STAMP en andere zaken

DeletedUser

Guest
Tom doet niet alsof Dei geweldig is, Dei is geweldig!!!!

Ik zou bij deze grego met feyenoord willen vergelijken en Dei met ajax. Zullen altijd rivalen blijven en toch wint ajax 3-0 heheheehehehe

Wil je mij nooit met Ajakkes vergelijken doe het dan andersom.Ik ben een DEI hard Feyenoord supporter en ik haat 020.

Gr Dracona Dei
 

DeletedUser

Guest
^.^ Dat clubje wat ooit met 10 - 0 verloor :eek::cool:

Yep jammer genoeg wel wobke,maar ook de club waar het een week na de 10-0 gewoon weer volle bak is in De Kuip.
Ik voel hier een beetje een pisvee supportertje,mocht dat zo zijn denk even aan die ueffa cup die we voor jullie neus weghaalde in 2002 en mischien verledenjaar jullie kampioenschap vergooit in de kuip na een heerlijke revanche van Feyenoord :D

En zo kunnen we nog even doorgaan maar we gaan offtopic :)

Gr Dracona (DEI)
 

DeletedUser

Guest
Wil je mij nooit met Ajakkes vergelijken doe het dan andersom.Ik ben een DEI hard Feyenoord supporter en ik haat 020.

Gr Dracona Dei


Met jouw kan ik praten
Die neuzen denken al dat ze kampioen zijn maar de competitie is nog lang..en net zoals het dak in de die gasbel gaan er bij die neuzen ook gaten vallen....

En die club uit die lampen stad ja die zijn wel agresief zie peiters...
 
Reactiescore
786
Hier kan in mijn ogen gewoon een slotje op ;)
Het gaat hier offtopic.
En dan gaat het al over voetbal.
En dan zijn het nog pruts ploegjes xd

Royal Sporting Club Anderlecht <333
 

DeletedUser

Guest
anderlecht for live, we passe bij elkaar Melishje :eek:
en Mbokani wint die gouden schoen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wil je mij nooit met Ajakkes vergelijken doe het dan andersom.Ik ben een DEI hard Feyenoord supporter en ik haat 020.

Gr Dracona Dei

Ik kan het niet verwisselen, want dan zou Dei verliezen en dat is natuurlijk onmogelijk hihi <3
 

DeletedUser2522

Guest
Hier kan in mijn ogen gewoon een slotje op ;)
Het gaat hier offtopic.
En dan gaat het al over voetbal.
En dan zijn het nog pruts ploegjes xd

Royal Sporting Club Anderlecht <333

Nee Sammy toch niet zo'ne dikke nek? :eek: Ik vond net dat je in respect aan het winnen was, en nu dit? Met ne mauve hebk ni veel van doen..
 
Reactiescore
786
Nee Sammy toch niet zo'ne dikke nek? :eek: Ik vond net dat je in respect aan het winnen was, en nu dit? Met ne mauve hebk ni veel van doen..
Excuses voor het teleurstellen :( haha
Iedereen zijn eigen ploeg ;)


anderlecht for live, we passe bij elkaar Melishje :eek:
en Mbokani wint die gouden schoen :cool:

We passen bij elkaar , maar toch hoor ik je nooit IG :eek:
 
Reactiescore
35
Fijn dat je sangu aanhaalt, dat script was eerst ook enkel beschikbaar voor sangu leden, tot dat iemand op het lumineuze idee kwam dar uit te lekken, toen heeft Goede fee alles online gepleurd;)

Er was geen lek in Sangu. Iedereen had er alle rechten. Er was geen verborgen leidersforum.

Zoals al aangehaald hebben we alles zelf online gezet. Zoals ook al aangehaald durfde het al eens gebeuren dat een update eerst in Sangu verspreid werd voordat het op het AF kwam. De AF versie en die van Sangu waren nagenoeg identiek. (sommige features stonden standaard uitgeschakeld in AF versie en aangeschakeld in Sangu versie maar veel meer verschil was er niet)
 

DeletedUser

Guest
Hier kan in mijn ogen gewoon een slotje op ;)
Het gaat hier offtopic.
En dan gaat het al over voetbal.
En dan zijn het nog pruts ploegjes xd

Royal Sporting Club Anderlecht <333

Dacht dat je eindelijk hier een einde aan ging maken.
Maak je het alleen maar erger met die pruts belgische ploegen :eek:
 
Bovenaan