[Stam] Stamplaatje "Nailed To The Fucking Cross"

Reactiescore
148
1. De tekst: Nailed To The Fucking Cross
2. Kleurencombinatie(s): Blood, lots of blood and gore
3. Thema: My buddy jezus on the cross
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
5. Deadline: zit geen drastische nood achter
6. Prijs/gift: 300pp
7. Favoriet tot nu toe:
 
Reactiescore
2.386
Ik vind hem niet slecht hoor. Ik probeer ook nog wat zo meteen of morgen.
 
Reactiescore
148
unknown.png
 
Reactiescore
148
geen idee honestly, zou ik persoonlijk wel sad vinden xD
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
148

Zeer mooi gemaakt maar ik zoek toch eerder iets aan de lugubere kant. deze verheerlijkt Jezus een beetje en persoonlijk ben ik tegen het christendom en zoek dus iets meer naar de Satanistische kant #hailSatan xD
 
Reactiescore
148
e9hqxe4v4az31.png


Btw im a normal dude just like you guys alleen hou ik wel van het Thema "Hell" xD
 
Reactiescore
148
Ik vind dit een fucking ziek plaatje maar de reactie daarop echt fucking grof

Hoezo grof? Begrijp me niet verkeerd tis een zeer mooi plaatje maar ik zoek iets waarmee ik kan aantonen dat het hele religie gedoe bs is anders zou de naam niet “nailed to the fucking cross” zijn...
 
Reactiescore
770
Zeer mooi gemaakt maar ik zoek toch eerder iets aan de lugubere kant. deze verheerlijkt Jezus een beetje en persoonlijk ben ik tegen het christendom en zoek dus iets meer naar de Satanistische kant #hailSatan xD

haha ik was ook ooit een edgy emo van 13


Hoezo grof? Begrijp me niet verkeerd tis een zeer mooi plaatje maar ik zoek iets waarmee ik kan aantonen dat het hele religie gedoe bs is anders zou de naam niet “nailed to the fucking cross” zijn...


rustig aan Kevin straks gaat men nog denken dat je door te veel Rick en Morty kijken een groter IQ hebt dan leeftijdsgenoten.
 
Bovenaan