STAMP en andere zaken

DeletedUser

Guest
Een goede leider doet niet aan ragekicks vind ik.

Mee eens, enkel vind ik ook dat een goede leider zijn mensen binnen weet te houden. Hoewel ik nagenoeg alles van Braam onzin vind, ben ik het er wel mee eens dat de stats van de joinende/leavende spelers nogal vreemd(zacht uitgedrukt:eek:) zijn.

Nu weet ik dat ik jouw daar niet op kan aanspreken:D




En terugkomend op Wobko vs. Dei: Er is wel degelijk sprake van een aversie tegen het binnenhalen van Wobko bij Still. Meermaals heb ik verhalen gehoord over hoe Dei Wobko wilde recruiten, en dan de rest wilde internen.

Dacht enkel dat Dei zichzelf de nr 1 vind, goed ieder zijn eigen mening, maar dan verwacht ik wel de volwassenheid om dit als fatsoenlijke mensen op te lossen. Niet om Wobko, en zelfs still, aan te vallen om deze beslissing. Persoonlijk denk ik dat wobko een aanwinst gaat wezen voor Still, al is het maar voor de stats:p. (En is natuurlijk een aanwinst voor de gezelligheid xD)

Verder hoop ik dat iedereen gewoon verder gaat spelen, ipv het forum voor de zoveelste keer een slagveld te maken van spelers die elkaar beschuldigen....
 

DeletedUser

Guest
Mee eens, enkel vind ik ook dat een goede leider zijn mensen binnen weet te houden. Hoewel ik nagenoeg alles van Braam onzin vind, ben ik het er wel mee eens dat de stats van de joinende/leavende spelers nogal vreemd(zacht uitgedrukt:eek:) zijn.

Nu weet ik dat ik jouw daar niet op kan aanspreken:D

De enige van de leavers met vreemde stats lijkt me tijory... En daarvan is ondertussen uitgelegd dat het om een VV buiten de stam gaat. :eek:
 

DeletedUser

Guest
De enige van de leavers met vreemde stats lijkt me tijory... En daarvan is ondertussen uitgelegd dat het om een VV buiten de stam gaat. :eek:

Ving wat op van een buitenstamse vv ja, weet nu dat het tijory was;) Ging meer om het feit dat er 4 spelers die zijn geleaved en weer zijn terug gekeerd zijn(waarvan jouw ouwe acc zelfs 2x;)) Dus waar mijn antwoord over ging, was de algemene join/leave stats, niet specifiek per acc;). De spelers leaven, en zijn binnen afzienbare tijd weer terug. Wrm? En gooi het niet op goed leiderschap, dat men de spelers weer terug haalt, want dan zou er in de 1ste plaats al geen leave zijn geweest;):D
 

DeletedUser

Guest
Ving wat op van een buitenstamse vv ja, weet nu dat het tijory was;) Ging meer om het feit dat er 4 spelers die zijn geleaved en weer zijn terug gekeerd zijn(waarvan jouw ouwe acc zelfs 2x;)) Dus waar mijn antwoord over ging, was de algemene join/leave stats, niet specifiek per acc;). De spelers leaven, en zijn binnen afzienbare tijd weer terug. Wrm? En gooi het niet op goed leiderschap, dat men de spelers weer terug haalt, want dan zou er in de 1ste plaats al geen leave zijn geweest;):D

volgens mij wist je al waarom ik weg ging uit grego
en anders geef ik je wel uitleg in pm
 

DeletedUser

Guest
Ving wat op van een buitenstamse vv ja, weet nu dat het tijory was;) Ging meer om het feit dat er 4 spelers die zijn geleaved en weer zijn terug gekeerd zijn(waarvan jouw ouwe acc zelfs 2x;)) Dus waar mijn antwoord over ging, was de algemene join/leave stats, niet specifiek per acc;). De spelers leaven, en zijn binnen afzienbare tijd weer terug. Wrm? En gooi het niet op goed leiderschap, dat men de spelers weer terug haalt, want dan zou er in de 1ste plaats al geen leave zijn geweest;):D

Eerlijk? Emotionele reacties van heethoofdige leden volgens mij. No offence naar die mensen toe. :p Was zelfs 1 RL-gerelateerd bij geloof ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Shyrna bedankt:) maar laten we het gewoon op " slecht" leiderschap van mijn kant houden.
Ik heb Tijory eruit gekickt:)
Wij weten wat er aan de hand is, en dat is toch genoeg:)

Watereyes;)
 

DeletedUser43720

Guest
Daar is geen 'slecht' leiderschap aan te pas. Zijn stamregels, als ik het had gezien was het ook gebeurd en bij een andere leider ook:)
 

DeletedUser

Guest
Shyrna bedankt:) maar laten we het gewoon op " slecht" leiderschap van mijn kant houden.
Ik heb Tijory eruit gekickt:)
Wij weten wat er aan de hand is, en dat is toch genoeg:)

Watereyes;)

Ach als ze maar wat slecht over Grego kunnen verzinnen, vinden ze het goed hoor. :p Lekker van een onbestaande mug een olifant maken :eek:. Ik probeer er gewoon voor te zorgen dat een meer neutrale AF-toeschouwer ook de andere kant van het verhaal min of meer te weten komt.
 

DeletedUser

Guest
Shynra.;4540371[B zei:
]Ach als ze maar wat slecht over Grego kunnen verzinnen, vinden ze het goed hoor. :p Lekker van een onbestaande mug een olifant maken :eek:[/B]. Ik probeer er gewoon voor te zorgen dat een meer neutrale AF-toeschouwer ook de andere kant van het verhaal min of meer te weten komt.

laughing-lol-crazy-l.png


What was is you we're doing all day long? xD
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer meestal enkel op Dei'ers. Heb ik wat verzonnen? Show me.
 

DeletedUser

Guest
volgens mij wist je al waarom ik weg ging uit grego
en anders geef ik je wel uitleg in pm

Idd dat weet ik, maar heeft ook met het punt te maken. Jij ging en kwam tog weer terug. Feit(in mijn ogen) is dat er iets dusdanig mis zit, dat een speler moet leaven om zijn punt te maken.
Maar als een acc is geleaved komt ie ook weer terug, mijn punt/vraag is wrm dat er na een leave, iets word aangepast dat de speler wel weer terug komt;) Dat zou dan tog ook voor de leave kunnen?

Mocht je toevoegingen hebben, liever een verhaal op skype, en anders spreek ik je wel via via aan;)



@jtothejizzle, slecht leiderschap zou ik het niet echt noemen, het draait aardig. Maar er gebeuren voor de buitenwereld wel vreemde dingen.... Overigens weet ik ook niet precies van de hoed en de rand, maar alle uitleg is welkom;)
 

DeletedUser

Guest
Dit is gewoon al een eeuwigheid een welles nietes gedoe, niemand zal iets toegeven dus doe gewoon de moeite ook niet meer ervoor ;), elke stam heeft zijn goede en slechte kanten wass, Grego zijn interne keuken ken ik niet en hoef ik zelfs ook niet te weten, enige wat mij boeit is dat DEI het goed doet en lekker kan knallen :cool:
Vergeet niet dit is een spel gespeeld door mensen van alle leeftijden, mensen maken soms fouten, zijn soms impulsief, hebben soms een slechte dag dus fouten klein en groot zullen in elke stam voorvallen! Boeie....:D

Wat met die nieuwe stammen op w14??:eek: :D, discussieer daar wa over :rolleyes:

Greetz van een Beer die momenteel moe is en pas wakker :eek:
 

DeletedUser

Guest
Helemaal mee eens Beertje:)
Dat gezeur allemaal, en dat op de vroege zondag:)(nou ja vroeg??)
 

DeletedUser21830

Guest
Dit is gewoon al een eeuwigheid een welles nietes gedoe, niemand zal iets toegeven dus doe gewoon de moeite ook niet meer ervoor ;), elke stam heeft zijn goede en slechte kanten wass, Grego zijn interne keuken ken ik niet en hoef ik zelfs ook niet te weten, enige wat mij boeit is dat DEI het goed doet en lekker kan knallen :cool:
Vergeet niet dit is een spel gespeeld door mensen van alle leeftijden, mensen maken soms fouten, zijn soms impulsief, hebben soms een slechte dag dus fouten klein en groot zullen in elke stam voorvallen! Boeie....:D

Wat met die nieuwe stammen op w14??:eek: :D, discussieer daar wa over :rolleyes:

Greetz van een Beer die momenteel moe is en pas wakker :eek:
Wat een diep gedachtes op van meneer beer :eek: Geweldig. Ik ben het helemaal met hem eens. :cool:
 

DeletedUser

Guest
harris is ook is uit dei geweest, ooit :D en nog is een speler, maar weet niet welke ..
 
Bovenaan