ik in mijn eentje nog wel

maar w7 is beslist omdat exe te laf is om er een leuke strijd van te maken tussen 3 stammen omdat men rust wilde hebben in exe en daarvoor de bg nodig had met twr



dus wat mij betreft gaat heel only op delete dan hebben jullie niks aan de overwinning

en nee alleen ik doe fulltime v.v. op tco dus geen dhr richard

Dat is juist precies de manier waarop koos wil winnen, door een speler op delete te zien gaan :D Dus als Only op delete gaat voelt dat voor hem als overwinning.
 

DeletedUser42482

Guest
Dat is juist precies de manier waarop koos wil winnen, door een speler op delete te zien gaan :D Dus als Only op delete gaat voelt dat voor hem als overwinning.

Hey NOBO!! :D:D

Dat jij nog hier te vinden bent, wauw!! CN staat trouwens op 1!
 

DeletedUser

Guest
Dat is juist precies de manier waarop koos wil winnen, door een speler op delete te zien gaan :D Dus als Only op delete gaat voelt dat voor hem als overwinning.

helemaal correct ... je schakelt een tegenstander volledig uit door hem de zin in dit spel (of deze wereld) te ontnemen .... niet door hier en daar een paar dorpjes te veroveren .... en bij de ene lukt dat al wat rapper dan bij de andere, maar uiteindelijk plooien ze allemaal .....
 

DeletedUser

Guest
helemaal correct ... je schakelt een tegenstander volledig uit door hem de zin in dit spel (of deze wereld) te ontnemen .... niet door hier en daar een paar dorpjes te veroveren .... en bij de ene lukt dat al wat rapper dan bij de andere, maar uiteindelijk plooien ze allemaal .....

ik denk dat er bij twr eerder mensen zulen stoppen dan in only

en mocht ik stoppen dan is dat niet door de druk van twr want die vang ik met 2 vingers in de neus op:D

maar dan stop ik door rl zaken of andere dingen waardoor ik zou moeten stoppen
 
Bovenaan