STAMP en andere zaken

DeletedUser

Guest
Lijkt me sterk dat ze zoveel moeite zouden steken in een grap of om Dei te plezieren of zelfs een statement te maken. :p

Dei is echt niet zo belangrijk dat alle veranderingen in de rest van de wereld expliciet of impliciet van Dei af te leiden zijn. :rolleyes:

Het begint ondertussen wel op een echte kolder te lijken, bijna net zoals onze oprichting :D
 

DeletedUser61903

Guest
Leuk stukje tekst wob, toch heb ik nog steeds de indruk dat je 2 jaar terug leeft, het Da Capital tijdperk is echt al lang voorbij... Het huidge leidingsteam heeft nog steeds hetzelfde doel, maar wilt het anders doen als D. indertijd. We hebben nu een team van 29 spelers, die spelers gaan tesamen met ROFL en Still de rest afronden. Er zijn echt geen plannen om vanuit TEVA/grego/Stamp/wie dan ook iets te recruiten, gewoon het team dat 2 jaar geleden is gestart:)

ik mis david :(:(
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me sterk dat ze zoveel moeite zouden steken in een grap of om Dei te plezieren of zelfs een statement te maken. :p

Dei is echt niet zo belangrijk dat alle veranderingen in de rest van de wereld expliciet of impliciet van Dei af te leiden zijn. :rolleyes:

omg daar gaat mijn illusie :eek:
 

DeletedUser

Guest
Van wie dan Niels?

Wat denk jezelf? Alle propoganda vol met leugens om iedereen tegen Dei op te zetten. Ik moet ook nog steeds iedere keer lachen als ik ook weer mensen hoor over dat Dei illegale scripts heeft of weet ik veel wat. Dei heeft het altijd legaal gehouden, altijd. De mods hebben altijd al bovenop ons gezeten en hebben ons altijd al meer gecontroleerd als andere stammen op scripts. Zou erg stom zijn om die te gebruiken als de mods zo achter ons aan zitten, naast het feit dat niemand dat ooit gewild heeft.
 

DeletedUser

Guest
Wat denk jezelf? Alle propoganda vol met leugens om iedereen tegen Dei op te zetten. Ik moet ook nog steeds iedere keer lachen als ik ook weer mensen hoor over dat Dei illegale scripts heeft of weet ik veel wat. Dei heeft het altijd legaal gehouden, altijd. De mods hebben altijd al bovenop ons gezeten en hebben ons altijd al meer gecontroleerd als andere stammen op scripts. Zou erg stom zijn om die te gebruiken als de mods zo achter ons aan zitten, naast het feit dat niemand dat ooit gewild heeft.

Pfoe jij bent boos. :p

Hier is al tijden niemand die daarover iets heeft gezegd geloof ik... :D

Dus ook maar wat random geschreeuw? :eek:
 

DeletedUser21830

Guest
Wat denk jezelf? Alle propoganda vol met leugens om iedereen tegen Dei op te zetten. Ik moet ook nog steeds iedere keer lachen als ik ook weer mensen hoor over dat Dei illegale scripts heeft of weet ik veel wat. Dei heeft het altijd legaal gehouden, altijd. De mods hebben altijd al bovenop ons gezeten en hebben ons altijd al meer gecontroleerd als andere stammen op scripts. Zou erg stom zijn om die te gebruiken als de mods zo achter ons aan zitten, naast het feit dat niemand dat ooit gewild heeft.
Je reageert nu net als iemand van teva, die vinden ook altijd dat ze het slachtoffertje zijn. Dat ben ik niet van je gewend. :)
 

DeletedUser60153

Guest
Wat denk jezelf? Alle propoganda vol met leugens om iedereen tegen Dei op te zetten. Ik moet ook nog steeds iedere keer lachen als ik ook weer mensen hoor over dat Dei illegale scripts heeft of weet ik veel wat. Dei heeft het altijd legaal gehouden, altijd. De mods hebben altijd al bovenop ons gezeten en hebben ons altijd al meer gecontroleerd als andere stammen op scripts. Zou erg stom zijn om die te gebruiken als de mods zo achter ons aan zitten, naast het feit dat niemand dat ooit gewild heeft.

Ik ben gestart omdat ik wist dat DEI het legaal heeft gehouden maar juist achter de schermen. Nu wil ik met m'n eigen ogen aanschouwen in hoeverre jullie een voorsprong hebben op normale spelers. Ik hoop dat te kunnen zien aan aanvalstactieken en snelheid van aanvallen.

En ik hoop het jullie natuurlijk verdomt lastig te maken :D
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het maar juist achter de schermen gedeelte niet lolol
 

DeletedUser21830

Guest
Als je bang bent om te verliezen, hou je een script voor jezelf (achter de schermen) om voorsprong te nemen op de omringende stammen. Met de "verontschuldiging" dat er veel werk in zit, en dat een ander dat zelf maar moet doen.

Een voorbeeld van hoe het ook kan, is het sangu-pakket. Een script waar ook reusachtig veel werkt in gestoken is, maar gewoon voor vriend en vijand beschikbaar is. Gewoon op het AF. Het sangu pakket wordt op die oude wereld ook gewoon door de tegenspelers gebruikt waar ze het nuttig of leuk vinden.
 

DeletedUser

Guest
Ah op die fiets, zeg dat dan gewoon :)

Er heeft ook extreem veel werk in gezeten, Sake zat uren achter elkaar aan dat script te werken om alles up-to-date en legaal te houden. Ik had gewoon bijna medelijden met hem lol. Als er zoveel werk in heeft gezeten vind ik het alleen maar logisch dat je het voor jezelf houdt.

Niet vergeten dat Sangu-package ook een easter-egg had voor de vijand toen het net openbaar was :)
 

DeletedUser21830

Guest
^^ al toen het sangu veel langer openbaar was. Paniek voor iets wat heel simpel uit te schakelen was. Het pakket gebruikte ik toen al een half jaar. En de easteregg was een leuke boevenstreek, geen gemeen iets.

Het meeste werk van jullie script, de basis, is natuurlijk verricht door de Duitse scripter, die hem bedacht en ontwikkeld heeft. Die had hem gewoon op forum staan daar. Ook voor vriend en vijand.
 

DeletedUser60153

Guest
Ah op die fiets, zeg dat dan gewoon :)

Er heeft ook extreem veel werk in gezeten, Sake zat uren achter elkaar aan dat script te werken om alles up-to-date en legaal te houden. Ik had gewoon bijna medelijden met hem lol. Als er zoveel werk in heeft gezeten vind ik het alleen maar logisch dat je het voor jezelf houdt.

Niet vergeten dat Sangu-package ook een easter-egg had voor de vijand toen het net openbaar was :)

Die easter-egg viel uiteindelijk reuze mee. We waren er redelijk snel achter nadat we het sangu package hadden uitgezet en het lijstje wel gewoon klopte ;)
 

DeletedUser

Guest
Als je bang bent om te verliezen, hou je een script voor jezelf (achter de schermen) om voorsprong te nemen op de omringende stammen. Met de "verontschuldiging" dat er veel werk in zit, en dat een ander dat zelf maar moet doen.

Een voorbeeld van hoe het ook kan, is het sangu-pakket. Een script waar ook reusachtig veel werkt in gestoken is, maar gewoon voor vriend en vijand beschikbaar is. Gewoon op het AF. Het sangu pakket wordt op die oude wereld ook gewoon door de tegenspelers gebruikt waar ze het nuttig of leuk vinden.

Fijn dat je sangu aanhaalt, dat script was eerst ook enkel beschikbaar voor sangu leden, tot dat iemand op het lumineuze idee kwam dar uit te lekken, toen heeft Goede fee alles online gepleurd;)
 

DeletedUser21830

Guest
Fijn dat je sangu aanhaalt, dat script was eerst ook enkel beschikbaar voor sangu leden, tot dat iemand op het lumineuze idee kwam dar uit te lekken, toen heeft Goede fee alles online gepleurd;)
Ach, als de goede fee dit hier neer zou zetten, zou ik het geloven.
En jullie uit Duitsland "geleende" pakket was daar zeker eerst ook gelekt? :rolleyes:

Wel weer kenmerkend dat je op een voorbeeld ingaat, en de hoofdzaak negeert. Waarschijnlijk omdat die terecht was?
Als je bang bent om te verliezen, hou je een script voor jezelf (achter de schermen) om voorsprong te nemen op de omringende stammen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
974
Ik ben gestart omdat ik wist dat DEI het legaal heeft gehouden maar juist achter de schermen. Nu wil ik met m'n eigen ogen aanschouwen in hoeverre jullie een voorsprong hebben op normale spelers. Ik hoop dat te kunnen zien aan aanvalstactieken en snelheid van aanvallen.

En ik hoop het jullie natuurlijk verdomt lastig te maken :D

Beseffend dat ik met het dei pack slomer attack dan mijn tegenstanders op wereld 18.. Voordeel zal je amper tot zelfs gewoonweg niet zien, gezien het vooral overzicht scriptjes zijn. Ze maken het mooier en en sommige iets wat gebruiksvriendelijker, maar het zal verre verreweg het verschil maken.

Als je bang bent om te verliezen, hou je een script voor jezelf (achter de schermen) om voorsprong te nemen op de omringende stammen. Met de "verontschuldiging" dat er veel werk in zit, en dat een ander dat zelf maar moet doen.

Minuscuul voordeel. Dat is gewoonweg zwak om dat als excuus te gebruiken voor je verlies... Als een tactiek bedenkt, is het dan ook zwak om die niet met je vijand te delen? Ik kan met 20 seconde 1 toets ingedrukt te houden 100en incomings taggen, met een manier die ik zelf bedacht heb en zodoende ook legaal is. Natuurlijk deel ik die dan niet op het AF zodat straks mijn buren mijn tactiek gebruiken tegen me. Zelfde als met scripts.

En ja mensen besteden tijd om het voor hun stam makkelijker te maken. Als het voor iedereen makkelijker is, wat is dan het doel om scripts te maken?

Een voorbeeld van hoe het ook kan, is het sangu-pakket. Een script waar ook reusachtig veel werkt in gestoken is, maar gewoon voor vriend en vijand beschikbaar is. Gewoon op het AF. Het sangu pakket wordt op die oude wereld ook gewoon door de tegenspelers gebruikt waar ze het nuttig of leuk vinden.

Misschien is het handig verstand van zaken te hebben voordat je conclusies trekt. Zoals Tom al aanhaalde lekte het script uit en is het toen maar online gezet op het AF. Tevens zaten er niet alle functies erin waar Sangu zelf nog gebruik van maakte en heeft DGF ook expres nog even gewacht met een update van Sangu omdat ze een massa deden op hun vijand (wat zijn goed recht is).

En er staat een Pack online op het AF van Dei, dat ook nog is 3 keer zo groot is als sangu meen ik me te herinneren.

Het meeste werk van jullie script, de basis, is natuurlijk verricht door de Duitse scripter, die hem bedacht en ontwikkeld heeft. Die had hem gewoon op forum staan daar. Ook voor vriend en vijand.

Download hem daar dan lekker. ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan