Stampic|Does Heaven Have WiFi

Reactiescore
182
1. Soort plaatje:
Stampic
2. De tekst:
Does Heaven Have WiFi
3. Kleurencombinatie(s)
/
4. Thema:
God of iets anders, maakt niet zo heel erg veel uit. Zolang het maar hoofddoel de hemel is.
5. Plaatje(s) om te gebruiken:
/
6. Deadline:
ASAP
7. Prijs/gift:
0-100 PP
8. Favoriet tot nu toe:
 

DeletedUser63918

Guest
Ja, de hemel heeft wifi. Ik kan het weten hoor. Ben er zelf best vaak op de koffie gegaan.
:p

Als ik weer beter ben maak ik wel wat. ;)
 

DeletedUser

Guest
16m95a9.png
:)
 

DeletedUser58227

Guest
258cpjq.png

Lol simple as easy

2wr3khk.png

E; Zie nu dat het een pfje is, kan `m evt wel als stampic maken? Maken `m gelijk ook wat mooier
 

DeletedUser58227

Guest
Does Heaven Have WiFi

Bedoelde eig wat voor soort tekst :p
Heb gewoon het lettertype gepakt wat er al stond. Kan uiteraard alles aanpassen, en evt ook het WiFi symbool erin zetten ofzo als je dat wilt. En maak `m dan ook in stamformaat dus ziet er dan net ietsje anders uit.

3504h7o.png
 
Reactiescore
182
Bedoelde eig wat voor soort tekst :p
Heb gewoon het lettertype gepakt wat er al stond. Kan uiteraard alles aanpassen, en evt ook het WiFi symbool erin zetten ofzo als je dat wilt. En maak `m dan ook in stamformaat dus ziet er dan net ietsje anders uit.

3504h7o.png
Ziet er goed uit :D, kan je ook een paar andere voorbeelden showen? zodat de beste eruit kan komen?


Zeer nice :eek:

Aangezien ik nu bijzonder hard aan het twijfelen ben vraag ik ook wat anderen om hun mening. Uiterlijk morgen avond weet ik het.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind die van Lekkerfresh en Ydna het beste San ;) Dus daar kiezen we dan uit, weet niet of Sensation eventueel nog nieuwe varianten heeft? Vond die 1e wat makkelijk (al kan 't lastig zijn, no clue) en die 2e te gedetailleerd.
 
Bovenaan