STAMP en andere zaken

DeletedUser

Guest
Och, twist :p. AF is om op te discussiëren vind ik xD. Eindelijk weer wat leven hierzo ^^



"Die situatie" --> =situatie van verliezen en problemen bij ROFL volgend op de zaak met Dana. Dus ja... uit de brand een goed meubel gered om het metaforisch te zeggen, maar van het huis blijft niet veel over. (a).

Speel dit spel ondertussen lang genoeg om te weten wanneer het huis in brand staat of niet, maar anders denk ik dat zonder onze tussenkomst daaro dracona, noriare, wanderke, smaphuis, kiandro marino allemaal waren gebarbt
 

DeletedUser

Guest
Speel dit spel ondertussen lang genoeg om te weten wanneer het huis in brand staat of niet, maar anders denk ik dat zonder onze tussenkomst daaro dracona, noriare, wanderke, smaphuis, kiandro marino allemaal waren gebarbt

Van degenen die je noemt is enkel dracona nog relevant lol :p. noriare verliest, wanderke barb, smap zo goed als weg, kiandro nog 200K
 

DeletedUser

Guest
Van degenen die je noemt is enkel dracona nog relevant lol :p. noriare verliest, wanderke barb, smap zo goed als weg, kiandro nog 200K

Over de situatie toen niet he,toen boekten we allemaal winst en wilde we met zijn 6en ofzoiets tegelijk op barbaar gaan wat een barbarenzee van 60 a 70 miljoen had geweest.En daar had niemand vrolijk van geworden denk ik.:confused:

Gr Dracona (DEI)
 

DeletedUser51666

Guest
Banbii toch. ROFL verzwakt omdat we Dana kickte? Ik denk het niet hoor. ROFL kon nog goed stand houden hoor zonder hem. Alles ging gewoon mis wanneer er hier en daar wat gebeurde. En ja heel westen van ROFL ging op BB komen en is ontkomen. Ook hebben we wander nog wat behouden voor ROFL maar dat leek geen beste keuze zo heeft wander gwn verliezen geleden die anders er nooit gingen zijn. En volgens mij is ROFL gwn verzwakt na dat ze Wander hebben doen verliezen die taloze spelers heeft neergehaalt en Dracona en smaphuis te verliezen. Natuurlijk zal Dana er wel wat aangedaan hebben maar het meeste zal wel door die 3 spelers zijn.
 

DeletedUser

Guest
Van degenen die je noemt is enkel dracona nog relevant lol :p. noriare verliest, wanderke barb, smap zo goed als weg, kiandro nog 200K

Toen was dat zowat half de stronghold van ROFL...

@ Wob, wanneer treed je toe in die gezamenlijke stammenoorlog zoals met KoC vroeger? Zit nog steeds op stamp te wachten:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Banbii toch. ROFL verzwakt omdat we Dana kickte? Ik denk het niet hoor. ROFL kon nog goed stand houden hoor zonder hem. Alles ging gewoon mis wanneer er hier en daar wat gebeurde. En ja heel westen van ROFL ging op BB komen en is ontkomen. Ook hebben we wander nog wat behouden voor ROFL maar dat leek geen beste keuze zo heeft wander gwn verliezen geleden die anders er nooit gingen zijn. En volgens mij is ROFL gwn verzwakt na dat ze Wander hebben doen verliezen die taloze spelers heeft neergehaalt en Dracona en smaphuis te verliezen. Natuurlijk zal Dana er wel wat aangedaan hebben maar het meeste zal wel door die 3 spelers zijn.

Het was dan ook een temporele aanduiding en geen causale. Maar goed, die worden wel vaker gelinkt in het menselijk brein :). Zo is "Jan liet en scheet en toen ontplofte het huis" ook niet noodzakelijk causaal verwant. ;)
 

DeletedUser21830

Guest
Toen was dat zowat half de stronghold van ROFL...

@ Wob, wanneer treed je toe in die gezamenlijke stammenoorlog zoals met KoC vroeger? Zit nog steeds op stamp te wachten:(
Nog ff niet, anders gaan jullie weer teva als BG nemen..... :eek::D:D:D en dan vrees ik dat ik dood ga, ..... van het lachen :p.
 

DeletedUser21830

Guest
alweer :S. Het is weer een andere speler trouwens, die er nu op zit. Tsja, vluchters blijven prooidieren.
 

DeletedUser

Guest
Oei, heb ik geluk dat ik Wob ben :cool:

keep-calm-and-wob-wob-wob.png
 

DeletedUser21830

Guest
^.^ Kijk, dat zijn bemoedigende woorden. tnx.

~~/De rest van de wereld is ofwel gewoon te klein (.KoC./STAMP bvb) of te slecht./~~

en sommige zaken kun je wat aan doen ;)
Rang Stamnaam Punten van de 40 beste spelers Puntentotaal Leden Puntengemiddelde speler Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 Grego 740.364.401 740.364.401 35 21.153.269 74472 9.942
2 Dei 730.730.964 730.730.964 28 26.097.534 72066 10.140
3 ROFL 350.534.724 350.534.724 17 20.619.690 35387 9.906
4 STAMP 136.019.080 136.019.080 16 8.501.193 13914 9.776
 

DeletedUser

Guest
Wanneer gaat deze grap stoppen?

We weten allemaal toch dat grego os blijft pompen in bambie, snap dus echt niet waar dit naar toe moet gaan, statement tegen dei namens de rest van de wereld?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me sterk dat ze zoveel moeite zouden steken in een grap of om Dei te plezieren of zelfs een statement te maken. :p

Dei is echt niet zo belangrijk dat alle veranderingen in de rest van de wereld expliciet of impliciet van Dei af te leiden zijn. :rolleyes:
 
Bovenaan