STAMP en andere zaken

DeletedUser

Guest
Als het 2 jaar incompetentie was... Wij staan er nog, hoe zit het dan met de stammen waar jij in hebt gezeten en geleid? Ondertussen ook al de 3e of 4e denk ik? Maar dat is anders zeker:eek:

De argumentatie in de schoenen van je tegenstander schuiven is een eenvoudig non-argument. Daarbij is er inderdaad een verschil tussen stammen, tenzij jij je stammies gelijk wilt schakelen met Grego'ers of TEVA'ers?
 

DeletedUser64408

Guest
Ten eerste zei Wobke iets over jullie en niet wij.
Ten tweede is dit hier duidelijk ook niet het geval.:rolleyes:

1| ik noem ook nergens een grego naam dat jullie dat zeggen, en daarbij ben ik in gegaan op posts van woke ;)
2| Misschien omdat wokbe nu de reden zou kennen van de kick/leave dat hij het nu niet zegt, maar anders zal hij vast het zelfde gezegd hebben ;) Bij incs in eens de stam uit terwijl er gezegd wordt dat wij het doen voor de stats, dan kan je dat terug verwachten he ;)
 

DeletedUser

Guest
1| ik noem ook nergens een grego naam dat jullie dat zeggen, en daarbij ben ik in gegaan op posts van woke ;)
2| Misschien omdat wokbe nu de reden zou kennen van de kick/leave dat hij het nu niet zegt, maar anders zal hij vast het zelfde gezegd hebben ;) Bij incs in eens de stam uit terwijl er gezegd wordt dat wij het doen voor de stats, dan kan je dat terug verwachten he ;)

Komt er dus op neer dat je vindt dat wobke je onrecht heeft aangedaan en je dan maar Grego gaat aanvallen daarop. Makes sense. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De argumentatie in de schoenen van je tegenstander schuiven is een eenvoudig non-argument. Daarbij is er inderdaad een verschil tussen stammen, tenzij jij je stammies gelijk wilt schakelen met Grego'ers of TEVA'ers?

Ik sta garant voçor de hoeveelheid van 0 ragekicks, als je dat graag wilt horen:)
Dat is blijkbaar ook enkel een non-argument als het jullie goed uitkomt hé...
 

DeletedUser

Guest
Ik sta garant voçor de hoeveelheid van 0 ragekicks, als je dat graag wilt horen:)
Dat is blijkbaar ook enkel een non-argument als het jullie goed uitkomt hé...

Ik sta garant voor 0 stats-kicks. Als ik een slecht argument gebruik, feel free to point it out..
 
Reactiescore
786
Ontopic of ik laat het hier sluiten ;)
 

DeletedUser

Guest
En dan zou bambi-88 zeker de stam hebben geleafd voor de stats omdat het te gunstig werd... ;) lol

Ach, en dan de uitleg van heer Braam over (met een zucht van hem) de echte redenen... Daar kan ik me prima in vinden hoor, maar als ik dan het relatief grote aantal "ragekicks" zie, dan lijkt dat eerder een ode aan incompetent leiderschap van 2 jaar.

een relatief groot aantal ragekicks... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Een zogenaamde sake zou op dit moment met deze foto gekomen zijn:

lol_face.jpg
 

DeletedUser

Guest
Bedankt om te bevestigen dat Grego niet vanwege stats kickt, kijk meneer muis, je grote leider zegt het ook, braaf zijn nu! :D



Watch out! We got a badass over here! :D

(alles wat hier gezegd wordt valt onder "andere zaken" :D)

Nee, jullie hebben gewoon een ongelofelijk disciplineprobleem:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja natuurlijk. Als jij het zegt zal het vast wel waar zijn. :eek:

tijory Verlaten 29th January 2013 - 21:12 21,629,879
Fhareza Toegetreden 19th January 2013 - 18:11 3,802,905
the omen Verlaten 16th January 2013 - 23:12 28,299,857
Fhareza Verlaten 16th January 2013 - 16:11 3,974,052
haarlemmer Toegetreden 15th January 2013 - 13:11 28,817,846
haarlemmer Verlaten 13th January 2013 - 22:11 28,818,206
bambie-88 Toegetreden 09th January 2013 - 12:12 31,767,808
bambie-88 Verlaten 26th December 2012 - 20:44 30,789,033
odeka Toegetreden 09th December 2012 - 23:12 24,197,087
odeka Verlaten 09th December 2012 - 16:11 24,196,542
 

DeletedUser

Guest
tijory Verlaten 29th January 2013 - 21:12 21,629,879
Fhareza Toegetreden 19th January 2013 - 18:11 3,802,905
the omen Verlaten 16th January 2013 - 23:12 28,299,857
Fhareza Verlaten 16th January 2013 - 16:11 3,974,052
haarlemmer Toegetreden 15th January 2013 - 13:11 28,817,846
haarlemmer Verlaten 13th January 2013 - 22:11 28,818,206
bambie-88 Toegetreden 09th January 2013 - 12:12 31,767,808
bambie-88 Verlaten 26th December 2012 - 20:44 30,789,033
odeka Toegetreden 09th December 2012 - 23:12 24,197,087
odeka Verlaten 09th December 2012 - 16:11 24,196,542

so?
 

DeletedUser21830

Guest
Nee, jullie hebben gewoon een ongelofelijk disciplineprobleem:eek:
ach, leuke afleidingsmanoeuvre, gelijk naar een ander wijzen. Projectie?:rolleyes:

Ik sta garant voçor de hoeveelheid van 0 ragekicks, als je dat graag wilt horen:)
Dat is blijkbaar ook enkel een non-argument als het jullie goed uitkomt hé...
aangezien die ragekicks tijdens jouw leidersperiode zijn voorgevallen, betekent deze opmerking alleen dat je je verantwoording als (mede-)leider niet neemt. ;)
Hoe kan het dat een onbeduidende speler als ik zoveel paniek bij DEI teweeg brengt, dat gelijk een sakeb teruggehaald wordt? En wel gelijk in een leiderspositie... Ja, je kan het prima "alleen" af als leider :p.
 

DeletedUser

Guest
ach, leuke afleidingsmanoeuvre, gelijk naar een ander wijzen. Projectie?:rolleyes:


aangezien die ragekicks tijdens jouw leidersperiode zijn voorgevallen, betekent deze opmerking alleen dat je je verantwoording als (mede-)leider niet neemt. ;)
Hoe kan het dat een onbeduidende speler als ik zoveel paniek bij DEI teweeg brengt, dat gelijk een sakeb teruggehaald wordt? En wel gelijk in een leiderspositie... Ja, je kan het prima "alleen" af als leider :p.

Ha bon, dus als jij mij probeert af te schilderen mag ik dat niet bij jou doen, aaah de waarheid, zo pijnlijk:)

Ik zal je meteen even uitleggen wat een ragekick is: 1 leider kickt zonder pardon of mening van andere leiders een lid, dan neem ik men verantwoordelijkheid WEL, door er voor te zorgen dat het voorval opgelost raakt en te zien dat het probleem opgelost raakt en het lid in kwestie terug in de stam raakt:eek:

En wat betreft sake, die jongen is vrij om te doen wat hij wilt, ik moedig een mogelijke terugkomst alleen maar aan, heb meer dan 3 jaar met die kerel in een stam gezeten, topgast:D
Maar voorlopig speelt die helemaal niet actief en al zeker niet als leider, de leiding van dei gaat perfect, zo belangrijk ben je echt niet... Ijdele hoop wob, ijdele hoop;)
 

DeletedUser

Guest
Ha bon, dus als jij mij probeert af te schilderen mag ik dat niet bij jou doen, aaah de waarheid, zo pijnlijk:)

Ik zal je meteen even uitleggen wat een ragekick is: 1 leider kickt zonder pardon of mening van andere leiders een lid, dan neem ik men verantwoordelijkheid WEL, door er voor te zorgen dat het voorval opgelost raakt en te zien dat het probleem opgelost raakt en het lid in kwestie terug in de stam raakt:eek:

En wat betreft sake, die jongen is vrij om te doen wat hij wilt, ik moedig een mogelijke terugkomst alleen maar aan, heb meer dan 3 jaar met die kerel in een stam gezeten, topgast:D
Maar voorlopig speelt die helemaal niet actief en al zeker niet als leider, de leiding van dei gaat perfect, zo belangrijk ben je echt niet... Ijdele hoop wob, ijdele hoop;)

even droog en kordaat op reageren......DEI leiding is top zoals het is :)
 

DeletedUser21830

Guest
- Ik probeer niemand af te schilderen, a. ik probeer je manier van reageren te plaatsen. b. als ik daarbij dan fout zit, kan het misschien projectie zijn. Daarvoor is de vraagteken uitgevonden... Ja, jou waarheid, zo pijnlijk als ik alle reacties van de mensen langsloop?

- Dan snap ik het helemaal niet meer. Heeft de leiding dan zo weinig voeling met de andere leiding, dat het regelmatig voorkwam? ik sta vierkant achter een beslissing van mij collegaleider, hoef niet te lijmen of op te lossen, aangezien ik er 100% van uit ga dat zijn kick een weloverwogen, verantwoorde en afgewogen handeling is. Jou uitleg klinkt meer naar impulsief handelen, willekeur, een collegaleider afvallen, als je de persoon weer terug gaat brengen. De (ultime) straf weer ongedaan maken. Maar goed, zoals je zei, ik zal het wel helemaal verkeerd zien. Einde discussie, dus ik stop maar, aangezien je je steeds vaster wringt.

- houden zo ;) meneer beer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
- Ik probeer niemand af te schilderen, a. ik probeer je manier van reageren te plaatsen. b. als ik daarbij dan fout zit, kan het misschien projectie zijn. Daarvoor is de vraagteken uitgevonden... Ja, jou waarheid, zo pijnlijk als ik alle reacties van de mensen langsloop?

- Dan snap ik het helemaal niet meer. Heeft de leiding dan zo weinig voeling met de andere leiding, dat het regelmatig voorkwam? ik sta vierkant achter een beslissing van mij collegaleider, hoef niet te lijmen of op te lossen, aangezien ik er 100% van uit ga dat zijn kick een weloverwogen, verantwoorde en afgewogen handeling is. Jou uitleg klinkt meer naar impulsief handelen, willekeur, een collegaleider afvallen, als je de persoon weer terug gaat brengen. De (ultime) straf weer ongedaan maken. Maar goed, zoals je zei, ik zal het wel helemaal verkeerd zien. Einde discussie, dus ik stop maar, aangezien je je steeds vaster wringt.

- houden zo ;) meneer beer.

Ragekick in een paar woorden
- niet afgewogen
- niet verantwoord tegenover de rest
- niet weloverwogen
 

DeletedUser

Guest
- Ik probeer niemand af te schilderen, a. ik probeer je manier van reageren te plaatsen. b. als ik daarbij dan fout zit, kan het misschien projectie zijn. Daarvoor is de vraagteken uitgevonden... Ja, jou waarheid, zo pijnlijk als ik alle reacties van de mensen langsloop?

- Dan snap ik het helemaal niet meer. Heeft de leiding dan zo weinig voeling met de andere leiding, dat het regelmatig voorkwam? ik sta vierkant achter een beslissing van mij collegaleider, hoef niet te lijmen of op te lossen, aangezien ik er 100% van uit ga dat zijn kick een weloverwogen, verantwoorde en afgewogen handeling is. Jou uitleg klinkt meer naar impulsief handelen, willekeur, een collegaleider afvallen, als je de persoon weer terug gaat brengen. De (ultime) straf weer ongedaan maken. Maar goed, zoals je zei, ik zal het wel helemaal verkeerd zien. Einde discussie, dus ik stop maar, aangezien je je steeds vaster wringt.

- houden zo ;) meneer beer.

doe ik meneer Wobke ;)
 
Bovenaan