+/- stamplaatje

Reactiescore
86
Beste designers,

De stam +/- bestaat inmiddels al ruim 1 jaar en wij vonden dat het wel eens tijd was voor een nieuwe stamafbeelding. Bij deze dus onze aanvraag/het formulier:

1. Soort plaatje:

Stamplaatje: max. 300x200 (?)

2. De tekst:

Mogelijkheden:

1. Opposites
2. +/-
3. Eén van de 2 bovenstaande + een 'tekstje' (zie voorbeeld afbeelding 1).

3. Kleurencombinatie(s)

Iets tegenstrijdigs/twee uitersten kleuren, zou natuurlijk toepasselijk zijn maar dit is geen eis. We willen gewoon een mooi plaatje en als daar dan toevallig nog contrast wat betreft de gebruikte kleuren in zit dan is dat mooi meegenomen.

4. Thema:

Opposites/uitersten/tegenovergestelde, ik denk dat dit nogal vanzelfsprekend is. Dus niet de rappers. Verder hoeft het niet per se heel extreem te zijn (zie voorbeeld 1 en 2) maar het 'verschil' moet wel duidelijk zijn (dit kan dus door middel van een stukje tekst zoals bij voorbeeld 1).

5. Plaatje(s) om te gebruiken:

Dit zijn enkele voorbeelden van plaatjes die in het verleden voor ons zijn gemaakt, het zijn dus niet echt plaatjes die jullie kunnen gebruiken. Wat jullie wel kunnen gebruiken is alles gerelateerd aan het thema:D, er is dus veel ruimte voor jullie designers om creatief te zijn.

1.
2r6z4sl.png
551hd5.png

2.
k37hhd.png

3.
1234aw.png

4.
Onze huidige afbeelding:
oppositess.png

6. Deadline:

Geen

7. Prijs/gift:

100-200 PP. Het ligt eraan hoe epic het plaatje is. Overigens behouden wij het recht om geen plaatje te kopen. De inzendingen zullen samen met onze huidige afbeelding in een enquête worden gezet en indien uit die enquête komt dat de stam onze huidige afbeelding boven de inzendingen verkiest dan zullen wij logischerwijs geen van de inzendingen kopen. Het maken van een keuze kan enkele dagen duren.

8. Favoriet tot nu toe:

/

Hopelijk komt er iets moois uit! Succes!

Wouter
 

DeletedUser81928

Guest
heb hem perongeluk als pf gemaakt maar is wel weer te doen als Stamwapen.
aeb91z.png
 

DeletedUser70476

Guest
2rcog74.png




E: De pp gaat naar het designer potje!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Ze weten het wellicht niet meer maar die hebben ze ook al eens gehad, :)
tenminste zoiets had ik al eens voor ze gemaakt

Klopt.

Aan de designers een kleine toevoeging. Het vuur/water thema is nogal standaard en we zien dan ook graag een wat creatievere uiting van het thema. Dit sluit dit concept niet uit maar het plaatje moet wel echt heel epic zijn willen we alsnog daarvoor kiezen.

De momenteel geposte plaatjes, op die van Tompeter na, zijn vrees ik dus iets te standaard:).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser53131

Guest
dit had ik denk ik 2 jaar geleden eens gemaakt. als ik het verklein zou het dan goed zijn of niet?
water_and_fire_by_cuppydesign-d4hr0l8.png
 
Reactiescore
86
dit had ik denk ik 2 jaar geleden eens gemaakt. als ik het verklein zou het dan goed zijn of niet?
water_and_fire_by_cuppydesign-d4hr0l8.png

Nogmaals; liever iets buiten het standaardthema:). Denk aan ouderwets/modern, oud/nieuw, donker/licht etc. Er zijn zoveel 'opposites', naast vuur/water moet er dus vast (hopelijk) iets te maken zijn.
 

DeletedUser53131

Guest
oké haha, ik dacht ik toon het ff met dat ik dat ooit al eens gemaakt had :p
 
Bovenaan