Stamplaatje | Error | 500pp

Reactiescore
88
Dag beste designers van het forum!

Ik zou graag een stamplaatje aanvragen voor de stam Error op wereld 40. Ik verwacht een beestig plaatje en jullie krijgen een beestige prijs! :cool::cool::cool:

Ik ga jullie hier helemaal vrij in laten, maar zie het als een wedstrijd om het mooiste plaatje!

1. Soort plaatje: Stamplaatje

2. De tekst: 'Error' en evt 'Name Not Found.' in het klein erbij.

3. Kleurencombinatie(s) Laat je helemaal gaan :D

4. Thema:

Ik heb helemaal geen inspiratie, jullie designers wel, dus waarom zou ik een thema moeten kiezen? :cool:
Moest je iets leuks vinden wat met de naam te maken heeft, neem je dat maar, maar ik weet er niet meteen iets leuks mee, dus daarom geen thema :)

5. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen thema, ook geen voorbeeldstock! :eek:

6. Deadline: Wanneer er een topplaatje verschijnt laat ik het wel weten.

7. Prijs/gift:

In de titel staat 500pp, dus denk dat dat duidelijk is.
Moest je iets hebben van '500pp is te veel', kunnen we onderhandelen over een lagere prijs :cool:

8. Favoriet tot nu toe:


Goodluck Folks!

EDIT: Ik werd erop gewezen dat de maximale beloning 400pp is, maar om jullie toch niet te onthouden van de 500pp-beloning vraag ik nu 2 plaatjes voor 500pp.
Eén mooi plaatje en een andere mag gewoon copy-paste zijn. ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
alsof er veel zullen zeggen, tgoh geef mij maar 100 PP ipv 500P dat maandje aan PA en AM hoef ik lekker niet :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
88
Ik ben een goede onderhandelaar :cool:

EDIT: Ik werd erop gewezen dat de maximale beloning 400pp is, maar om jullie toch niet te onthouden van de 500pp-beloning vraag ik nu 2 plaatjes voor 500pp.
Eén mooi plaatje en een andere mag gewoon copy-paste zijn. ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser57908

Guest
Ed, ik kom ff skype, je hoeft geen 500 pp uit te geven :eek:
 

DeletedUser75791

Guest
jzn7frc0flf.png
 
Reactiescore
338
m8dkyj3kuel.png

ivocsgfju2v.gif

wfuaevngiuj.gif


Geen idee of je het wat vind, hem er geprobeerd wat van te maken :p. Vooral er een beetje humor in gebracht, en het plaatje 'vrij basic' maar tegelijkertijd ook anders gemaakt :).
 

DeletedUser74671

Guest
Pff, Jo, die laatste plaatjes die je hebt gemaakt.. Awesome. Tekst komt vanzelf wel, neem ik aan. ;)
 
Bovenaan