[Stam] Stamwapen 200 Pa

DeletedUser27142

Guest
Hallo allemaal,
zoals ook in mijn ander toppic ben ik opzoek naar een plaatje, alleen nu een stamwapen.
Wie kan een mooi stamwapen maken voor op een nieuwe wereld?

1. De tekst:
Stamnaam FLC Warriors
En ergens in een hoek in het klein mijn eigen naam Falco1981

2. Kleurencombinatie(s)
Vrije keuze

3. Thema:
Iets met een piratenschip of oorlog vliegtuig

4. Plaatje(s) om te gebruiken:
/

5. Deadline:

Heeft geen haast.

6. Prijs/gift:

200 Pa punten

7. Favoriet tot nu toe:

/
 
Reactiescore
464
dbmb90.png
 

DeletedUser27142

Guest
Dank jullie wel voor het maken van het stamwapen! Ik wil nog even wachten op de andere inzendingen en dan ga ik de keuze maken.
 

DeletedUser27142

Guest

Zo met deze gele letters vind ik hem top Kan je alleen (warrios) even aanpassen en rechts onder (klein in het geel falco1981) erin zetten?)

ImHighSorry soms ben ik een beetje moeilijk maar een plaatje moet me aanspreken...maar jullie hebben beide veel moeite voor me gedaan en daaom pak ik het stamplaatje dat RebounceTagg gemaakt heeft en het profielplaatje dat ImHighSorry gemaakt heeft.
Ik zal aan jullie beide 400 punten geven voor de plaatjes! Waar kunnen de punten naartoe?

Gr Falco
 
Reactiescore
464
Zo met deze gele letters vind ik hem top Kan je alleen (warrios) even aanpassen en rechts onder (klein in het geel falco1981) erin zetten?)

ImHighSorry soms ben ik een beetje moeilijk maar een plaatje moet me aanspreken...maar jullie hebben beide veel moeite voor me gedaan en daaom pak ik het stamplaatje dat RebounceTagg gemaakt heeft en het profielplaatje dat ImHighSorry gemaakt heeft.
Ik zal aan jullie beide 400 punten geven voor de plaatjes! Waar kunnen de punten naartoe?

Gr Falco

Is ook zo, ik was alleen even bang dat je nog wel even door zou gaan om het uiteindelijk toch niets te vinden ;p
Maar das tof van je! Je mag beide van mij meenemen, mag naar Fifth Dimension alsjeblieft :)
 

DeletedUser27142

Guest
Is ook zo, ik was alleen even bang dat je nog wel even door zou gaan om het uiteindelijk toch niets te vinden ;p
Maar das tof van je! Je mag beide van mij meenemen, mag naar Fifth Dimension alsjeblieft :)

Nee als ik jullie moeite laat doen dan moet er ook wat gekozen worden he! Laat even weten als je de punten binnen hebt aub ik ga ze nu versturen.
 
Bovenaan