[Stamplaatje] Eternal Mushroom

DeletedUser

Guest
2mynh2x.jpg


2i71vt0.jpg
 

DeletedUser

Guest
Dat plaatje stond al op internet en dat wist hijzelf ook al toen hij dit topic aanmaakte... dus lijkt me vrij onlogisch dat hij dan om een plaatje vraagt terwijl die al weet welke het is... ;)
 

DeletedUser

Guest
nee,maar het is nog niet helemaal beslist.:)
ik moet nog reacties krijgen van de leiders voor ik die Pa zal geven.

& het zal ofwel die ene die we al hebben maardan betere kwaliteit.
ofterweil de 2de van iCake
 

DeletedUser

Guest
Dat plaatje stond al op internet en dat wist hijzelf ook al toen hij dit topic aanmaakte... dus lijkt me vrij onlogisch dat hij dan om een plaatje vraagt terwijl die al weet welke het is... ;)

Wat ik ook al zei.
 

DeletedUser

Guest
nee,maar het is nog niet helemaal beslist.:)
ik moet nog reacties krijgen van de leiders voor ik die Pa zal geven.

& het zal ofwel die ene die we al hebben maardan betere kwaliteit.
ofterweil de 2de van iCake

Dus niet de mijne??? :p
 

DeletedUser

Guest
nee,maar het is nog niet helemaal beslist.:)
ik moet nog reacties krijgen van de leiders voor ik die Pa zal geven.

& het zal ofwel die ene die we al hebben maardan betere kwaliteit.
ofterweil de 2de van iCake

Ik probeer ok wat =)

@iCake, mag ik je render. Vind niets moois..
 

DeletedUser

Guest
OMG, bob, waarom vraag je aan iedereen een plaatje temaken, terwijl je om het plaatje vraagt, die jullie al hadden..je kan dan toch ook gewoon naar die maker gaan, heb ik voor niks 30min zitten werken, fijne gozer ben jij zeg..

Als hij een plaatje gebruikt van Arch Devil zonder toestemming, dan is het toch logisch dat hij PA krijgt?
 

DeletedUser

Guest
Als hij een plaatje gebruikt van Arch Devil zonder toestemming, dan is het toch logisch dat hij PA krijgt?

Tis toch lullig dat hij aan mensen vraagt, of ze een plaatje maken, terwijl hij gwn ze eigen plaatje scherper wilt.

;)
 

DeletedUser

Guest
Het was niet zijn eigen plaatje, was een rip.
Nu is die ook echt gekocht. Hij wist waarschijnlijk niet van wie het plaatje was, en wilde een andere. Tot de maker dat plaatje scherper kreeg. Dan vind hij toch die scherpere leuker/mooier. Wanneer die niet had gekomen, had hij waarschijnlijk een andere gekozen.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft nog niets gekocht eigenlijk. Ik heb nog geen PA-punten binnengekregen iig :/
 

DeletedUser

Guest
Arch devil & Icake zullen beloond worden,we hebben gekozen voor die van Arch devil. maar Icake krijgt van mij ook een beloning.;)

2 Pa voor ze alebij.
julie namen ingame zijn.?
 

DeletedUser

Guest
Arch Devil. Ik speel niet op w13, maar dat maakt volgens mij niet uit voor de overdracht van de punten.
 
Bovenaan