Stampic Na~vi / Profielpic .Final Meltdown (500+200PP)

Reactiescore
47
Hey hey daar!

Ik zou graag een tweetal plaatjes willen aanvragen voor de nieuwe Classic die gaande is.

Het gaat ten eerste om een stamplaatje:
1. De tekst: Metkayina v Omaticaya, met links/rechtsboven in een wat kleiner font de tag Na~vi (We wilde Na'vi zoals in de film Avatar, helaas was dit niet mogelijk), als het kan de '~' wat smaller/minder opvallend maken.
2. Kleurencombinatie(s): Eigen invulling
3. Thema:
Het thema zijn de 2 clans die de hoofdrollen vertolken in de 2 Avatar films, de verzamelnaam voor deze clans is Na'vi, vandaar de tag. Hier mogen echter ook de 'mensen' gebruikt worden, die de oorlog naar de Na'vi halen, eigen invulling.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: -
5. Deadline: -
6. Prijs/gift: 500 PP


Verder heb ik zelf nog een profielplaatje uit het jaar 2015 ofzo, met ook nog kleinere afmetingen dan tegenwoordig (en onscherp), hier zou ik ook graag een plaatje voor willen aanvragen.
1. De tekst: .Final Meltdown
2. Kleurencombinatie(s): Eigen invulling
3. Thema:
Atoomoorlog
4. Plaatje(s) om te gebruiken: -
5. Deadline: -
6. Prijs/gift:
200 PP
 
Reactiescore
80
Klopt, tekst moet nog gedaan worden. Fix ik met diegene als hij het plaatje ziet zitten.
 
Reactiescore
57
avatar.png
final.png final.gif

Wederom browser op 80% inzoomen als je de juiste kwaliteit wilt zien hahaha, ik ga dit gewoon bij elk plaatje erbij posten
Als je het stamplaatje mooi vindt maak ik er wel een tekst bij net als Doctore.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
47
Mooie creaties al mannen!

@Doctore,
Ziet er al zeer nice uit, alleen het lijkt alsof de meta (rechts) wat overbelicht is waardoor die wat onscherp oogt? Maar dit kan ook door m'n device komen nu haha. Verder wel al een favo! Tekst zou wel iets opvallender mogen evt (Als dat mogelijk is).

@Fatality
De achtergrond van het stamplaatje niet echt een fan van vrees ik :/
Het profielplaatje is zeer nice, die neem ik sws! (Is een gifje nu mogelijk als pf op tw? Vroeger kon dat nooit haha) -> Waar wil je de pp heen hebben? :)

@RebounceTagg, Wacht met smart ^^ haha :p
 
Reactiescore
308
Mooie creaties al mannen!

@Doctore,
Ziet er al zeer nice uit, alleen het lijkt alsof de meta (rechts) wat overbelicht is waardoor die wat onscherp oogt? Maar dit kan ook door m'n device komen nu haha. Verder wel al een favo! Tekst zou wel iets opvallender mogen evt (Als dat mogelijk is).

@Fatality
De achtergrond van het stamplaatje niet echt een fan van vrees ik :/
Het profielplaatje is zeer nice, die neem ik sws! (Is een gifje nu mogelijk als pf op tw? Vroeger kon dat nooit haha) -> Waar wil je de pp heen hebben? :)

@RebounceTagg, Wacht met smart ^^ haha :p
Ja, gifje is mogelijk. Ben bezig atm.
 
Reactiescore
80
@Doctore,
Ziet er al zeer nice uit, alleen het lijkt alsof de meta (rechts) wat overbelicht is waardoor die wat onscherp oogt? Maar dit kan ook door m'n device komen nu haha. Verder wel al een favo! Tekst zou wel iets opvallender mogen evt (Als dat mogelijk is).

Het AF maakt sowieso een slechtere kwaliteit dan origineel helaas. Als je uitzoomt naar 80% ipv 100% oogt het beter hoe het eigenlijk is.
Tekst is geen probleem om opvallender of wat dan ook te maken. Komen we wel uit.

Populaire stock gevonden zo te zien haha
 
Reactiescore
47
Even in de groep gegooid en het plaatje van Doctore valt toch het meeste in de smaak, @Doctore Oenomaus. wil je de laatste aanpassingen via privé doen evt? Dan zou het topic op slotje kunnen, snel gelukt haha :p

@RebounceTagg, Toch nog bedankt dat je er de tijd voor genomen had!
 
Reactiescore
57
Mooie creaties al mannen!

@Doctore,
Ziet er al zeer nice uit, alleen het lijkt alsof de meta (rechts) wat overbelicht is waardoor die wat onscherp oogt? Maar dit kan ook door m'n device komen nu haha. Verder wel al een favo! Tekst zou wel iets opvallender mogen evt (Als dat mogelijk is).

@Fatality
De achtergrond van het stamplaatje niet echt een fan van vrees ik :/
Het profielplaatje is zeer nice, die neem ik sws! (Is een gifje nu mogelijk als pf op tw? Vroeger kon dat nooit haha) -> Waar wil je de pp heen hebben? :)

@RebounceTagg, Wacht met smart ^^ haha :p
Gifje is zeker mogelijk als pf, praten wel verder in dm ;).
 
Bovenaan