Stamplaatje Bipolar - 30 PA

DeletedUser60153

Guest
Waarde designers,

1. Soort plaatje: Stamplaatje
2. De tekst: Bipolar
3. Kleurencombinatie(s)
4. Thema: W21 doet mee op de spring games en de 2 gezworen vijanden hebben de handen ineen gesloten. Omdat we juist tegenstrijdig zijn op onze normale spelwereld zou het mooi zijn als dit in het plaatje wordt verwerkt. De stam heet Bipolar, toepasselijk voor het thema. Voor de rest, laat je creatieve geest vrij.
5. Plaatje(s) om te gebruiken: Jullie zijn vast vindingrijk :)
6. Deadline: 10 februari (maar mag ook langer duren, eigenlijk totdat er een mooie voorbij komt)
7. Prijs/gift: 30 PA tot uiterlijk 60 PA :)
8. Favoriet tot nu toe:

1zd17ip.png

Bij voorbaat dank voor de creaties die zullen komen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Nice guys, lekker snel al die plaatjes, goed nu mijn mening:


Nice plaatje, maar het is niet wat ik zoek. Ik zoek echt een tegenstelling. Normaal schelden we elkaar nog net niet uit op 't AF (Lees ter inspiratie maar is hier wat rond, dan snap je hoe bipolair we zijn ;))


Ik weet niet, ik krijg er niet echt dat lekkere gevoel van wat je van een plaatje moet krijgen... :( Wel vet plaatje voor de rest, in iedergeval bedankt voor 'm produceren :)


De ondertitel vind ik persoonlijk wat minder, zou je hem eens met enkel bipolar erop kunnen hebben? En heb je hem express wat "onscherp" gemaakt? Zoja zou die dan scherper kunnen? Zonee dan heb ik net niet dat gevoel erbij.
 

DeletedUser63918

Guest
wil je de achtergrond wel wat onscherper houden?
 

DeletedUser60153

Guest
Ik gooi 'm in de stam.

Zijn er nog meerdere die d'r eentje willen maken?
 

DeletedUser60153

Guest

Nice! Favo op dit moment, maar beeld nog niet niet echt die verdeeldheid uit waar ik naar opzoek ben. Ik ga even kijken of ik een plaatje kan vinden wat past bij wat ik voor idee heb. EDIT... Moeilijker dan ik dacht :p

Niet het juiste formaat maar geeft wel een beetje een idee van wat voor soort plaatje, al vind ik zo'n wereldbol ook wel stijlvol. Verras me zou ik zeggen :) Voor 't plaatje wat d'r dan uit komt rollen heb ik wel 60 PA over ipv 30.
tegenstrijdig.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan