Stand van zaken

DeletedUser

Guest
Hoi allemaal! Lang geleden dat ik deze wereld weer eens bekeken heb, iemand zin om ff wat te resumeren?

Meer bepaald: hoe is men van de situatie CN vs Only en Exe! gekomen tot onderstaande kaart en wat zijn de huidige diplotaieke betrekkingen en de recentste ontwikkelingen...

stammen.png
 

DeletedUser48223

Guest
Grappig dat er weer een [TWR] is met een aantal van de originele spelers

Tsja wereld 7 Het blijft altijd een beetje je kindje. :)
 

DeletedUser

Guest
Ach TWR is dan wel terug maar veel soeps is het niet meer :)
 

DeletedUser

Guest
Ach TWR is dan wel terug maar veel soeps is het niet meer :)


In TWR zitten toch wel sterke spelers, die je niet moet onderschatten.
Maar ik denk dat W7 gewoon saai aan het worden is, en dat de spanning daar ver te zoeken is.En meestal wanneer een wereld saai word, word alles minder.
 

DeletedUser1435

Guest
ja stafford vaak zet verval in! ik weeet nog wel dat ik jou aan gort speelde!
 

DeletedUser43405

Guest
Is er dan ook oorlog tussen TWR en Exe.! ? Of zijn ze op vriendschappelijke basis uit elkaar gegaan? :)
 

DeletedUser

Guest
w7 was inderdaad saai geworden maar we zijn druk bezig om die spanning terug te brengen, eerste stap is genomen nu de volgende :)

maar de 2e massa aanval op mijn account is tot dusver wederom mislukt en onze tegenaanval op 1 account met een bliksemactie heeft wel succes opgeleverd

echter vanwege familieomstandigheden bij de tegenstander zal ik persoonlijk de aanvallen ff een week stop zetten op hem

twr en exe zijn half om half bevriend en niet bevriend, ze hebben geen diplomatie maar vallen elkaar niet aan
 

DeletedUser

Guest
By the way TWR laat wel weer zien dat het laffe spelers zijn

Maandenlang hebben ze gebruik gemaakt van een spion in Only en kregen zelfs def van hem en nu die ontmaskerd is hebben ze zonder PB op te zeggen hem ineens aangevallen en edelen ze volop

zegt meer dan genoeg over die puberachtige spelers in TWR, zal wel geen volwassene zijn die aan zo,n smerige actie meedoet
 

DeletedUser1435

Guest
is die speler van only dan niet kinderachtig? beetje spioneren de gluiperige boef. haha haha only de wauzen stam jawel ga zo door noobies
 

DeletedUser

Guest
Kunt zeggen wat je wilt over CN maar we hielden de wereld in leven

En het volgende is wat gemeen, maar wat er nu nog in W7 zit is niet veel soeps

Zelfs Demo (en de rest van Only) lijkt alleen maar te internen en BB`s te edelen
Jammer om zo de wereld te zien, maar ben blij er eerder uitgestapt te zijn

En dan nog even een respect ''shout-out'' ter nagedachtenis van het betere W7.
Dit zijn de spelers waar ik mee of tegen heb gespeeld en die feilloos konden deffen/aanvallen.
- Windwalker (gemeen tegen andere maar goede mentors)
- Coma
- Aslan
- Iddo (ondanks zijn stemmingswisselingen waarbij hij de ene dag opgeeft en de andere dag heel CN kon motiveren aan te vallen)
- Turo
- King kong
- Markie
- Diny
- Only (ondanks dat we vijanden waren heb ik respect voor jullie skills en de samenwerking/inzicht die jullie hebben om de juiste doelwitten aan te vallen)
En durf het bijna niet te zeggen... :p
- What

OAD en het grootste deel van Exe komen niet eens in de buurt van deze spelers
(Dennis Roos en staffy waren de enige goeie tegenstanders in OAD, abrikoos vind ik zeer overschat en zelfs slecht spelen en vooral Oriskany en jjoonaat vond ik slecht in Exe)

Nou ik heb de boel weer genoeg opgestookt nu dus ga ik weer :p
En als er een vergelijkbare wereld opgaat zoals W7 dan ben ik altijd te porren mochten de bovenstaande spelers weer spelen :)
 

DeletedUser25273

Guest
Noodgedwongen internen. Ik moet een front met [TWR] creëren om daar wat tegengas te kunnen geven en tevens moet ik zien te voorkomen dat ze over mijn cluster heen kunnen springen naar het safegebied. Noodzakelijk kwaad. Maak je geen zorgen, er komt nog best wat vuurwerk aan.
 

DeletedUser1435

Guest
laat ze dan lekker springen en hak ze in de pan!! beetje actie. gewoon smoesjes om lekker te kunnen internen interkoning demon73
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop het voor jullie, dat er nog wat actie komt
Zit ook nog op een ander spel waar het ook steeds leger en dus steeds saaier word:(
 

DeletedUser

Guest
Kunt zeggen wat je wilt over CN maar we hielden de wereld in leven
OAD en het grootste deel van Exe komen niet eens in de buurt van deze spelers
(Dennis Roos en staffy waren de enige goeie tegenstanders in OAD, abrikoos vind ik zeer overschat en zelfs slecht spelen en vooral Oriskany en jjoonaat vond ik slecht in Exe)

volledig akkoord ... ik speel zelfs alsmaar slechter .... ik ga zelfs proberen om de slechtste speler van w7 te worden ....
 

DeletedUser

Guest
volledig akkoord ... ik speel zelfs alsmaar slechter .... ik ga zelfs proberen om de slechtste speler van w7 te worden ....



dat heb je al bewezen de laatste maanden :D en buiten de slechtste speler ben je ook de grootste lafaard door je eigen PB (tco fya) zo in zijn rug aan te vallen zonder pb op te zeggen

eerst jarenlang hem als pb te houden vanwege oude stammen en hem misbruiken om aan info te komen etc en nu dat niet meer lukt omdat we alleen via pm werken en tco fya die pm,s niet meer te sturen steek je figuurlijk een mes in zijn rug

ik krijg steeds meer respect voor exe waar de eerlijke spelers gelukkig overgebleven zijn en met respect en eer dit spel spelen

en voor lafaards zoals abrikoos en dennis roos heb ik nul komma nul respect en ondanks dat je rl en spel gescheiden moet houden mag je blij zijn dat ik je in rl niet ken want dan had ik je de waarheid eens goed in je gezicht kunnen zeggen
 
Bovenaan